Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Primul Test Drive cu noul Renault Clio GT Line Facelift 2017! Motorizarea Nissan de 1.2 TCe si 120 CP

CLIO FACELIFT 2017

Una dintre cele mai importante masini ale celor de la Renault este fara doar si poate modelul Clio, o masina care face volume demne de orice best seller.

Actuala generatie de Clio IV a reusit sa-si castige locul sau meritat in segmentul mic datorita unei platforme tehnice care aduce pe langa un look extrem de inovator si un comportament rutier extrem de dinamic.

Daca pana acum Fiesta era cea mai sportiva masina din clasa sa, acum putem spune fara doar si poate ca masina francezilor are ce arata.

In acest inceput de an micutul Clio a primit un amplu facelift care aduce in premiera multe elemente noi si face din acest model unul care are mari sanse sa reziste pe piata inca patru ani.

CARE SUNT SCHIMBARILE?

 

La acest capitol francezii au cules roadele auditului Mercedes Benz, respectiv masina are all around o calitate de fabricatie superiora masinii de anul trecut. Toate elementele din interior au fost usor regandite pentru a avea o perioada de viata superioara si pentru a da masinii un look mult mai bun.

Acum comenzile pentru geamurile electrice sunt noi, asemenea multor sisteme electronice care nu se vad cand conduci masina. Toate problemele lui Clio IV au fost rezolvate de acest facelift.

MOTORIZARE NISSAN DE TOP

Sub capota masinii din acest test drive se ascunde un motor cu 4 cilindri de origine Nissan, motor care a mai fost testat de catre noi pe modele precum Juke, Note sau Kadjar.

Motorizarea lui Renault primeste note si mai bune pentru ca acum este cuplata si la o transmisie manuala cu 6 trepte extrem de bine sincronizata.


Nivelul de echipare GT Line aduce pe langa un interior sportiv cu scaune Recaro si un tren de rulare care a fost gandit de catre Renault Sport. Masina aceasta nu este un Clio RS, insa cu siguranta este cel mai apropiat lucru de acesta.

COMPORTAMENT RUTIER

Pe langa faptul ca Renault a renuntat la cutia veche cu 5 trepte in favoarea unei transmisii mult  mai exacte cu 6 viteze, motorizarea de origine Nissan a trecut si ea la o putere maxima de 120 CP.

Noi parca am fi dorit versiunea 1.2 TCe de 130 CP a lui Qadjar, insa chiar si asa datorita greutatii extrem de mici a lui Clio modelul de fata are reale pretentii sportive.

Jantele cu talon mic si noile bucse si arcuri sport fac din acest model o citadina extrem de potenta chiar si cand este pusa in fata unor modele concurente de renume.

Motorizaerea japonezilor are o distributie pe lant care nu necesita nicioadata o schimbare, iar consumul mediu afisat intr-un Bucuresti cu temperaturi scazute si zapada de peste 30 cm a fost in medie 8-8.5 litri.

Cand se iese in afara soselei cu acest Clio GT Line consumul scade considerabil pana undeva in zona de 5.5 litri cu conditia ca modul ECO sa fie activat si stilul de condus sa fie unul legal.

Daca mergem sportiv consumul creste, insa acest detaliu nu a fost nicioadata o problema pentru cei care doresc motorizari performante.

CONCLUZIILE AUTOLATEST

Clio 4 facelift 2017 in versiunea GT Line si motorizarea Nissan reprezinta in acest moment o masina atipica segmentului mic pentru ca aceasta are pachetul optic al lui Clio RS, are un motor Nissan extrem de bun cu 120 CP si o transmisie exacta cu 6 trepte.

Daca vrei sa-ti cumperi un Peugeot 208, un VW Polo sau un Opel Corsa intr-o asemenea configuratie nu prea exista modele de unde sa alegi.

Francezii au reusit sa faca un Clio extrem de interesant care nu este un RS pur-sange, insa care in nici un caz nu are un pret de achizitie la nivelul lui RS. Este o solutie optima pentru cine doreste performante reale cu un pret modic de achizitie.

Farurile cu LED atat pentru faza de intalnire cat si cea de drum reprezinta o solutie unica in clasa mica din Europa!

PRO

Imagine de marca

Motor Nissan extrem de bun

Distributie pe lant

Tren de rulare semnat Renault Sport

Pret bun de achizitie

Valoare mare de revanzare in comparatie cu 1.5 dCI

Performante rutiere peste media segmentului

 

CONTRA

Lipsa sistem de franare cu discuri pentru puntea spate

Lipsa deconectare ESP asemenea lui Clio RS 

Cand este frig maneta schimbatorului chiar este din metal

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente