rss

VW sarbatoreste 15 ani de transmisii secventiale DSG! Pro si Contra DSG VW, Skoda, Seat si Audi

In urma cu 15 ani VW lansa pentru pentru prima data o cutie DSG.

VW sarbatoreste 15 ani de transmisii secventiale DSG! Pro si Contra DSG VW, Skoda, Seat si Audi

Prima masina cu aceasta cutie era vechiul VW Golf IV R32 cu motorizarea VR6 de 241 CP, masina echipata cu transmisia DSG cu 6 trepte.



De atunci si pana in prezent VW a raspandit utilizarea transmisiei DSG pe toate masinile grupului VW, Audi, Skoda sau Seat.


Reparatorii de transmisii automate mentioneaza faptul ca acest tip de cutie are probleme de fiabilitate in timp pentru ca sunt probleme cu sistemul electronic Mecatronic si cu o uzura prematura a celor doua discuri.



VW a constuit pana acum mai multe tipuri de transmisii DSG care sunt urmatoarele: DQ200-7 maxim 250 Nm , DQ260-6 maxim 400 Nm , DQ381-7 maxim 420 Nm  sau  DQ500-7 maxim 550 Nm.


De asemnea apare si cutia DQ400E-6 care tine maxim 400 Nm si care echipeaza modelele hibrid Golf GTE sau Passat GTE. 











Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
DQ200-7 maxim 250 Nm, DQ260-6 maxim 400 Nm, DQ381-7 maxim 420 Nm sau DQ500-7 maxim 550 Nm, probleme DQ200-7 maxim 250 Nm, DQ260-6 maxim 400 Nm, DQ381-7 maxim 420 Nm sau DQ500-7 maxim 550 Nm, cost reparatie DQ200-7 maxim 250 Nm, DQ260-6 maxim 400 Nm, DQ381-7 maxim 420 Nm sau DQ500-7 maxim 550 Nm, service DQ200-7 maxim 250 Nm, DQ260-6 maxim 400 Nm, DQ381-7 maxim 420 Nm sau DQ500-7 maxim 550 Nm, mecatronic DQ200-7 maxim 250 Nm, DQ260-6 maxim 400 Nm, DQ381-7 maxim 420 Nm sau DQ500-7 maxim 550 Nm, unde repar cutie DSG?, pret reparatie DQ200-7 maxim 250 Nm, DQ260-6 maxim 400 Nm, DQ381-7 maxim 420 Nm sau DQ500-7 maxim 550 Nm