rss

Prim Test Drive cu noua Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP Elegance si cutie automata clasica 2017

Honda este unul dintre cei mai importanti fabricanti de automobile din Japonia, iar modelul sau CR-V este unul dintre cele mai importante din lume in clasa sa.

Prim Test Drive cu noua Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP Elegance si cutie automata clasica 2017

Spunem aceasta pentru ca in urma cu mai bine de 20 de ani in urma Honda si Toyota erau singurii constructori auto care se gandeau la cei care vor un SUV de clasa compacta.




Prima generatie de CR-V avea sa cimenteze succesul marcii atat pe pietele din SUA cat si pe cele din Europa de Vest care au primit foarte bine acest prim SUV.


Inca cu prima generatie Honda a reusit sa inteleaga clientul de SUV prin simplu fapt ca a echipat masina cu motoare pe benzina de minim doi litri si 150 CP, motoare cuplate la transmisii manuale clasice sau automate tot clasice pentru o fiabilitate de top.



Urmatoarele generatii de CR-V aveau sa primeasca si diesel-ul 2.2 iCTDi testat de echipa Autolatest AICI, motor extrem de rafinat pentru o masina care nu avea nici o legatura cu segmentul premium.


Acum in anul 2017 Honda ofera un CR-V care a primit un minor facelift exterior si interior, schimabari care trebuie sa ofere in continuarea clientilor de CR-V o masina corecta tehnic si optic pentru a nu exista discutii cand vorbim de sumedenia de modelele concurente pe piata din Europa.



DESIGN CR-V 2017


Modelul CR-V al celor de la Honda este un SUV traditional care nu sparge limitele design-ului prin excese de elemente optice, aceasta fiind adevarata filosofie a japonezilor cand vine vorba de un SUV de clasa compacta realizat pentru toate pietele.


Masina de fata este in schimb un CR-V care a primit in urma cu ceva vreme un facelift minor care aduce cateva schimbari optice la exterior, insa multe elemente schimbate la interior.



Acum sistemul multimedia este de ultima generatie care are o harta 3D cu orasele din Romania si o interfata mult mai user friendley fata de vechiul sistem.


Singura posibila problema este renuntarea la un comutator clasic pentru butonul de volum al sistemului audio, noile butoane fiind mai greu de utilizat.



Chiar si asa, CR-V ramane unul dintre putinele SUV-ului vandute in Romania cu un interior extrem de functional, soferul putand alege trei afisaje digitale pe intreaga plansa de bord pentru computerul de bord. Aceasta mentalitate permite celui care conduce un CR-V sa-si configureze masina individual extrem de facil.


Tot un plus la capitolul ergonomie este pozitia la volan care permite soferului o vizibilitate optima chiar si in cel mai aglomerat trafic. Comenzile pentru instalatia de aer conditionat automata sunt tipice Honda, adica facil de utilizat chiar si in sezonul rece cand soferul poate purta manusi.




Pe scurt, vorbim aici de o masina extrem de bine gandita la interior care nu lasa nici un detaliu la voia intamplarii. Chiar si pentru cei care doresc sa-si transporte obiecte voluminoase Honda a realizat o bancheta spate atipica care se poate rabata clasic sau ridic pentru transportarea unor bunuri care necesita o amplasare verticala.


Aceasta atentie la detalii face din CR-V o masina dorita de toata lumea, iar cand vorbim de valoare de revanzare sau fiabilitatea componentelor tehnice CR-V se claseaza pe primele pozitii.


MOTORIZARE 2.0 VTEC CU TRANSMISIE AUTOMATA CLASICA




Sub capota masinii din acest test drive se acunde un motor clasic Honda, adica un 4 in linie FARA TURBO care dezvolta o putere maxima de 155 CP si un moment motor de 192 Nm. Motorul de fata este unul clasic Honda, adica este un motor construit de mai bine de 15 ani in diferite versiuni care a demonstrat o fiabilitate mult peste oferta germanilor.


In ciuda faptului ca masina nu are decat 155 CP, Honda spune ca aceasta putere este suficienta pentru 90% dintre utilizatorii unui SUV in conditii normale si noi nu putem decat sa fim de acord cu acestia.



In mod normal motorul este silentios si consuma in medie doar 10-11 litri intr-un Bucuresti aglomerat cu sistemul de aer conditionat pornit, iar daca chiar vrem performante nu trebuie decat sa trecem cutia in modul Sport iar aceasta schimba rapoartele in zona de 6.000 rpm fara prea mari probleme.


Distributia pe lant si injectia clasica multipunct sunt doua ingrediente la care acest CR-V straluceste in fata concurentei, adica chiar si cand masina atinge 300.000 de km nu sunt preconizate probleme la aceste doua sisteme.



Un alt detaliu demn de amintit etse echiparea lui CR-V cu o transmisie automata clasica cu doar 5 trepte, cutie realizata de Honda in urma cu mai bine de 10 ani care functioneaza fara probleme tehnice.


Aceasta schimba rapoartele extrem de elegant si permite un condus calm chiar si in cel mai aglomerat oras din Europa.


Asa cum spuneam mai sus, pentru cei care doresc performante de top nu trebuie decat actionat modul Sport iar transmisia ofera reprize rapide.


CONCLUZIILE AUTOLATEST




Foarte multi fani Honda recunosc acest model CR-V drept unul dintre cele mai bune din lume pentru simplu fapt ca are motorizari de top si transmisii automate capabile a merge sute de mii de km fara a merge la service.


Ceilalti vor spune ca oferta concurentei din Europa este mai variata si nu vor intelege nicioadata cum Honda poate sa ofere chiar si in 2017 un motor fara supraalimentare sau injectie directa de benzina.



Noi spunem ca acasta generatie de Honda CR-V este cea mai buna din intreaga istorie si utilizarea unei motorizari VTEC de generatie mai veche asemenea unei transmisii clasice cu convertizor si 5 trepte sunt semne clare ca japonezii de la Honda raman singurii constructori auto care inca "tin" la clientii lor, adica nu ofera tehnologii inovatoare de dragul vanzarilor ca peste 5 ani clientii sa scoata bani din buzunar la capitolul mentenanta.




Pur si simplu acest CR-V ramane unul dintre cele mai bune modele SUV din Europa in ciuda pretului de achizitie destul de piperat care oarecum se anuleaza cand vorbim de valoarea de revanzare unde Honda este peste marcile europene.



PRO


Imagine de marca


Calitate de fabricatie


Motor clasic cu injectie multipunct si fara supraalimentare


Cutie automata clasica extrem de fiabila


Valoare mare de revanzare


Comfort de top chiar si pe drumurile cu denivelari


Cea mai buna habitabilitate din clasa


 


CONTRA


Pret de achizitie relativ mare


 





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP 2017, drive test Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP 2017, consum Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP 2017, 0-100 km/h Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP 2017, vw tiguan vs Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP 2017, kia sportage vs Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP 2017, fiabilitate Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP 2017, motor vtec Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP 2017, test ro Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP 2017, autolatest, testeauto, garda la sol Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP 2017, valoare de revanzare Honda CR-V 2.0 VTEC 155 CP 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 18.07.2017 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 18.07.2017 | 12:00 EEST

  CR-Vpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina
CAPACITATE (cmc)1997
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)155/6500
Moment motor (Nm/rpm)192/4300
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4605
LATIME C(mm)1820
INALTIME(mm)1685
GREUTATE (kg)1443
PERFORMANTE V Max (km/h)185
0-100 km/h (secunde)12.3
Consum Mediu (litri)7.5
PRET fara TVA (euro)
cu TVA (euro)
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/10
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize8
Consum8
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 26.11.2017 | 12:00 EET