Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Primul Test drive cu KIA Ceed 1.6 CRDI 136 CP DSL CITY HP 2017! Ceed primeste un amplu facelift pentru anul 2017

Pe piata din Romania Ceed vine pe locul secund la acest capitol pentru ca Romanii prefera sa-si cumpere modelul SUV Sportage, o masina care este fara doar si poate una dintre cele mai bune din toate punctele de vedere din clasa sa in Europa.


Insa chiar si asa, Ceed ramane un icon pentru cei din Coreea de Sud pentru ca aceasta este masina care a propulsat marca KIA din anonimitate pe Batranul Continet, intr-un constructor care are ce sa arate chiar in curtea celor de la Renault si VW.

CAROSERIE


Toata lumea cunoaste foarte bine vechiul Ceed I, o masina compacta care a dat de cap constrcutorilor de automobile din Europa pentru ca avea un pret de achizitie relativ mic in comparatie cu un Golf, mai multe dotari decat un Golf si o garantie cu 5 ani mai mare decat cea a unui Golf.

Acum in anul 2016 KIA a pregatit un amplu facelift modelului Ceed II care reprezinta in continuare best KIA in Europa, masina de fata ajungand la o maturitate greu de inteles daca nu cumva clientii au condus si un Ceed I in prealabil.

Inca din primele momente noul Ceed Facelift 2017 se prezinta drept o masina cu reale pretentii de vehicul premium in segmentul compact pentru ca materialele din interior sunt de cea mai buna calitate ( chiar mai bune decat in noul Golf 7), o masina care are un nivel de echipare best in class indifernt cu cine o comparam.


Pur si simplu, daca conduci o KIA Ceed top of the line cum este modelul de fata constati repede ca marcile Golf, Astra sau chiar si Seria 1 au un pret de achizitie mult prea mare pentru ceea ce ofera.

Ceed-ul de fata are o tapiterie de piele in doua nuante si oglinzi electrocrom, detalii care ne duc cu gandul fara doar si poate la segmentul premium. 

GADGETURI PREMIUM


La acest capitol KIA vine si ofera un Ceed de ultima generatie care are acum pe langa LCD-ul de mari dimensiuni care imita vitezometrul, si echipamente precum noul sistem de navigatie cu display de mari dimensiuni care este identic cu cel al masinilor vandute de KIA in SUA.

In plus fata de acestea noul Ceed are acum sistemul LDWS care in modul cruise nu permite masinii sa depaseasca marcajele autostrazii. Fanii sistemelor audio de top primesc un sistem Infinti american care primeste fara doar si poate note maxime.

In echiparea de fata avem pana si un volan incalzit pentru sezonul rece, optiune care nici in ziua de astazi nu prea se gaseste in oferta europenilor enuntati mai sus.

MOTORIZARE

 

Sub capota lui Ceed 2016 facelift se ascunde un clasic diesel de 1.6 litri CRDI care acum dezvolta o putere maxima de 136 CP si un moment motor de 280 Nm.

Fata de motorul mai vechi de 128 CP noul propulsor corespunde normelor de poluare Euro 6 si ofera un rafinament mult imbunatatit in viata de zi cu zi. Intr-un oras aglomerat precum Bucurestiul noul motor ofera o plaja mai larga a momentului motor, iar cand iesim in afara oraselor observam o masina cu un comportament premium din toate punctele de vedere.

Pe langa noul tren de rulare mult mai confortabil Ceed CRDI de 136 CP are si o transmisie cu rapoartele mult mai lungi pentru a permite soferului un parcurs mult mai elegant in orice plaja de viteze.


Consumul real al lui Ceed CRDI de 136 CP este de 7-8 litri intr-un Bucuresti aglomerat si o medie reala de 5.2 litri in mediul extraurban. In comparatie cu modelele sale concurente Ceed inca are un rezervor cu o capacitate de peste 54 litri care permite masinii o autonomie de peste 1.000 km cand mergem economic extraurban.

CALITATE SI GARANTIE DE 7 ANI FARA DURERI DE CAP!


Noi spunem ca este mai bine sa conduci o masina cu foarte multe echipamente la interior insa nu cu o imagine de marca extrem de buna, decat o masina cu o imagine de top insa fara nici o optiune la interior pentru ca acestea permit constructorului sa creasca chiar si cu 10.000 euro pretul de baza al masinii.

Pe scurt, KIA Ceed in versiunea sa de top este cu pana la 8.000 euro mai ieftina decat un VW Golf sau Opel Astra la aceelasi nivel de echipare, iar masinile de factura germana au probleme cu fiabilitatea ( testele DEKRA si clientii nefericiti vorbesc de la sine), si acestea au o garantie reala DOAR DE 2 ANI FARA LIMITA DE KM.

KIA ofera in continuare o GARANTIE REALA DE 7 ANI SAU 150.000 KM, garantie care include si trenul de rulare daca clientul a fost neatent si a deteriorat suspensia!

Cu acestea fiind spuse noi cei de la Autolatest nu putem in nici un caz sa recomandam o masina Volkswagen, Skoda sau Opel pentru simplu fapt ca noi toti avem acasa si frigidere cu o garantie mai mare de 2 ani!

PRO

Imagine de marca in Europa-Made in Europe

Cea mai buna garantie reala din Europa

Calitate de fabricate foarte buna

Valoare mare de revanzare

Garantie de 7 ani transmisibila si pentru al doilea proprietar

Retea de service la nivel european

Motor diesel rafinat cu distributie pe lant

 

CONTRA

Lipsa transmisie automata pe masina de fata

Lipsa versiune 1.6 CRDI de 140 CP

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente