rss

Primul Test Drive cu noul Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT cu 7 trepte 2017

Masina din acest test drive este una extrem de noua pe piata din Romania, pentru ca este noul Koleos II 2017.

Primul Test Drive cu noul Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT cu 7 trepte 2017

Spunem noua, pentru ca francezii au ales ca noul lor model Koleos II, sa fie unul complet schimbat pentru acest an, masina fiind construita in Coreea de Sud ( patria lui Hyundai si KIA Motors) cu baza tehnica a lui Nissan X-Trail.


CE REPREZINTA KOLEOS II PENTRU RENAULT?




In primul rand, trebuie sa tinem cont de faptul ca de aceasta data, avem de fata o masina realmente premium, asemenea lui Talisman, adica Renault nu a mai facut rabat la calitate in detrimentul unui pret mai mic de achizitie.


Noua masina utilizeaza platforma tehnica a noului Nissan X-Trail, adica o masina construita de japonezi atat pentru Asia, SUA cat si pentru Europa.


Trenul de rulare este setat mult mai bine la Renault, pentru ca noul Koleos se vinde exclusiv in Europa sub acest brand, si Samsung Motors in Coreea de Sud.



Materialele din interior sunt mult peste cele gasite la modelele concurete de la VW, PSA sau Opel, inginerii oferind acum intreg interiorul din spuma poliuretanica placuta la atingere.


CARE SUNT CONCURENTII LUI KOLEOS II 2017?


La acest capitol, trebuie spus ca noua masina ofera atat de multa tehnologie, incat putem spune fara doar si poate ca noul Koleos II poate concura de la egal la egal modele precum VW Touareg ( versiunile de baza), BMW X1 si de ce nu Honda CR-V sau chiar si VW Tigaun ( cel putin la capitolul pret de achizitie!).



Fanii modelului Kadjar trebuie sa stea linistiti pentru ca noul Koleos este mult mai mare, are un pret consitent si nu va avea versiuni de echipare entry level care sa aduca modelul in zona de preturi a lui Kadjar.


Koleos este un SUV de mari dimensiuni, cu un tren de rulare cu o punte spate multilink extrem de complicata si confortabila si doar o motorizare diesel de top Renault.


FRANCEZII ADUC DIN NOU IN PRIM PLAN MOTORUL 2.0 dCI M9R!




Spune M9R pentru ca motorul de sub capota a mai fost comercializat de catre Renault in urma cu cativa ani, pe modele precum Laguna ( Citeste Testul AICI!) sau chiar Koleos I 2.0 dCI ( Citeste Testul Autolatest AICI).


Despre acest motor nu putem spune decat lucruri bune, respectiv este mai silentions decat un motor BMW sau Mercedes de aceeasi cilindree, are o distributie pe lant si ofera in premiera emisii Euro 6, fara a avea nevoie de AdBlue care aduce costuri suplimentare clientului.




Noua versiune a lui M9R dezvolta o putere maxima de 175 CP si un moment motor de 380 oferit incepand cu o turatie de 2.000 rpm.


In viata de zi cu zi, marea surpriza este noua transmisie X-Tronic gasita pe toate modelele Nissan de top, adica vorbim de o cutie CVT din gama X-Tronic care are in plus si doua trepte clasice integrate pentru un plus de rafinament.


Modelul are presabilite 7 rapoarte, insa comportamentul cutiei este superior orcarei transmisii CVT, datorita faptului ca plecarea se face cu doua pinioane clasice, detaliu care ne duce cu gandul la o transmisie automata clasica cu convertizor de cuplu.




Noul Koleos II este un full size SUV, care se comporta extrem de facil chiar si in mediul urban, insa doar atunci cand iesim in mediul extraurban observam cat de confortabila este masina.


De fapt, la o viteza de croaziera de 130-150 km/h turatia nu depaseste 2.500 rpm si la interior nu se aude decat zgomotul produs de catre anvelope si cel al oglinzilor retrovizoare.


Pur si simplu francezii de la Renault impreuna cu Mercedes au realizat un SUV premium care nu pare sa aiba detalii de criticat.


CONCLUZIILE AUTOLATEST


Aceasta masina nu este un ieftina, insa trebuie sa tinem cont de faptul ca motorizarea diesel este extrem de rafinanta, are standard cea mai buna cutie CVT din lume si un spatiu interior best in class.



Chiar si noua Skoda Kodiaq echipata corespunzator, are un pret mult mai mare de achizitie, iar masina celor de la Renault este construita in uzinele Samsung Motors considerate ca avand note maxime la capitolele calitate de fabricatie.


Interiorul lui Koleos II, este aproape indentic cu cel al lui Talisman si acest lucru nu este unul rau, pentru ca primim din start un sistem de navigatie R-Link II cu un display vertical de mari dimensiuni si multe echipamente de top.


Farurile cu Bi-LED si senzorii de parcare fata spate sunt deja elemente banale gasite pe masinile Renault.




PRO


Imagine de marca


Motor diesel de doi litri puternic si economic


Cutie X Tronic extrem de rafinata


Garda la sol mare


Confort deplin in orice plaja de turatie


 



CONTRA


Pret relativ mare de achizitie


Valoare de revanzare


Montanti A masivi care pot obstructiona vizibilitatea


Diesel M9R cu doar 175 CP!


Lipsa din oferta a motorului pe benzina de 2.5 litri





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT 2017, test drive Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, review Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, essasi Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, noul Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, gard la sol, motor m9r Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, distributie lant Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, skoda kodiaq 2.0 tdi vs Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, nissan x-trail 2.0 dci vs Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, pret Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, off road Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, autolatest Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, teste auto Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, whattruck Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT, consum oras Renault Koleos Intens 2.0 dCI 175 CP X-Tronic CVT

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 17.09.2017 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 17.09.2017 | 12:00 EEST

  Koleospct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1995
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)175/3750
Moment motor (Nm/rpm)380/2000
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4672
LATIME C(mm)1843
INALTIME(mm)1678
GREUTATE (kg)1635
PERFORMANTE V Max (km/h)205
0-100 km/h (secunde)9.3
Consum Mediu (litri)5.5
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare9
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize8
Consum9
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 13.10.2017 | 12:00 EEST