rss

Ancheta Second Hand-Ford Ranger/fiabilitate, preformante, pret achizitie, consum motorina, distributie curea

Piaţa autoutilitarelor a constituit în Europa, de mai bine de trei decenii, un segment relativ exclusivist unde maşinile au costat foarte mult la achiziţie însă şi-au păstrat şi o foarte bună valoare de revânzare.

Ancheta Second Hand-Ford Ranger/fiabilitate, preformante, pret achizitie, consum motorina, distributie curea

Cărăuşul lui Ford Astfel, dacă cumpăram în urmă cu 10 ani o utilitară gen Toyota Hilux cu un preţ mediu de 25.000 euro putem lejer să o vindem acum cu aproximativ 10.000 euro.


Un asemenea caz este şi cel al americanilor de la Ford care comercializează cu succes pickup-ul Ford Ranger, unul dintre cele mai ieftine modele din Europa.



Acesta este fabricat cu succes de mulţi ani în uzina din Tailanda şi este comercializat pe pieţele din Eruopa în schimbul unui preţ de achiziţie de peste 24.000 euro.


Maşina este realizată conform mentalităţii celor care le utilizează, respectiv un şasiu separat şi caroserie cu patru portiere plus bena deschisă.


Capacitatea de încărcare a maşinii depăşeşte 1 tonă indiferent de suprafaţa pe care se rulează. Pentru fanii acestor maşini Autolatest recomandă achiziţionarea unui Ford Ranger din ultima generaţie lansată în 2006, model care beneficiază de acelaşi diesel de 2.5 litri însă care are o putere maximă de 143 CP.



Consumul unui asemenea pick-up nu depăşeşte o valoare de 12 litri în mediul urban cu aerul condiţionat pornit, iar pentru drumurile lungi un consum de 6.5 litri nu este greu de atins. Preţul unui Ford Ranger XLT3 în versiunea Double-Cab şi aer condiţionat este mult mai mare în Germania datorită preţului mare de achiziţie, recomandarea noastră este să achiziţionaţi un Ranger cumpărat din România.


Preţurile pe cel mai mare site de vânzări din ţara noastră pornesc de la 15.000 euro şi ajung maxim până la o sumă de 19.500 euro. Dacă aceeaşi maşină ar fi cumpărată din Germania, preţul este în mare parte aceelaşi, însă se mai adaugă şi taxa de primă înmatriculare de 1.560 euro plus cheltuielile de transport şi cazare.



Din punctul de vedere al fiabilităţii, gama Ford Ranger se situează pe primele poziţii datorită utilizării unei tehnologii destul de rudimentare la componenta mecanică, iar cea electronică este aproape inexistentă. Şasiul separat şi trenul de rulare foarte rezistent promovează această maşină ca fiind un best-buy chiar şi dacă km realizaţi sunt în jur de 70.000.


Singura condiţie este ca maşina să fie înzestrată cu o carte service completă.





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive ford ranger, drive test, review ford ranger 2.5 tdci, cutie de viteze, performante, consum real, motoare, distributie lant, pret achizitie, spatiu interio, volum portbagaj, tren de rulare, garda la sol, calitate de fabricatie, cutie de viteze, pro si contra, avantaje, dezavantaje, probleme, retea service, pret romania, oferte importatori

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 27.08.2009 | 05:30 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 27.08.2009 | 05:30 EEST

  Rangerpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)2499
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)143/3500
Moment motor (Nm/rpm)330/1800
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)5075
LATIME C(mm)1805
INALTIME(mm)1744
GREUTATE (kg)1920
PERFORMANTE V Max (km/h)+170
0-100 km/h (secunde)14.1
Consum Mediu (litri)8.0
PRET fara TVA (euro)16.800
cu TVA (euro)
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie5
Echipare Standard8
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/5
Climatizare8
Zgomote7
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize8
Consum10
Tractiune10
Franare5

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 16.10.2019 | 12:00 EEST