Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Primul Test Drive cu noua Dacia Logan MCV 1.2 16v 75 CP 2013

Sa spui acum ca Dacia este doar un simplu brand auto din Europa de Est in loc de cel mai important constructor de automobile low-cost din lumea civilizata este un statement pe care nici germanii nu mai sunt in stare sa-l zica.

Dacia a devenit in ultimul deceniu nu doar un brand auto important pe intreg mapamondul, ci chiar un constructor care a fost singurul care a pus pe jar industria auto germana.

Daca mergem cu masina prin Germania nu ne este dificil sa nu observam pe sosele mii de modele Dacia, masini care au fost cumparate cu bani germani de catre clienti germani in detrimentul produselor celor de la VW sau Opel.

Test cu noul MCV 2014

Ultima aparitie in gama celor de la Dacia se numeste Logan MCV si reprezinta de fapt primul model Dacia construit in totalitate dupa placul celor din Vest.Noul MCV nu mai atinge trendul masinilor estate-MPV compact ci doar cel al masinilor clasice break din segmentul mic.

Caroseria noului Logan MCV este mai joasa decat pana acum de unde si lipsa celor doua locuri din portbagaj. Daca vrei 7 locuri poti sa-ti achizitionezi lejer un model Lodgy mult mai spatios la inaltime si de ce nu latime.

Modelul de fata a ramas un model brack clasic care are acum un volum al portbagajului care masoara maxim 1518 litri cu bancheta spate rabatata si un volum de 573 litri cu ea in picioare.


Aceasta se rabateaza elegant din miscari simple insa nivelul podelei nu ramane perfect plan, insa despre acest detaliu nici macare nu mai are rost sa vorbim la o masina mai ieftina de 8.000 euro cu TVA inclus.

MOTORIZARE 1.2 16v 75 CP

Cea mai ieftina versiune Logan MCV 2 este echipata standard cu un motor cunoscut de toata lumea, respectiv motorul pe benzina Renault de 1.2 litri fara supraalimentare.

Acesta dezvolta o putere maxima de 75 CP si este capabil sa duca noul MCV pana la o viteza maxima de 162 km/h.Constructorul spune ca noul motor consuma in medie pe caroserie de 1.091 kg a lui MCV II doar 5.8 litri de benzina 95.


In viata reala daca masina este incarcata acest consum ar putea sa creasca considerabil, insa daca mergem calm cu acest motor iubitor de turatii consumul poate sa scada in mediul extraurban chiar si la o valoare de 5.5 litri.

Mai multe detalii intr-un test de amploare doar pe Autolatest Romania!

 

PRO

Design elegant

Caroserie spatioasa

Cel mai mic pret din segment

Volum portbagaj foarte mare

Calitate de fabricatie buna, insa materialele de plastic sunt de calitate slaba la interior

Valoare foarte mare de revanzare

CONTRA

Motorul de baza este destul de slab pentru aceasta caroserie

Versiunea de baza extrem de saraca la capitolul dotari

Recomandat doar cu motorul 0.9 TCE sau 1.5 dci

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente