rss

Primul Test drive cu KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017! Ceed primeste un amplu facelift pentru anul 2017

Masina din acest test drive este conform celor de la KIA cel mai important model sau sau in Europa datorita vanzarilor foare mari.

Primul Test drive cu KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017! Ceed primeste un amplu facelift pentru anul 2017

Pe piata din Romania Ceed vine pe locul secund la acest capitol pentru ca Romanii prefera sa-si cumpere modelul SUV Sportage, o masina care este fara doar si poate una dintre cele mai bune din toate punctele de vedere din clasa sa in Europa.




Insa chiar si asa, Ceed ramane un icon pentru cei din Coreea de Sud pentru ca aceasta este masina care a propulsat marca KIA din anonimitate pe Batranul Continet, intr-un constructor care are ce sa arate chiar in curtea celor de la Renault si VW.


CAROSERIE




Toata lumea cunoaste foarte bine vechiul Ceed I, o masina compacta care a dat de cap constrcutorilor de automobile din Europa pentru ca avea un pret de achizitie relativ mic in comparatie cu un Golf, mai multe dotari decat un Golf si o garantie cu 5 ani mai mare decat cea a unui Golf.



Acum in anul 2016 KIA a pregatit un amplu facelift modelului Ceed II care reprezinta in continuare best KIA in Europa, masina de fata ajungand la o maturitate greu de inteles daca nu cumva clientii au condus si un Ceed I in prealabil.


Inca din primele momente noul Ceed Facelift 2017 se prezinta drept o masina cu reale pretentii de vehicul premium in segmentul compact pentru ca materialele din interior sunt de cea mai buna calitate ( chiar mai bune decat in noul Golf 7), o masina care are un nivel de echipare best in class indifernt cu cine o comparam.




Pur si simplu, daca conduci o KIA Ceed top of the line cum este modelul de fata constati repede ca marcile Golf, Astra sau chiar si Seria 1 au un pret de achizitie mult prea mare pentru ceea ce ofera.


Ceed-ul de fata are o tapiterie de piele in doua nuante si oglinzi electrocrom, detalii care ne duc cu gandul fara doar si poate la segmentul premium. 


GADGETURI PREMIUM




La acest capitol KIA vine si ofera un Ceed de ultima generatie care are acum pe langa LCD-ul de mari dimensiuni care imita vitezometrul, si echipamente precum noul sistem de navigatie cu display de mari dimensiuni care este identic cu cel al masinilor vandute de KIA in SUA.


In plus fata de acestea noul Ceed are acum sistemul LDWS care in modul cruise nu permite masinii sa depaseasca marcajele autostrazii. Fanii sistemelor audio de top primesc un sistem Infinti american care primeste fara doar si poate note maxime.


In echiparea de fata avem pana si un volan incalzit pentru sezonul rece, optiune care nici in ziua de astazi nu prea se gaseste in oferta europenilor enuntati mai sus.


MOTORIZARE


 

Sub capota lui Ceed 2016 facelift se ascunde un clasic diesel de 1.6 litri CRDI care acum dezvolta o putere maxima de 136 CP si un moment motor de 280 Nm.


Fata de motorul mai vechi de 128 CP noul propulsor corespunde normelor de poluare Euro 6 si ofera un rafinament mult imbunatatit in viata de zi cu zi. Intr-un oras aglomerat precum Bucurestiul noul motor ofera o plaja mai larga a momentului motor, iar cand iesim in afara oraselor observam o masina cu un comportament premium din toate punctele de vedere.


Pe langa noul tren de rulare mult mai confortabil Ceed CRDI de 136 CP are si o transmisie cu rapoartele mult mai lungi pentru a permite soferului un parcurs mult mai elegant in orice plaja de viteze.




Consumul real al lui Ceed CRDI de 136 CP este de 7-8 litri intr-un Bucuresti aglomerat si o medie reala de 5.2 litri in mediul extraurban. In comparatie cu modelele sale concurente Ceed inca are un rezervor cu o capacitate de peste 54 litri care permite masinii o autonomie de peste 1.000 km cand mergem economic extraurban.


CALITATE SI GARANTIE DE 7 ANI FARA DURERI DE CAP!




Noi spunem ca este mai bine sa conduci o masina cu foarte multe echipamente la interior insa nu cu o imagine de marca extrem de buna, decat o masina cu o imagine de top insa fara nici o optiune la interior pentru ca acestea permit constructorului sa creasca chiar si cu 10.000 euro pretul de baza al masinii.



Pe scurt, KIA Ceed in versiunea sa de top este cu pana la 8.000 euro mai ieftina decat un VW Golf sau Opel Astra la aceelasi nivel de echipare, iar masinile de factura germana au probleme cu fiabilitatea ( testele DEKRA si clientii nefericiti vorbesc de la sine), si acestea au o garantie reala DOAR DE 2 ANI FARA LIMITA DE KM.


KIA ofera in continuare o GARANTIE REALA DE 7 ANI SAU 150.000 KM, garantie care include si trenul de rulare daca clientul a fost neatent si a deteriorat suspensia!


Cu acestea fiind spuse noi cei de la Autolatest nu putem in nici un caz sa recomandam o masina Volkswagen, Skoda sau Opel pentru simplu fapt ca noi toti avem acasa si frigidere cu o garantie mai mare de 2 ani!



PRO


Imagine de marca in Europa-Made in Europe


Cea mai buna garantie reala din Europa


Calitate de fabricate foarte buna


Valoare mare de revanzare


Garantie de 7 ani transmisibila si pentru al doilea proprietar


Retea de service la nivel european


Motor diesel rafinat cu distributie pe lant


 


CONTRA


Lipsa transmisie automata pe masina de fata


Lipsa versiune 1.6 CRDI de 140 CP





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017, test drive KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017, drive test KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017, test ro KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017, consum KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017, distributie lant KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017, vw golf 1.6 tdi vs KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017, opel astra 1.6 cdti vs KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017, ford focus 1.5 tdci vs KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017, 7 ani garantie, garantie transmisibila, 5 ani garantie bumpe to bumper fara limita de km, galerie KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 14.11.2016 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 14.11.2016 | 12:00 EET

  Cee dpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1582
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)136/4000
Moment motor (Nm/rpm)280/1500
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4310
LATIME C(mm)1780
INALTIME(mm)1470
GREUTATE (kg)1264
PERFORMANTE V Max (km/h)200
0-100 km/h (secunde)9.8
Consum Mediu (litri)3.8
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj8
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum9
Tractiune9
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 18.02.2017 | 12:00 EET