Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Primul test drive in Romania cu noul Ford Mondeo Hybrid 2015

Acesta vina sa inlocuiasca in gama un model care a reprezentat un succes de marca, o masina care a fost singura capabila a concura modelul VW Passat pe Batranul Continent.

Acum la acest sfarsit de an VW a lansat noul Passat o masina realmente premium in acest segment, iar pentru a raspunde provocarii Ford Europe vine in fata noastra cu noul Mondeo 2015.

CAROSERIE


Despre Mondeo toata lumea stie ca este o masina de clasa medie buna insa care in ciuda imaginii nu a reusit niciodata sa detroneze modelul Passat. De vina poate a fost neimplicarea Ford USA in cadrul Ford Europe, chiar daca prima generatie de Mondeo a fost de fapt prima masina “mondiala” a celor de la Ford de unde a fost si comercializata peste ocean sub numele de Contur.

Succesul relativ al masinii in SUA a fost un semn ca aceast brand trebuie sa ramana in Europa unde au mai aparut cateva generatii extrem de bine apreciate de clientii de aici.

Revenind in prezent, trebuie sa spunem ca ne aflam in prezenta unui produs Ford care nu prea mai are diferente fata de cel Made in USA, respectiv modelul Fusion.

Acum noul Mondeo este indenti cu Fusion de America, iar principalii castigatori sunt clientii europeni care benefeciaza din start de o masina cu o gama de motorizari de top fie ca vorbim de motoarele diesel TDCI-HDI, fie ca vorbim de motoarele renumite pe benzina EcoBoost de 1.5 si 2.0 litri.

In rest caroserie este mai mare, mai bine gandita si ofera un spatiu interior mult superior generatiei precedente. Versiunea hatch are un volum al portbagajului peste media clasie asemenea accesului facil datorita hayon-ului de mari dimensiuni.

TEHNOLOGIE PLUS TEHNOLOGIE


Toata lumea a observat faptul ca noul Focus facelift este o masina gadget care nu este cu nimic mai prejos decat un VW Golf 7, iar acest Mondeo 2015 demonstreaza ca Ford nu se mai joaca si arunca in lupta tot know-how ul din SUA.

Acum cu doar 800 euro poti sa-ti echipezi masina cu noul sistem Sync 2 si un sistem de navigatie care ofera mult mai multe informatii decat ce gasim intr-un VW.

Acum poti sa-ti cumperi un Mondeo cu suspensie pilotata si multe echipamente din seria gadget precum recunoasterea indicatoarelor rutiere sau conexiunea Microsoft de ultima generatie.

Cea mai revolutionara schimbare la acest noul Mondeo 2015 se regaseste sub capota, respectiv oferirea spre comercializare in Europa a primului Mondeo Hybrid.

TEST DRIVE CU NOUL MONDEO HYBRID 2015

Lansarea nationala a masinii in Romania ne-a permis sa parcurgem peste 600 de km cu cea mai revolutionara motorizare a noii generatii de Mondeo.

Aceasta este evident cea hibrida care este de fapt modelul Ford Fusion 100% dezvoltat pentru piata din America. Acum noua masina este oferita in premiera cu sistemul Ford Hybrid care implica utilizarea unui motor pe benzina clasic ( injectie multipunct) de doi litri si principiu de functionare Atkinson si o motorizare adiacenta electrica.

Motorul pe benzina dezvolta o putere maxima de 141 CP si 173 Nm, iar motorizare electrica ofera o putere maxima de 48 CP. Ambele motoare sunt legate la o transmisie eCVT produsa de Ford care are cateva rapoarte prestabilite pentru o eficienta crescuta.

In mod normal sistemul functioneaza fara probleme in mediul urban unde plecarile sunt exclusiv electrice, insa cand iesim in afara orasului sistemul CVT se vede pus in dificultate de greutate mai mare a masinii si a puterii relativ mici o motorului pe benzina aspirat.

Chiar si asa, noul Mondeo HIV este o masina care se descurca intr-un trafic normal care nu necesita din partea soferului excese de sportivitate. 

Mediul de viata al masinii este cel urban unde cutia CVT schimba vitezele fara zgomote, iar parcursul este fara repros chiar si la cele mai aglomerate ore. De fapt daca mergi peste 70% din timp in oras noi recomandam versiunea hibrida in detrimentul diesel-ului pentru rafinament si eficienta financiara.

Mondeo Hybrid consuma in modul autostrada in medie doar 7.5 litri de benzina 95, iar in orase consumul se situeza in jurul valorii de 9 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.


PRO


Imagine de marca

Calitate de fabricatie

Motorizare hibrida eficienta

Caroserie mai spatioasa

Tren de rulare setat ideal

Volum mare al portbagajului

Taxe mici model hibrid


CONTRA


Reprize datorate cutiei eCVT

Pret mare de achizitie

Lipsa transmisie integrala gama 2.0 EcoBoost

Valoare mai mica de revanzare comparativ cu Passat

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente