rss

Prin test drive in Romania cu noua generatie de Ford Ka+ 1.2 85 CP 2017

Ford este recunoscut drept unul dintre cei mai importanti constructori de automobile din lume.

Prin test drive in Romania cu noua generatie de Ford Ka+ 1.2 85 CP 2017

Acesta este si motivul pentru care Ford a renuntat la colaborare cu italienii de la Fiat cand a venit vorba de productia de masini de clase mici pentru pietele din Europa.




Vechea generatie de modele Ka a fost de fapt un Fiat Panda restilizat de catre Ford pentru a avea o imagine mai buna decat cea a lui Fiat, insa chiar si asa succesul sau a fost unul mediocru cand ne gandim ca prima generatie de Ka lansata in anii 90 avea sa fie un succes de proportii pentru Ford in Europa.


EVOLUTIA KA




Acum putem sa vorbim din nou de un model Ford Ka realizat 100% de catre Ford fara a mai mentiona un partener precum Fiat care este recunoscut ca fiind creatorul de masini frumoas insa extrem de slabe la capitolul fiabiltate.


Noul Ka nu se mai numeste simplu Ka pentru ca pe langa literele KA avem si un mic +, semn care trebuie sa ne duca cu gandul la o masina mult mai mare.


CAROSERIE


 

Ei bine noul KA + este o masina complet schimbata fata de ceea ce a reprezntat Ka pentru Ford, pentru ca acum Ka + este in realitate o masina MAI MARE CHIAR SI DECAT UN FIESTA de clasa mica.


Este suprinzator sa spunem acest lucru, insa cand am parcat noul Ka+ langa un model Fiesta 2016 am observat faptul ca micutul Ka+ nu este chiar asa de micut, iar inaltimea caroseriei ne duce usor cu gandul la un mini MPV.



La interior putem spune fara menajamente ca avem un spatiu atat in fata cat si in spate peste cel oferit de un Ford Fiesta, detaliu greu de crezut la prima vedere. Ford a optat pentru noua generatie KA+ sa utilizeze o platforma tehnica a unui mai vechi Fiesta Mk 5, masina extrem de bine realizata din toate punctele de vedere.



Pentru a da nastere unei noi imagini modelului Ka+ vechea Fiesta a fost supusa unor modificari ample care aduc o caroserie de tipul Cab-Farward, adica rotile sunt impunse cat mai mult spre exterior pentru a da nastere unui habitaclu spatios. 


Pe scurt noul Ka+ este un MIC GIGANT in segmentul mini, lucru bine de stiut pentru cei care pana acum doreau sa-si cumpere un Sandero.


MOTORIZARE 1.2 CLASICA DE 85 CP




Sub capota masinii de fata se ascunde un motor pe benzina de 1.2 litri care provine asemenea platformei tehnice de la mai vechiul Ford Fiesta 1.25 Mk 5.


Acum motorul a suferit ample modificari pentru a dezvolta o putere maxima de 85 CP si pentru a corespunde normelor de poluare Euro 6.



Pentru fanii gamei ST trebuie spus faptul ca noul Ka+ nu este si nu o sa fie nicioadata o masina sport, insa pentru un client normal motorizare de fata si-a facut datorita cu brio in ciuda faptului ca am parcurs peste 1.000 de km intr-un regim de sarcina pe drumurile anevoioase din Romania.



Supriza cea mare este transmisia manuala cu 5 trepte care ofera o sincronizare perfecta pentru acest motor, iar consumul mediu real a fost doar de 5.6 litri pentru toti cei 1.000 de km parcursi.


Intr-un oras aglomerat precum Bucurestiul masina de fata consuma in medie 8-9 litri, valoare care nu este cu nimic mai prejos decat cea afisata de un 1.0 EcoBoost pe un model Fiesta.



Vezi cat costa noul KA + AICI!


 


PRO

Imagine de marca


Motor pe benzina clasic insa recunoscut ca fiind foarte fiabil


Cea mai mare caroserie in clasa sa


Optionale interesante pentru acest segment


Tren de rulare confortabil chiar si pe drumurile cu denivelari


Spatiu vast pentru patru pasageri


 


CONTRA


Motorizare buna insa usor prea slaba pentru o masina incarcata


Pret de achizitie relativ mare


 


Multumim Pensiunii SIBIEL pentru suportul acordat in realizarea materialului!







Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Ford Ka 1.2 85 CP 2017, drive test Ford Ka 1.2 85 CP 2017, pret Ford Ka 1.2 85 CP 2017, review Ford Ka 1.2 85 CP 2017, new Ford Ka 1.2 85 CP 2017, fiesta vs Ford Ka 1.2 85 CP 2017, Ford Ka 1.2 85 CP 2017 india, calitate Ford Ka 1.2 85 CP 2017, motorizare Ford Ka 1.2 85 CP 2017, consum Ford Ka 1.2 85 CP 2017, test ro Ford Ka 1.2 85 CP 2017, sandero 1.0 sce vs Ford Ka 1.2 85 CP 2017, sandero 0.9 tce vs Ford Ka 1.2 85 CP 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 6.11.2016 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 6.11.2016 | 12:00 EET

  KApct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina
CAPACITATE (cmc)1196
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)85/6300
Moment motor (Nm/rpm)112/4000
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)3929
LATIME C(mm)1695
INALTIME(mm)1524
GREUTATE (kg)955
PERFORMANTE V Max (km/h)170
0-100 km/h (secunde)13.9
Consum Mediu (litri)4.8
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie8
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare8
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor7
Reprize7
Consum9
Tractiune9
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 18.06.2017 | 12:00 EEST