rss

De ce BMW X5 ramane cel mai bun SUV premium! Test Drive BMW X5 Pachet M xDrive40d de 313 CP 2018

Masina din acest test drive este una care a devenit pe parcursul anilor un adevarat "brand" pentru fanii BMW.

De ce BMW X5 ramane cel mai bun SUV premium! Test Drive BMW X5 Pachet M xDrive40d de 313 CP 2018

Nu vorbim de Seria 3 F30 sau de mult ravnitul BMW Seria 5, ci de modelul SUV BMW X5.


Acesta a devenit pentru fanii marcii din Munchen, un adevarat brand de marca, pentru simplul fapt ca BMW X5 a fost primul SUV premium din lume care a reusit sa ofere un comportament rutier extrem de bun pe sosea si un comportament eficient in conditii grele de trafic.



DESIGN


Noul BMW X5 poarta numele de cod F15 si se vinde cu un real succes pe toate pietele, pentru ca ofera in continuare un raport performante-calitate-imagine de marca best in class.


Fanii Mercedes vor spune ca un M este mai bun, sau ca un Audi Q7 ajuns la o noua generatie este la fel, insa realitatea crunta pentru acestia este ca X5 F15 ramane un concurent de seama, in ciuda faptului ca acesta a aparut in aceasta forma in anul 2013.




De atunci si pana in prezent, linia caroseriei impunatoare si cele mai bune motoare care pot echipa un SUV premium, au constituit cei mai buni ambasadori pentru gama X5.


DE CE ESTE X5 MAI BUN DECAT MERCEDES M SI AUDI Q7?




La aceasta intrebare se raspunde simplu, respectiv bavarezii au pastrat in mare o linie a caroseriei identica cu cea a primei generatii X5 lansata in Europa in anul 2000. Aceasta are o lungime ideala, atat pentru cei care merg in marile orase, cat si pentru cei care doresc sa-si transporte bagaje voluminoase, criterii neatinse de nici un Audi Q7.


Comparativ cu gama Mercedes Clasa M, acest BMW X5 F15 ofera un raspuns mult mai dinamic pe sosele, clientii unui SUV premium dorind sa conduca o masina cu un feeling apropiat de cel al unui model premium de clasa mare, iar Mercedes ofera o masina mult mai greu manevrabila fata de acest BMW.



MOTORIZAREA DIESEL 40d Euro 6


Ultimul si poate cel mai important criteriu in alegerea unui BMW X5 este motorul de sub capota, masina din acest test fiind echipata cu un propulsor clasic BMW cu 6 cilindri in linie de trei litri.


Acesta este in mare parte identic cu cel de baza 30d si 258 CP, insa diferenta o face cea de-a doua turbina a versiunii 40d.


La prima vedere nu prea sunt mari diferente, insa cand mergi cu un X5 40d de 313 CP, observi repede puterea maxima mai mare si nu in ultimul rand, momentul motor fenomenal, permit accelerari demne de o sportiva pentru acest SUV de peste 2.2 tone la gol.




De fapt, motorul BMW are 313 CP la o turatie de 4.400 rpm, iar zona rosie a turometrului este de 5.400 rpm, adica momentul motor de 630 Nm este oferit incepand cu 1.500 rpm si ramane constant pana undeva in zona de 3.000 rpm.


Dubla supraalimentare permite masinii sa afiseze un comportament rutier extrem de sportiv, respectiv repriza de la 0-100 de km/h este atinsa in doar 5.9 secunde ( vechiul BMW E60 535d ajunge in 6.5 secunde la 100), iar viteza sa maxima este de 240 de km/h.


Cei care sunt dezamagiti de aceasta versiune 40d a lui X5, pot oricand sa aleaga un M50d tri-turbo de 381 CP, care, din pacate, nu afiseaza performante cu mult mai bune decat aceasta versiune cu doua turbine.


CALITATE MADE IN USA




Putina lume cunoaste faptul ca BMW X5 nu a fost construit niciodata in Europa, chiar daca acest model a avut un succes mare pe Batranul Continent. Uzina in care se produce BMW X5 incepand cu anul 2000, este in Carolina de Sud Spartanburg SUA, motiv pentru ca toate aceste masini afiseaza o calitate de fabricatie de top.


La interior, plansa de bord este acoperita complet intr-o spuma poliuretanica de cea mai buna calitate, asemenea tapiteriei de piele Nappa.



Sistemul audi Harman Kardon, primeste si el note maxime la capitolul fidelitate, iar sistemul de navigatie cu un display generos, ramane impreuan cu iDrive, cel mai bun din segmentul premium si in acest an.


CONCLUZII AUTOLATEST


Chiar si dupa 6 ani din momentul lansarii sale pe piata, aceasta generatie F15 a lui BMW X5, ramane unul dintre cele mai bune modele SUV premium din lume.



Mercedes incearca schimbari optice pentru revigorarea Clasei M, iar Audi are o noua generatie Q7, insa chiar si asa X5 ramane constant un SUV de top extrem de apreciat de catre clienti, atat in Europa, cat si in special in Romania unde X5 a devenit un real brand pentru marca BMW.


Spatiul interior mare, calitatea de fabricatie de top si cele mai bune motorizari pe benzina si diesel, fac din acest X5 40d xDrive 2018 best premium SUV din Romania!



PRO


Imagine de marca


Cel mai bun motor diesel din segmentul SUV premium


Ce mai mic consum pentru un SUV premium


Cea mai buna valoare de revanzare pentru un SUV premium


Cel mai dinamic comportament pentru un SUV premium


Cel mai bun sistem multimedia pentru un SUV premium


Cea mai buna transmisie integrala


 


CONTRA


Pret de achizitie inca prohibitiv


Dotarile premium sunt toate pe lista de optionale


Lipsa scaune ventilate si parbriz incalzit


Lipsa motorizare de 320 CP si 680 Nm gasita pe Seria 7





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive BMW X5 Pachet M xDrive40d 2018, drive test BMW X5 Pachet M xDrive40d 2018, consum BMW X5 Pachet M xDrive40d 2018, automobile bavaria BMW X5 Pachet M xDrive40d 2018, review BMW X5 Pachet M xDrive40d 2018, 0-100 km/h, twinturbo BMW X5 Pachet M xDrive40d 2018, viteza maxima BMW X5 Pachet M xDrive40d 2018, valoare de revanzare BMW X5 Pachet M xDrive40d 2018, garantie BMW X5 Pachet M xDrive40d 2018

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 18.03.2018 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 18.03.2018 | 12:00 EET

  X5pct
MOTOR/ENGINE MOTORL6 Diesel
CAPACITATE (cmc)2993
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)313/4400
Moment motor (Nm/rpm)630/1500
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4886
LATIME C(mm)1938
INALTIME(mm)1762
GREUTATE (kg)2110
PERFORMANTE V Max (km/h)236
0-100 km/h (secunde)5.9
Consum Mediu (litri)6.9
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard9
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 19.06.2018 | 12:00 EEST