rss

Lansare Nationala a noului Ford Mustang 2015- Test Drive 2.3 EcoBoost de 315 CP

Ford Romania a lansat in premiera nationala cea mai sportiva masina a sa din gama pentru Europa.

Lansare  Nationala a noului Ford Mustang 2015- Test Drive 2.3 EcoBoost de 315 CP

Este vorba de noua generatie de sportive Ford Mustang 2015, o masina sport care vine sa completeze gama de sportive Ford ST si RS.


DESIGN




Fata de generatia precedenta noul Mustang este o masina care reuseste sa-si pastreze dimensiunile sale destul de mari pentru o masina care trebuie sa concureze atat modele precum VW Golf GTI cat si modele precum Mercedes C Coupe. 


Rezultatul real este ca Mustang este o masina cu proportii, detaliu care aduce numai avantaje cand ne uitam la interior care are o habitabilitate foarte buna.


In plus fata de aceasta noul Mustang este o masina care intra in categoria 2+2 care benefeciaza de un volum al portbagajului peste media clasei.


PRIMUL TEST CU NOUL MOTOR 2.3 EcoBoost 2015




Sub capota americanului se ascunde un motor pe benzina de 2.3 litri de origine Cosworth realizat de catre Ford in anii 80 pentru celebra Sierra.


Acum motorul are injectie directa de benzina si toate accesoriile de ultima generatie, americanii mentionand ca acesta dezvolta o putere maxima de 317 CP.


Momentul motor de 434 Nm este disponibil incepand cu o turatie de 3.000 rpm, detaliu care aduce un grad al rafinamentului foarte mare in special atunci cand se merge in marile orase.


COMPORTAMENT PE CIRCUIT




Noul Mustang este oferit cu doua motorizari, una de 2.3 litri si un V8 de 4.949 cmc care dezvolta o putere maxima de 421 CP. Cuplul motor de 524 Nm este foarte mare si acest lucru se observa cel mai bine pe circuit unde fiecare CP si fiecare Nm in plus conteaza.


Surpriza cea mare a fost motoul „mic” de 2.3 litri care daca este dus in zona rosie a turometrului ajunge sa se apropie foarte mult de performantele marelui V8.


Trenul de rulare al masinii europene este modificat fata de cel al versiunii americane, detaliu care aduce un feeling mult mai exact al suspensie pe un circuit de viteza.



Puntea spate de tipul multi-link este exacta si in nici un moment nu am realizat ca merge in limitele unei masini cu tractiune pe spate. De vina este si sistemul ESP care are un mod sport si care permite soferului sa parcurga distante mari intr-un stil de condus sportiv.



In finalul zilei pe circuit motorul V8 a demonstrat ca este cea mai buna motorizare care poate sa echipeze un Mustang, insa si motorul de 2.3 litri EcoBoost a dovedit ca este extrem de performant.




PRO



Imagine de marca


Motor EcoBoost puternic si relativ economic


Motor V8 foarte puternic


Cutie de viteze manuala cu un ambreiaj relativ usor de actionat


Dotari standard foarte bune


Portbagaj mare


Cel mai bun pret din segment


 


CONTRA


Lipsa unui rezervor de combustibil cu o capacitate mai mare


Calitate de fabricatie medie


Valoare de revanzare


 





Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive ford mustang, drive test ford mustang, review mustang v8 5.0, test in ro ford mustang 2015, imagini ford mustang romania, ford mustang adancata, test ford mustang circuit, consum mustang 2.3 ecoboost, 0-100 km/h ford mustang ecoboost, viteza maxima ford mustang v8 gt, motor mustang gt v8 420 cp

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 1.09.2015 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 1.09.2015 | 12:00 EEST

  Mustangpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Turbo
CAPACITATE (cmc)2253
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)317/5500
Moment motor (Nm/rpm)434/3000
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4787
LATIME C(mm)1916
INALTIME(mm)1381
GREUTATE (kg)1555
PERFORMANTE V Max (km/h)234
0-100 km/h (secunde)5.8
Consum Mediu (litri)8
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie7
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/7
Climatizare10
Zgomote9
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize9
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 20.09.2019 | 12:00 EEST