Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Vezi care sunt problemele unui convertizor de cuplu la transmsiiile automate clasice! Sfaturile specialistilor

Transmisie alunecoasa! Patineaza la plecare

Cel mai des intalnit semn care arata faptul ca aceste componente nu mai functioneaza corespunzator este reprezentat de transmisia alunecoasa.

Se poate simti acest lucru in momentul in care se tureaza motorul foarte mult pe unitatea de viteza, insa masina nu accelereaza in momentul turatiei motorului, acest simptom este similar cu patinarea ambreiajului la cutie manuala, acul turometrului urca insa acul vitezometrului sta pe loc sau urca mult mai incet.

Ralanti oscilant cand stai la semafor pe frana

Atunci cand va confruntati cu un simptom de acest gen, trebuie sa luati in calcul si faptul ca acest convertizor de cuplu poate sa nu functioneze corect. Indiferent ca ralanti-ul este uneori prea scazut sau uneori prea mare, ceva nu este in regula, iar problema poate proveni de la convertizorul de cuplu defect.

Accelerare greoaie in anumite situatii ( la cald/la rece)

Problemele care privesc dificultatea in acceleratie pot sa fie cauzate de asemenea de convertizoarele de cuplu defecte. Aceste probleme pot sa fie cauzate de diferente de presiune in convertizoarele de cuplu, sau pot sa fie provocate de asemenea de transmisia alunecoasa pe care am amintit-o anterior.

Incalzirea excesiva a transmisiei

 In cazul in care atunci cand conduceti, convertizorul de cuplu aluneca, unul dintre rezultatele acestei probleme este reprezentat de incalzirea fara rost a lichidului de transmisie. Acesta, din motivul amintit poate sa ajunga sa fiarba la un anumit moment dat.

Lipsa micarii in fata sau in spate la relanti

 In cazul in care masina nu se va misca deloc inainte sau inapoi, sunt sanse foarte mari ca problema sa fie cauzata de catre convertizorul de cuplu defect.

Cu siguranta insa, atunci cand masina nu porneste din loc, problema poate avea si alte cauze, asa ca este indicat sa se efectueze o verificare la sange pentru depistarea problemei.

Zgomotele si Socuri date de transmisie

Este extrem de important sa ascultati atat in momentul accelerarii cat si la relanti, pentru a verifica daca se aud zgomote ciudate care provin de la convertizorul de cuplu.

In conditiile in care se aud diferite zgomote ciudate cauzate de catre convertizorul de cuplu, vestile nu sunt tocmai bune pentru ca acest lucru inseamna ca este nevoie de unul nou.

Inainte de inlocuirea acestuia insa, duceti masina pe rampa sau pe elevator si verificati-o pentru a stii sigur ca problema provine de la convertizor.

UNDE ESTE UNITATEA SERVICE?

Informatii Contact

Ne puteti contacta telefonic la numerele de telefon:

0723.528.323
0732.125.555

Adresa: Str. Mehadia, Nr. 39, Crangasi , Sector 6,Bucuresti

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

2 COMMENTS

  1. Buna ziua.Am și eu o problema la un Chevrolet Captiva,ulei negru in cutie relantiul uneori scăzut sau mai puțin crescut dar cutia schimba uneori treapta 6 intra cu un pic întârziere ,și la pornire un zgomot partea stânga jos a motorului,uneori parcă ar lovi ceva cu intermitenta.Multumesc.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente