rss

Vezi de ce nu este bine sa schimbi uleiul in cutia automata cu un aparat Flush? Probleme cutie automata

In ultima perioada in Romania au aparut foarte multe unitati service care si-au cumparat aparate de schimbat uleiul intr-o cutie automata.

Vezi de ce nu este bine sa schimbi uleiul in cutia automata cu un aparat Flush? Probleme cutie automata

Acestia cer in medie 1.200 de lei pentru un schimb de ulei intr-o cutie automata clasica precum ZF8, insa realitatea unei asemenea manevre este daunatoare transmisiei.


Specialistii in cutii automate recomanda doar inlocuirea uleiului clasic, adica schimbarea filtrului de ulei cu baia demontata si apoi umplerea transmisiei gravitational.



Adica o revizie trditionala inseamna ca inlocuiesti doar 70% din uleiul din cutie pentru ca cel din covertizor nu se poate scoate decat daca demontam cutia, solutie costisitoare.


NU SCHIMBATI ULEIUL LA APARATUL FLASH


De partea cealalta au aparut asa zisele service-uri de cartier care si-au cumparat un aparat de schimb al uleiului extrem de costisitor insa care in realitate nu prea face treaba buna.



Acest sistem se numeste FLASH si reprezinta de fapt o scoatere FORTATA a uleiului din transmsia automata, lucru extrem de daunator pentru 99% dintre transmisiile automate care au peste 200.000 de km.




Spunem aceasta pentru ca particule fine sau NU de metal pot sa fie transportate de acest fash cu presiune direct in alta parte a transmisiei, lucru care poate duce la DISTRUGEREA COMPLETA A CUTIEI!


Adica toate depunerile din radiator si conducte se duc automat direct in cutie fara nici un filtru sau protectie pentru transmisie!



Adica faci un schimb de ulei fash cu 1.200 de lei la un service de cartier si dupa 1000 sau 2000 de km vezi ca trebuie sa platesti o reparatie capitala a cutiei pentru ca acele MIZERII din radiatoare sau covertizor blocheaza blocul de supape sau blocheaza pompa de ulei a transmisie.


Adica cei 1.200 de lei te costa acum 2.000 euru pentru ca tu ai vrut sa o faci cu aparatul ala mult laudat.




Echipa Autolatest nu recomanda urmatoarele cand vrei sa-ti faci revizia la cutia automata:


-Nu utiliza un aparat cu presiune tip fash pentru schimbul uleiului


-Nu utiliza un ulei care nu este recomandat de producatorul transmisie ( Liqui Molly, Ravenol sau cine stie ce alt brand mult laudat dpe internet)


-Nu realiza schimbul de ulei intr-un service care NU REPARA CUTIILE AUTOMATE pentru ca daca dovedesti ca din cauza lor a cedat cutia tot ei trebuie sa-ti repare GRATIS cutia!




-Nu te increde in prieteni cu sfaturi ca de obicei aceste sfaturi de costa in medie 2.000 euro


-Nu uita ca masina ta daca are peste 180.000 de km atunci cutia este deja cu un convertizor uzat asemenea mecanicii transmisiei!


Recomandam sfaturile unui service specializat care poate sa realieze o operatiune mai complexa care are si o garantie de 1 an fara limita de km.




 





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
reparatii cutii automate, pret reparatie cutie automata bucuresti, cel mai bun service cutie automata, pret revizie flash zf8, nu inlocuiti uleiul flash cutie automata, probleme cutie automata, reparatii cutii automate, reparatii transmisii automate bucuresti, probleme automatico, probleme service cutii automate chitila, service automate mehadiei, reapratii cutii dsg crangasi, service dsg crangasi, service zf8 crangasi, cel mai bun service automate bucuresti, garantie reparatie cutie automata mehadiei 39, pret reparatie dsg, pret reparatie cutie automata bmw, pret reparatie 9 g tronic