rss

Primul test drive cu noul BMW 320d xDrive facelift 2016! Rafinament si aderenta maxima

In ciuda faptului ca Audi are pe piata deja un A4 nou si Mercedes are in oferta noul C bavarezii de la BMW se tin tare cu un Seria 3 F30 foarte bine pus la punct.

Primul test drive cu noul BMW 320d xDrive facelift 2016! Rafinament si aderenta maxima

Masina de fata este de fapt un BMW Seria 3 F30 care a ajuns la un al treilea facelift exterior, modificari care fac din acest model unul ajuns fara doar si poate la maturitate.


DESIGN




Masina de fata este un BMW Seria 3 F30 care are anul de fabricatie 2016, model care vine in oferta cu un design exterior usor modificat.


Acum cine vrea un Seria 3 trebuie sa stie ca noul F30 are noi blocuri optice fata-spate care dispun pe spate tehnologia LED si Neon. 


In plus fata de acestea masina de fata ramane una care a ajuns la maturiate, adica BMW a realizat si un facelift care a eliminat problemele primei versiuni F30. Aici putem sa vorbim de motorizarea N47 si problemele de fiabilitate cu transmisia automata ZF8.



Acum masina de fata are o noua motorizare M47 si o transmisie automata modificata de catre ZF pentru a avea un grad de fiabilitate peste modelul precedent.


INTERIOR


Noul BMW Seria 3 2016 este o masina care ofera un interior foarte bine pus la punct, adica materialele sunt mai bune calitativ decat in trecut si calitatea de asamblare este acum la nivelul unui Audi A4 generatia 2016.



Inteaga plansa de bord a masinii de fata este construita in totalitate din spuma poliuretanica de cea mai buna calitate, culoarea crem fiind inca un element care ofera o imagine premium masinii.


Pe langa insertiile din lemn noul Seria 3 de fata ofera o ergonomie considerata de toata lumea drept cea mai buna din clasa medie.


Pozitia la volan este unul dintre cele mai importante criterii pentru achizitia unei masini BMW, iar Seria 3 ramane cea mai buna din clasa sa.



Versiunea de fata este echipata cu un sistem de navigatie cu un ecran de dimensiuni normale amplasat in partea superioara a plansei de bord, iar sistemul de aer conditionat ofera un randament demn de o masina premium.


MOTORIZARE 2.0 DIESEL MODIFICATA




Sub capota masini din acest test drive se ascunde un motor diesel de 2.0 litri care se numeste M47, adica este versiunea de 190 CP care are o noua distributie care este conform producatorului fara probleme.


Puterea maxima de 190 CP este dezvoltata la o turatie de 4.000 rpm, insa cutia ZF8 schimba rapoartele extrem de eficient chiar si cand vorbim de un diesel cu o plaja de turatie medie.




Momentul motor oferit de acest nouk M47 este de 400 Nm incepand cu o turatie de 1.750 rpm, cifra care anunta performante rutiere de top. Repriza de la 0-100 km/h este atinsa in doar 7.3 secunde.


Supriza cea mai mare este ca masina de fata este echipata cu o transmisie integrala de tipul xDrive permanenta, iar performantele rutiere nu sunt cu nimic mai prejos decat cele ale versiunii de baza cu tractiune pe puntea spate.


Pe sosea noul BMW 320xDrive afiseaza un consum mediu de 8-9 litri in mediul urban aglomerat din Bucuresti, insa cand masina ruleaza pe soselele extraurbane consumul mediu se situeaza in zona de 4.5 litri-5 litri.



Aceasta cifra nu este una oficiala, ci una reala pentru ca in realitate aceasta masina chiar atat de putin consuma in ciuda transmisie integrale si a cutiei automate.


De fapt cu un rezervor plin un 320 xDrive poate parcurge peste 1.400 km.


CONCUZIILE AUTOLATEST




BMW Seria 3 este deja o masina care are o varsta pe piata din Europa, iar concurentii sai directi deja au ajuns la noi generatii. Aceasta este poate singura mare problema a masinii BMW F30, insa chiar si asa modelul ramane unul de top pentru constructorul din Munchen.



Versiunea testata aici este echipata cu o motorizare diesel modificata care dezvolta 190 CP, care este cuplata la o cutie automata ZF8 la randul sau modificata.


In plus transmisia integrala xDrive ramane cea mai buna din acest segment chiar si cand este comparata cu transmisia Quattro sau 4Matic gasite la modelele concurente.


Ultimul facelift aplicat Seriei 3 F30 aduc modificarile corecte unei masini care este un succes de proportii pentru marca BMW. Acum pachetul este compet, acum masina a ajuns la maturitate si ofera in continuarea cea mai buna suspensie din clasa sa, adica cea mai sportiva din clasa sa.



PRO

Imagine de marca


Motor diesel M47 rafinat si extrem de performant


Calitate de fabricatie ridicata


Consum extrem de mic in mediul extraurban


Valoare mare de revanzare


Pret corect de achizitie


 


CONTRA

Versiunea de baza cu echipamente putine


Toate dotarile interesante sunt optionale si costa relativ mult


Imagine sifonata a motorizarii N47-M47 




Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
bmw 320d xdrive 2016, test drive bmw 320d xdrive 2016, drive test bmw 320d xdrive 2016, test in ro bmw 320d xdrive 2016, consum bmw 320d xdrive 2016, pret bmw 320d xdrive 2016, 0-100 km/h bmw 320d xdrive 2016, viteza maxima bmw 320d xdrive 2016, review bmw 320d xdrive 2016, essai bmw 320d xdrive 2016, imagini bmw 320d xdrive 2016, #autolatest, #testdrive, #drivetest

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 9.03.2016 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 9.03.2016 | 12:00 EET

  Serie 3pct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1995
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)190/4000
Moment motor (Nm/rpm)400/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4633
LATIME C(mm)1811
INALTIME(mm)1434
GREUTATE (kg)1510
PERFORMANTE V Max (km/h)228
0-100 km/h (secunde)7.3
Consum Mediu (litri)4.3
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard8
Portbagaj9
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/8
Climatizare9
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize9
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 18.07.2019 | 12:00 EEST