Pe 50% la sută din traseu vor fi poduri, viaducte, tuneluri.
„Are o lungime de circa 33 de kilometri. Este unul dintre loturile complexe ale acestei autostrăzi. Avem 50 de pasaje, viaducte și poduri, cel mai lung dintre viaducte va avea 760 de metri și vom avea și, de asemenea, 7 tuneluri”, a detaliat Mariana Ioniță, director general al CNAIR.
Condiții pentru drumari. Cât ar urma să dureze construcția celor 30 de km
Ca să treacă în etapa a doua, drumarii trebuie să respecte câteva condiții:
„Să aibă experiență în executarea unui tunel de 500 de metri după procedurile europene, pentru că trebuie să respectăm normativele europene în zona aceasta a tunelului”, spune Mariana Ioniță.
CNAIR le cere, de asemenea, drumarilor o cifră de afaceri de cel puțin 700 de milioane de lei.
Șefii de la Drumuri estimează că proiectarea celor circa 30 de kilometri dintre Boița și Cornetu va dura cel mult 2 ani, iar lucrările efective se vor întinde pe cel mult 5 ani și 4 luni.