rss

3 Ramane cea mai buna cifra BMW-Primul test drive cu noul BMW 320 Xd F30 pachet Motorsport si cutia ZF8 Plus 2017

BMW este unul dintre cei mai importanti constructori de automobile din lume iar masina de fata este indiscutabil cea mai importanta pentru BMW.

3 Ramane cea mai buna cifra BMW-Primul test drive cu noul BMW 320 Xd F30 pachet Motorsport si cutia ZF8 Plus 2017

Este vorba de modelul de volum BMW Seria 3 care de cativa ani se numeste F30 si care in prezent ramane cel mai bine vandute model BMW fie ca vorbim de piata din Europa cea din SUA sau cea din Asia.


ISTORIA BMW SERIA 3 SI DE CE 3-UL ESTE CEA MAI BUNA CIFRA BMW!




BMW este recunoscut de foarte multi fani drept o marca premium care construieste unele dintre cele mai bune masini de lux din lume, respectiv Seria 7 si cel mai bun SUV sportiv din lume respectiv noul BMW X5.


Realitatea este ca piatra de temelie a germanilor nu este nici 7 si nici X5, ci modelul de fata Seria 3 care a reusit sa fie comercializat milioane de exemplare nu pentru ca este ieftin, ci pentru simplu fapt ca reprezinta tot ceea ce este mai bun din Munchen.




Aici spunem fara menajamente o dimensiune exterioara a caroserie optima, cel mai bun tren de rulare din lume in clasa sa si cea mai variata gama de motorizari atat pe benzina cat si diesel.


In prezent un Seria 3 F30 este o masina ajunsa la maturitate pentru ca de ceva vreme a suferit un minor facelift care a imbunatatit complet masina, iar paleta de optiuni este atat de mare incat BMW se mandreste cu vanzarea celei mai complete masini din clasa medie din lume.


TEST DRIVE IN PREMIERA CU NOUL BMW 320xd 2017




Masina din acest test drive este una speciala pentru fanii BMW pentru ca nu este un Seria 3 banal, modelul de fata fiind unul special pentru ca are un Pachet M complet si de ce nu transmisia integrala xDrive.


Pachetul M montat pe acest model nu este unul doar care sa atraga fanii pentru simplu fapt ca aici vorbim de un Pack M complet care aduce pe langa elementele de optica precum bara fata, pragurile sau jantele pe 19 inch semnalate cu litera M si directia speciala Motorsport sau sistemul de franare modificat de catre Motorsport.



Pe sosea un BMW Seria 3 cu pachet M este o masina complet diferita fata de cea de baza pentru ca noua directie este mult mai exacta, iar trenul de rulare este setat mult mai dinamic.


Aceste modificari aduc un feeling complet schimbat fata de un Seria 3 cu suspensia normala, tren de rulare fiind mult mai dinamic insa si extrem de confortabil in ciuda faptului ca vorbim de o suspensie sport.



Punctul culminant este sistemul de franare M care este extrem de rezistent la fading, sistem care ofera soferului o garantie in plus ca masina aceasta are fara doar si poate cea mai mica distanta de oprire din clasa sa.


INTERIOR TRADITIONAL BMW


Fanii BMW nu doresc atunci cand vor sa-si cumpere un Seria 3 o masina revolutionara la interior pentru simplu fapt ca toate modelele BMW Seria 3 ( poate chiar si gama 2002) au avut un interior simplist care era conceput pentru placerea de a conduce.



Acum noile modele BMW F30 nu mai au consola centrala indreptata spre sofer asemenea modelelor E30 sau E36, insa calitatea de fabricatie este de top si ofera multe elemente tehnice best in class.


Sistemul de navigatie cu functia Google Maps are cel mai mare display din clasa sa si ofera un concept iDrive care ramane in continuare unul dintre cele mai bune din clasa premium.


Ne place faptul ca sistemul de aer conditionat este unul clasic BMW asemenea indicatoarelor de bord, detalii care vor placea fanilor BMW chiar si cand masina urmeaza sa fie condusa in anul 2030.


