rss

Vezi cum arata Centura Sofiei in 2017 construita pe Fonduri Europene! La Bucuresti intra in vigoare TAXA FIREA OXIGEN

Pentru a intelefe ca pana acum timp de trei decenii Bucurestiul nu a avut nici macar un Primar care merita sa fie amintit.

Vezi cum arata Centura Sofiei in 2017 construita pe Fonduri Europene! La Bucuresti intra in vigoare TAXA FIREA OXIGEN

Un element extrem de important in dezvoltare oracarui oras de peste 500.000 de locuitori este ca acesta sa fie inconjurat de o centura ocolitoare fara treceri de pietoni sau intersectii! Pur si simplu o sosea de viteza ( MINIM 80 de km/h) unde traficul sa fie fluid pentru a degreva de ambuteiaje orasul.




In Europa noi avem centuri ocolitoare clasice de tipul RING care ocolesc orasul si permit soferilor sa intre in oras pe mai multe directii.


In SUA celebrele autostrazi INTERSTATE trec direct prin mijlocul orasului ca soferul sa iasa din acest regim de autostrada direct in cartierul sau fara a strabate alte zone din oras.



Insa realitatea crunta este ca Bucurestiul a ramas singurul oras din Europa cu o SOSEA SE OCOLIRE pentru o Capitala care are 1.5 milioane de masini si peste 3 milioane de cetateni care fie ca sunt locuitori sau doar in tranzit.


Vecinii de la sud de Dunare au reusit in urma cu trei ani in 2017 sa dea drumul la Centura Capitalei Sofia, drum cu o viteza maxima de 120 km/h care merge pe trei benzi pe sens si care nu are nici o trecere de pietoni, intersectie sau petec in asfalt pe prima banda unde traficul sa fie incetinit!


Din pacate Bucurestiul nu se poate bucura de aceste sosele finantate 90% din fonduri Europene nerambursabile! Adica daca PMB, CNAIR sau FIREA doreau in trei ani Bucurestiul putea avea o sosea pe cel putin trei benzi pe sens plus o centura verde si un trafic imbunatatit considerabil!


Acum trebuie doar sa platim noua TAXA OXIGEN FIREA PSD pentru a merge cu masina in cel mai aglomerat oras din Europe in 2020!


Protest împotriva taxei pe oxigen Firea, 28 februarie 2020 la 12:00 – 19:00


Primăria capitalei doreşte să implementeze în curând celebra „taxa pe oxigen” motivele reale ale acestei taxe nu sunt clar specificate, primarul capitalei doamna Firea este confuză în această privinţă. Oficial „taxa pe oxigen” va reduce poluarea dar paralel doamnă primar promite şi reducerea traficului iar recent doamnă Firea a menţionat că prin aceasta taxa se vor atrage importante sume la buget.




Dacă scopul taxei este reducerea poluării atunci primăria nu poate avea ca obiectiv şi atragerea de bani pentru buget, deoarece una o anulează pe cealaltă. Deşi reducerea poluări poate justifica urgenţă implementării acestei măsuri, reducerea traficului sau atragerea de fonduri la bugetul primăriei nu justifică nimic.


Este pentru prima dată când aceasta restrângere coboară către comunitatea cea mai mică – familia.


Nu este treaba guvernanţilor sau a edililor să decidă pe ce şi când se cheltuie bugetul unei familii. Treaba lor este să reglementeze standarde producătorilor şi comercianţilor ci nu să restrângă dreptul de proprietate al unui cumpărător de bună credinţă.




Treaba lor este că prin politici fiscale adecvate să protejeze cetăţenii, producătorii şi capitalul românesc, nu să favorizeze monopolurile străine.


Treaba lor este să urbanizeze şi să administreze corect urbele în aşa fel încât fiecare dintre noi să aibe o şansă la un trai civilizat. Orice familie are dreptul la un mijloc de deplasare în care a investit bani şi timp.


Oamenii trebuie să îşi ducă bătrânii la îngrijire, copii la grădiniţă sau la şcoală. Nu le poate lua nimeni acest drept.


VEZI GRUPUL ANTI TAXA FIREA AICI!







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
firea psd centura bucuresti, probleme taxa oxigen firea psd, taxa psd bucuresti, protest taxa oxigen, centura bucuresti 2020, orban pnl centura bucuresti, lucrari centura bucuresti 2020