Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Outlander PHEV primeste un facelift si ramane best in class! Test Drive Mitsubishi Outlander PHEV 2016

Drept urmare vom vedea in anii care urmeaza mari schimbari atat in cadrul vechii Aliante cat si in gama de modele a celor de la Mitsubishi.


Outlander PHEV 2016

Una dintre cele mai importante masini a celor de la Mitsubishi atat in Asia cat si in Europa ramane fara doar si poate modelul de nisa Outlander PHEV.

Acesta este de fapt cea mai bine vanduta masina SUV electrica din lume, japonezii reusind sa fie pe prima pozitie chiar si in Europa unde marii constructori de casa nu au reusit sa ofere pe piata o masina capabila a concura acest Outlander.


DE CE ESTE NUMARUL 1 OUTLANDER?

In primul rand trebuie spus faptul ca masina de fata Outlander PHEV 2016 este singurul full size SUV care intra in categoria masinilor electrice, aceasta avand sub capota cea mai avansata tehnologie hibrida a momentului.

Motorizarea pe benzina de doi litri este aspirata si ofera performante de top, in timp ce motorul electric este vedeta celor de la Mitsubishi pentru ca este puternic si completeaza eficient performantele masinii indiferent de starea acumulatorului.

Sistemul de plug-in, care este echipare standard pe acest Outlander PHEV, ofera capacitatea de a merge full electric in marile orase, iar timpul de incarcare pentru acumulatori a scazut considerabil odata cu aparitia sistemelor de incarcare stradale.

Acum putem spune ca intr-un oras precum Bucurestiul este suficient sa conduci un Outlander PHEV pentru ca exista o retea decenta de chargere publice, sisteme care trebuie ce-i drept sa creasca la numar in anii care urmeaza.

TEHNICA Outlander PHEV FACELIFT 2016 

Japonezii de la Mitsubishi au montat sub capota lui Outlander PHEV un motor pe benzina clasic de doi litri complet aspirat care dezvolta o putere maxima de 121 CP si 190 Nm.


Acest motor functioneaza cu o injectie clasica multipunct pentru ca este cea mai fiabila injectie dezvoltata de industria auto si nu este necesara una complicata precum cea directa de benzina.

Celalalt motor este unul electric care dezvolta o putere maxima de 163 CP la peste 10.000 rpm si un moment motor de 332 Nm incepand cu ZERO rpm.

Impreuna cele doua motoare transfera la roata o putere maxima combinata de 203 CP suficienta pentru a propulsa marele Outlander pana la o viteza maxima de 180 km/h. Repriza de la 0-100 de km/h este atinsa in doar 11 secunde, cifra eleganta daca tinem cont de faptul ca masina cantareste la gol peste 1.8 tone.


Masina de fata este o noutate si pentru simplu fapt ca japonezii au aplicat recent un amplu facelift modelului, masina pe langa faptul ca are un look exterior mult mai dinamic, are si un interior imbunatatit.

Sistemul de management al sistemului electric a primit la randul sau cateva modificari, cutia CVT schimband acum raportele prestabilite mult mai eficient decat in trecut.

MOTORUL PE BENZINA ASIPRAT CU DISTRIBUTIE PE LANT

Sub capota lui Outlander PHEV se ascunde un motor pe benzina cu 4 cilindri in linie de 121 CP la o turatie de 4.500 rpm si un moment motor de 190 Nm la aceeasi turatie.

Motorul cu cilindreea de 1998 cmc este in mare parte identic cu cel care se gaseste pe modelele EVO insa acesta nu are un sistem de supraalimentare. Comportamentul sau este unul tipic pentru un motor cu injectie multipunct, adica este rafinat si devine zgomotos doar atunci cand este dus spre limitele de turatie.

Japonezii au ales sa echipeze noul Outlander PHEV cu acest motor pe benzina pentru ca este un propulsor clasic care dispune de o distributie pe lant si care este realmente unul dintre cele mai fiabile motorizari japoneze de pe piata.

MOTOARELE ELECTRICE 2 X 82 CP FIECARE


La acest capitol trebuie sa spunem ca noul Outlander PHEV vine echipat standard cu doua motorizari electrice ambele dezvoltand o puterere maxima de 163 CP si un moment motor de 300 Nm incepand cu o turatie de ZERO rpm. Unul este montat in partea din fata intre motor si transmisia CVT, iar cel de-al doilea face corp comun cu diferentialul spate.

De fapt aici trebuie sa spunem ca Outlander PHEV este un 4×4 veritabil insa care nu dispune de ax cardanic pentru ca nu este nevoie datorita motorizarii electrice din spate, adica greutatea la gol a masinii este mai mica decat cea a versiunii diesel care are aceste angrenaje.

PRO

Primul SUV Plug-In din lume

Motor pe benzina clasic de doi litri cu distributie pe lant

Cel mai bun sistem hybrid de pe piata

Putere maxima dezvoltata foarte mare 121+82+82 CP

Tractiune integrala Super All Wheel Drive Control extrem de eficienta ( gama Evo)

Valoare mare de revanzare 

Discount Rabla + Discount Masina electrica foarte mare in Romania

Aplicatie Android si Ios pentru modul Charging

Rafinament general foarte bun atat in oras cat si in mediul extraurban

Masina fara lista de optionale ( toate echipamentele sunt standard!)

Fiabilitate mult superiora unei motorizari diesel

 

CONTRA

Rezervor prea mic de benzina

Retea inca mica de chargere de putere in Romania

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente