Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Executie ACCORData a lui VW Passat! Test Drive Honda Accord 2.0 i AT

Honda Accord 2.0 AT Caroseria este mai mare decat predecesorul sau si ofera de aceasta data un spatiu interior foarte bun.

Atat pasagerii din fata cat si cei din spate au acum o pozitie pe scaune de top, cein din spate fiind rasfafati cu o bancheta care are spatarul usor inclinat pentru a accentua gradul de comfort.

MOTOR

Modelul testat in aceasta saptamana este echipat cu cel mai slab propulsor al gamei, o benzina de doi litri care dezvolta o putere maxima de 155 CP la o turatie care depaseste cu mult granita celor 6.000 rpm. Este curios de vazut cum inginerii Honda au reusit sa sincronizeze motorul de turatie cu o transmisie automata clasica cu 5 rapoarte.

Momentul motor nu depaseste nici macar granita celor 200 de Nm insa acesta nu este un impediment pentru un comportament rutier peste medie.


Pur si simplu cheia succesului se numeste cutia de viteze echilibrata si in ultimul rand extrem raspunzatoare cand vine vorba de reprize.

TRANSMISIE

Noua Honda Accord Hibrid 2020 are un motor clasic 2.0 MPI VTEC care furnizeaza o putere maxima de 323 CP

Deci, daca luam un motor pe benzina de turatie marca Honda si utilizam o cutie de viteze manuala cu 6 trepte convietuirea cu masina devine o armonie fara limite. Marele dezavantaj al acestei configiratii este faptul ca masina urmeaza sa fie utilizata intr-o plaja de turatii de peste 5.000 rpm pentru a face fata unei greutati destul de mari a caroseriei.

Pentru a contracara acest feeling de day by day racing inginerii Honda ofera optional o extraordinara cutie de viteze automata cu 5 trepte. Multi o sa veniti aici sa vorbiti de faptul ca deja 6 trepte pentru o automata nu mai inseamna mare lucru, iar 5 sunt demult depasite.

Realitatea este ca pentru a avea performante de top pentru o motorizare de turatie un numar de trepte peste 5 inseamna o pierdere de vreme. Pur si simplu acest Accord de 155 CP se misca elegant intr-un regim normal, cutia schimband vitezele in jurul valorii de 2.500 rpm fapt care are si avantajul unui consum mai redus de benzina in mediul urban in comparatie cu transmisia manuala.

Vezi cum arata o Honda Accord 2.4 si 800.000 de km fara probleme tehnice

Pentru momentele cand se cere si putina zona rosie a turometrului cutia are functia Sport care permite schimbarea treptelor chiar de pe volan. Rezultatul este mai mult decat multumitor.

CONSUM DE BENZINA


Un capitol unde toti fanii marcii Honda o sa vina sa ne contrazica este cel al consumului de benzina care in ciuda impedimentelor ca greutatea foarte mare, cutia de viteze automata si motorizarea slaba, este mai buna decat ne asteptam.

Acest Accord consuma in mediul urban undeva in jurul valorii de 10-12 litri pentru un condus bara la bara bucurestean, si un incredibil 7.0-7.5 intr-un regim extraurban relaxat.

RECORD-Honda Accord din 1990 depaseste 1.6 milioane de km!

Daca se opteaza pentru un stil mai sportiv consuml poate ajunge leger in jurul valorii de 15 litri pentri fiecare 100 de km, stil care nu este recomandat cu acest propulsor de doi litri. Sfatul nostru este ca daca doriti turatii mari si sportivitate optati pentru un S2000 sau in cel mai rau caz la motorizarea de 2.4 litri si 201 CP.

CONCURENTA


De fiecare data cand o Honda apare pe piata incep problemele pentru toti constructorii europeni si de ce nu americani. Vechiul Accord a facut o figura buna in Europa, acesta invingand la capitoll motorizari multe nume mari din Germania. Noul se prezinta si mai bine si acest lucru nu poate insemna decat mari probleme pentru VW Passat, Audi A4, Mercedes Clasa C, Renault Laguna III si Toyota Avensis.

Pur si simplu acest Accord este mult mai bun decat best-sellerul VW Passat. Daca nu ne credeti pe cuvant mergeti sa testati unul si vorbim dupa aceea. Acest articol nu a fost platit de Honda, iar pentru a lamurii aceasta situatie trebuie sa mentionam ca autorul este chiar posesorul unui automobil nemtesc.

PRO

Honda a dovedit din nou ca este o Honda si acest lucru se traduce prin calitate de fabricatie, tren de rulare echilibrat, spatiu interior foarte mare, dotari, motorizare vivace, cutie de viteze rafinata, pret de achizitie recomandat.

CONTRA

Chiar daca place pe toata linia aceasta motorizare este usor prea slaba.

 

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente