rss

VW introduce pe motorul 2.0 TDI EA288 EVO doua catalizatoare plus un DPF si doua injectoare de AdBlue/Twin Dosing

Vedem acum cum cei de la VW au ales sa nu scoata din productie motorizarea diesel 2.0 TDI mult criticata in urma scandalului DIESELGATE!

VW introduce pe motorul 2.0 TDI EA288 EVO doua catalizatoare plus un DPF si doua injectoare de AdBlue/Twin Dosing

Este vorba de motorizarea diesel 2.0 TDI EA288 EVO care acum in versiunile 115 CP si 150 CP are un sistem dublu catalitic pentru a atinge normele de poluare Euro 6D.


VW a montat pe acest motor doua catalizatoare clasice unde primul este integrat intr-un DPF de mari dimensini. Atat catalizatorul SCR cat si DPF-ul primesc injectii de AdBlue.


Noua tehnologie se numeste Twin Dosing si reprezinta de fapt integrarea in sistemul de evacuare a doua injectoare de AdBlue care sunt extrem de scumpe atunic cand cedeaza.


De fapt la vechiul 2.0 TDI cand ceda un asemenea injector pretul de inlocuire era de 1.500 euro, iar masina ramanea imobilizata complet la marginea drumului.


Acum daca cele doua injectoare de AdBluecedeaza vom avea costuri reale de inlocuire al lor de peste 2.000 euro pentru o masina care in piata SH urmeaza sa fie comercializata peste cativa ani cu un pret mediu de 6.000 euro.


Si pentru fanii 2.0 TDI trebuie spus ca pe langa cele doua injectoare de AdBlue cu preturi de peste 2.000 euro daca mai este nevoie trebuie mentionat ca un catalizator are un pret la randul lui de 1.000 euro ( si masina asta are 2) plus un DPF tot 1.000 euro.


O reparatie completa pentru un asemenea sistem 2xCAT plus 2 INJ ADBLUE si 1x DPF vom ajunge repede la peste 4.500 euro!







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
2.0 TDI EA288 EVO, twin dosing 2.0 TDI EA288 EVO, probleme injector ad blue vw, pret injector ad blue, cum se monteaza injector ad blue 2.0 TDI EA288 EVO, review 2.0 TDI EA288 EVO twin dosing nox 2020