rss

Prim test cu cea mai sportiva Vitara! Suzuki Vitara S 1.4 cmc Booster Jet 140 CP 2016

Suzuki este o companie de automobile japoneza care are o aparitie atipica pe piata auto din Europa.

Prim test cu cea mai sportiva Vitara! Suzuki Vitara S 1.4 cmc Booster Jet 140 CP 2016

Spunem atipica pentru ca toate masinile Suzuki care se vand in Europa sunt construite chiar in Uniunea Europeana, clientii marcii fiind devotati cu desavarsire marcii in ciuda modelelor concurente.




Cine a detinut odata un Suzuki nu va avea de spus aproape nicioadata un lucru rau despre masina japonezilor pentru simplu fapt ca o masina Suzuki este construita sa afiseze un comportament la capitolul fiabilitate mult peste ceea ce ofera europenii.


Mai multe decata atat marca Suzuki este cel de-al treilea mare constructor japonez de automobile cu peste 3 milioane de unitati construite anual.


DE CE SUZUKI?




In primul rand pentru simplu fapt ca odata achizitionata o masina Suzuki vei avea parte de un produs extrem de rezistent fie ca vorbim de un Swift sau un Jimny. Toate masinile Suzuki au castigat note foarte mari din partea clientilor la capitolul satisfactie pe toata durata de viata a masinii.


Acum in anul 2016 japonezii ofera in Europa o noua generatie de modele Vitara, model care este de fapt un brand in sine pentru piata auto respectiv in segmentul off road si SUV.



Pentru cei care au comentat tot timpul la faptul ca masinile Suzuki se adreseaza doar unor clienti care nu vor masini performante, japonezii au decis sa dezvolte o noua gama de motorizari pe benzina realmente cu performante de top.


BOOSTERJET SAU CAND SUZUKI ARE UN MOTOR MAI BUN DECAT VW TSI, RENAULT TCE SAU MINI


Toata lumea cunoaste noul Vitara pentru ca aceasta masina este deja un real succes pe piata din Romania, succes datorat unui design atragator si nu in ultimul rand datorita unei transmisii integrale best in class.



Aceasta este identica cu cea a lui S-Cross, masina care este cel mai performant crossover din clasa sa atunci cand iesim in afara soselei.


Cu o capacitate cilindrica de 1.4 litri si 4 cilindri in linie noul motor pe benzina Suzuki BoosterJet dezvolta o putere maxima de 140 CP la o turatie de 5.550 rpm.


Secretul performantelor motorizarii Suzuki este supraalimentarea de ultima generatie a motorului de fata, acesta dezvoltand si un moment motor de 220 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm.



Fanii motoarelor diesel trebuie sa stea linistiti pentru ca noua motorizare Suzuki BoosterJet este mult mai performanta decat motorul 1.6 Multijet al versiunii Vitara Diesel, iar consumul mediu de benzina este cu doar 1 litru mai mare pentru acest BoosterJet.


1.4 BoosterJet vs CONCURENTA DIN EUROPA




Pe scurt putem spune ca motorizarea Suzuki devine in acest moment cel mai bun motor pe  benzina din gama benzina Euro 6 supraalimentata.


Spunem aceasta pentru ca daca ne uitam la oferta francezilor vedem un motor 1.2 TCe pe gama Renault si Nissan, motorizare mai slaba si care ofera si un consum mai mare. Doar motorul 1.2 e-THP de 130 CP al celor de la Peugeot ofera performante de top. Consumul lui e-THP este cel mai mic din lume in acest segment.




Germanii au in gama un motor 1.5 Turbo pe gama BMW si Mini care ofera o putere maxima de 138 CP, motor care din pacate este mai putin performant decat propulsorul celor de la Suzuki.


Gama 1.4 TSI a celor de la VW & Co sufera la capitolul fiabilitate si ofera fara nici o discutie un consum real mult mai mare decat gama BooserJet.


VW urmeaza sa remedieze aceste probleme cu viitorul 1.5 TSI de 150 care vine pe piata in 2017.


CONCLUZIILE AUTOLATEST




Noul Vitara BoosterJet este in acest moment una dintre cele mai performante masini SUV din Europa datorita unei transmisii integrale best in class si a noii motorizare pe benzina turbo care merge foarte bine si care are un consum scazut.


De fapt motorizarea de fata este atat de performanta incat recomandam celor care vor sa mearga sportiva sa nu uite de faptul ca Vitara nu are o suspensie sport care sa faca fata unui parcurs extrem pe circuit. Vitara este un SUV pur-sange care are un comfort deplin pe sosea si evolutii de top atunci cand iesim in afara soselei.


Puterea maxima de 140 CP ofera performante de top masinii si pentru faptul ca o Vitara are o greutate la gol nu foarte mare, noua masina fiind mai usoara decat  compacta precum VW Golf sau Opel Astra 2016.



PRO


Motor BoosterJet puternic


BoosterJet cu distributie pe lant


Performante de top


Cea mai buna transmisie integrala din clasa sa


Garda la sol


Pret de achizitie in comparatie cu modelele concurente


Fiabilitate recunoscuta a masinilor Suzuki


 


CONTRA


BoosterJet doar in versiunea de top Vitara S


Tren de rulare setat bine pentru off road insa putin dinamic la viteze mari







Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP, test drive Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP, drive test Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP, motor benzina Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP, renault 1.2 tce vs suzuki 1.4 boosterjet, vw 1.4 tsi vs suzuki 1.4 boosterjet, performante Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP, consum real Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP, test in ro Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP, cat consuma Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP?, mini countryman vs Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP, Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP distributie lant, oferte lansare Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP, pret Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP, renault captul tce vs Suzuki Vitara S Booster Jet 140 CP

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 11.04.2016 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 11.04.2016 | 12:00 EEST

  Vitarapct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 benzina
CAPACITATE (cmc)1373
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)140/5500
Moment motor (Nm/rpm)220/1500
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4175
LATIME C(mm)1775
INALTIME(mm)1610
GREUTATE (kg)1115
PERFORMANTE V Max (km/h)200
0-100 km/h (secunde)9.5
Consum Mediu (litri)5.2
PRET fara TVA (euro)
cu TVA (euro)
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie8
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/8
Climatizare9
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum10
Tractiune10
Franare8

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 10.11.2019 | 12:00 EET