rss

Ssangyong revine in Romania cu o gama complet schimbata!-Test Drive noul Rexton W 2013

Autolatest a testat in premiera in Romania noua gama de masini a celor de la Ssangyong Romania.

Ssangyong revine in Romania cu o gama complet schimbata!-Test Drive noul Rexton W 2013

Vedeta celor de la Ssangyong de aceasta data nu a fost noul Korando 2013, ci chiar marele Rexton care se prezinta in acest an dupa cel de-al treilea facelift, unul considerat de noi cel mai amplu fata de schimbarile din trecut.


Test cu Rexton W 2103Rexton demonstreaza din nou ca, cei de la Ssangyong primesc fara menajamente titlul de specialist in mediul off road, caracteristica cunoscuta cel mai bine de catre cei care au condus pana acum masinile din Coreea.




Noul Rexton W este o masina care a primit pentru acest an o noua motorizare Euro 5 care are o cilindree mai mica si de ce nu un comportament rutier in mare parte asemanator cu cel al vechiului 2.7 de origine Mercedes.


Motorul XDI de doi litri LOW ( Low End Torque) este unul realizat impreuna cu o companie din Austria si care este in prezent unul dintre cele mai puternice motoare de doi litri de pe piata. Spunem aceasta pentru ca motorul de fata chiar daca nu are decat 155 de CP dezvolta un moment motor de 360 Nm incepand cu o turatie extrem de mica.


Cei de la Ssangyong spun ca masina dezvolta inca de la zero rotatii per minut un cuplu motor de 190 Nm, caracteristica negasita la concurenta directa.




Pe sosea noul Rexton are un comportament rutier in mare parte asemanator cu cel al versiunii mai vechi cu 5 cilindri in linie de 165 CP, insa din pacate nu se ridica la nivelul lui Rexton XVT de 186 CP si 400 Nm al precedentei generatii.Marele avantaj al noului motor este acela ca este mult mai rafinat, mult mai silentios si de ce nu mult mai economic.


PRIMELE IMPRESII DESPRE KORANDO 2013


Fratiorul mai mic Korando are acum aceeasi motorizare LET care dezvolta un cuplu motor asemantor cu cel al lui Rexton, detaliu care face ca masina sa consume real in mediul extraurban undeva la 5.7 litri pentru fiecare 100 de km.



Cea mai mare supriza a noii game Korando este de fapt pretul de achizitie care este mai mic de 19.000 Hyundai-KIA ,Volkswagen sau Opel.In modul off road noul Korando utilizeaza un sistem de tractiune integrala extrem de eficient.


Supriza cea mare a test-ului de fata este capacitatea lui Korando de a merge fara probleme pe un circuit off road serios precum este cel din Ciolpani.


SCHIMBARE DE ATITUDINE SSANGYONG


Marca Ssangyong se reintoarce in Romania cu un aer complet schimbat dupa ce a avut cativa ani un importator in Romania care din pacate nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor.


Noul Ssangyong are acum un nou importator, o echipa complet schimbata si o gama de masini completata cu un Rexton W si un Actyon Sports 2013.




Inca nu se stie daca urmeaza sa fie comercializat si modelul Rodius 2013, singura masina MPV din lume cu sasiu separat, caseta de reductie si 8 locuri.


 


Citeste mai departe testele Autolatest cu masinile Sssangyong:


Rexton 2.9 Diesel  2005


Rexton XVT  2007


Rodius 2.7 Auto 2005


Actyon 2.0 Auto


Actyon Sports


Kyron 2.7 XDI


Rodius vs Kia Carnival 2008


Noul Korando XDI 175 CP


 


 





Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
primul test ssangyong in romania, noul korando 2.0 benbzina, importator, ssangyong auto cobalcescu, off road noul rexton w, actyon sports 2014, test drive ssangyong rexton 2.0, drive test rexton 2.0, motor diesel mercedes ssangyong, diesel 2.0 xvt cp ssangyong, cutie viteze borg warner, 0-1oo km/h, consum real rexton 2013, calitate de fabricatie, off road rexton I, viteza maxima, probleme motor mercedes, cutie de viteze lenta, tren de rulare, reductor rexton 2013, habitaclu, portbagaj, tapiterie piele, anvelope iarna ssangyong

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 18.06.2013 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 18.06.2013 | 12:00 EEST

  REXTONpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1998
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)155/4000
Moment motor (Nm/rpm)360/1500
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4755
LATIME C(mm)1900
INALTIME(mm)1840
GREUTATE (kg)1960
PERFORMANTE V Max (km/h)173
0-100 km/h (secunde)13.4
Consum Mediu (litri)7.4
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard8
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare9
Zgomote9
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize7
Consum9
Tractiune10
Franare8

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 10.10.2019 | 12:00 EEST