Aceste detalii fac viata extrem de placuta la interiorul noului Seria 3 facelift 2017.


MOTORIZARE DIESEL DE DOI LITRI DE 190 CP




Motorul masinii de fata este unul cunoscut de fanii BMW pentru ca acesta este construit de catre bavarezi din momentul lansarii pe piata a modelului din anii 2000 BMW E46.


Versiunea din acest test drive a pastrat aceeasi cilindree insa este o motorizare complet noua pentru ca este compatibila normelor de poluare Euro 6 fara a avea nevoie de AdBlue.


Puterea maxima dezvoltata de acest 320xd este de 190 CP, motorul oferind un cuplu de 400 Nm incepand cu o turatie de 1.750 rpm. In viata de zi cu zi motorizarea BMW este una calma pentru ca trebuie sa fie extrem de economica, insa este capabila a atinge chiar si 5.000 rpm in modul Sport.



Nivelul performantelor versiunii de fata xDrive sunt foarte bune, masina ajungand la o viteza de 100 de km/h in doar 7.3 secunde si are o viteza maxima de 228 km/h.


Aici in schimb nu trebuie sa ne asteptam la performante incredibile pentru ca pentru acest feeling trebuie sa alegem fara doar si poatge un 335xd de 313 CP si 630 Nm. Sau chiar si un 330xi pe benzina pentru cei realmente pasionati!


CAT DE ECONOMIC ESTE UN SERIA 3 XDRIVE?




Consumul afisat de aceasta motorizare pe o distanta de peste 1.400 km pe soselele din Romania a fost de 4.8 litri, unde recordul absolut a fost de 4.0 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.


La viteze de croaziera de peste 130 km/h masina afiseaza o turatie de 2.100 rpm, iar consumul mediu real este de 5.6 litri.


Intr-un mediu urban extrem de aglomerat precum cel din Bucuresti motorizarea BMW a benefeciat de un excelent sistem Stop&Start care a permis afisarea unui consum mediul de 7.6 litri.



Secretul succesului masinii la acest capitol se numeste ZF8 Plus, adica transmisia automata clasica cu 8 trepte care a fost acum modificata de catre ZF pentru a avea un comportament si mai dinamic decat in trecut.


In ciuda pachetului M masina este echipata cu functia ECO si ECO PRO care sunt doua moduri in care transmisia limiteaza excesul de putere, si automat ofera un randament superior.


Noi am parcurs cei peste 1.400 de km in modul CONFORT, si chiar si asa consumul real a fost mult sub media segmentului.



 


PRO



Imagine de marca


Calitate de fabricatie


Suspensie Motorsport dinamica insa si confortabila


Frane Motorsport best in class


Sistem de navigatie de top care include si Google Maps 


Transmisia integrala eficienta


Cutie automata ZF8 Plus superioara DSG sau 9G Tronic de la Mercedes


Valoare mare de revanzare


 



CONTRA

Zgomot motor la rece


Pret foarte mare de achizitie la masinii de fata


Jante pe 19 inch cu talon prea mic pentru soselele din Romania


 


AUTOALTEST RECOMANDA ACHIZITA MASINII DE AICI!





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, test drive BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, drive test BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, automobile bavaria BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, test ro BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, test consum BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, 0-100 BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, viteza maxima BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, test autolatest BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, testeauto BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, whattruck BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, consum real BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, test in romania BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017, pret BMW 320 Xd F30 M pack ZF8 Plus 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 19.04.2017 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 19.04.2017 | 12:00 EEST

  Serie 3pct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1995
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)190/4000
Moment motor (Nm/rpm)400/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4633
LATIME C(mm)1811
INALTIME(mm)1434
GREUTATE (kg)1510
PERFORMANTE V Max (km/h)228
0-100 km/h (secunde)7.3
Consum Mediu (litri)4.7
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor8
Reprize8
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 20.11.2017 | 12:00 EET