rss

Suzuki S-Cross ramane una dintre cele mai bune masini din segmentul crossover! S-Cross 1.6 DDiS Allgrip Exclusive 2015

Suzuki este recunoscut drept unul dintre cei mai importanti specialisti in constructia de masini SUV compacte.

Suzuki S-Cross ramane una dintre cele mai bune masini din segmentul crossover! S-Cross 1.6 DDiS Allgrip Exclusive 2015

Tinand cont de acest lucru piata auto din Europa a primit cum se cuvine noua generatie de modele Vitara, o masina moderna compact si extrem de bine construita.


Chiar si asa, in gama celor de la Suzuki avem si un model numit SX-4 S-Cross care este de fapt raspunsul celor de la Suzuki in fata concurentei din segmentul crossover european.



De fapt masina din acest test drive este un model cu tractiune 4x4 cu foarte multe calitati on si off road, totul impachetat extrem de bine atat din punct de vedere al design-ului cat si al calitatii de fabricatie.


DE CE S-CROSS?


Imediat dupa lansarea lui Vitara toata lumea ne-a intrebat care dintre cele doua modele sunt de preferat la achizitie, iar noi am dorit sa fim obiectivi si sa spunem faptul ca ambele masini utilizeaza aceeasi componenta tehnica insa sunt construite pentru o clientela diferita.



Cine vrea o masina cu dimensiuni mai compacte insa si cu garda la sol mai mare pentru incursiunile in mediul soft of-road trebuie sa aleaga fara menajamente modelul Vitara, in timp ce clientul care doreste o masina de familie extrem de capabila chiar si in sezonul recen trebuie sa aleaga noul S-Cross.


Noi inca nu ne-am hotarat pentru ca traim in Bucuresti unde o masina cu prestatii off road nu este tocmai cea mai buna algere, iar spatiul mai mare al modelului S-Cross ramane un criteriu extrem de important pentru momentul acela cand vrem sa sa mergem in concediu.


PRO S-CROSS 2015




In primul rand trebuie sa spunem ca un crossover este o masina care este conceputa sa mearga preponderent pe sosea fie ca vorbim de mediul urban fie ca vorbim de autostrazi. Aici este locul unde un model precum cel din acest test drive vine sa concureze fara limita orice masina de clasa compacta precum VW Golf sau Renault Megane.


Caroseria mult mai spatioasa, tractiunea integrala si de ce nu garda la sol mai mare reprezinta detaliile care sunt cea mai mare problema pentru masinile clasice compacte.




Noul S-Cross este o masina ideala pentru o familie tanara pentru simplu fapt ca este un produs japonez garantat ca va avea o fiabilitate mult pestea ceea ce ofera marcile europene plus ca masina are totusi dimensiuni ale caroseriei in limitele clasei. Acest lucru inseamna ca este facil de parcat chiar si in cele mai mici locuri de parcare tipice metropolei Bucuresti.


DIESEL-UL LUI SUZUKI ESTE DE-A DREPTUL SPORTIV!


Sub capota lui S-Cross se afla o motorizare diesel de ultima generatie care ofera o cilindree de 1.6 litri si care dezvolta o putere maxima de 120 CP. Mai impresionat este momentul motor de 320 Nm aflat intr-o clasa asemenea unui motor 2.0 TDI al celor de la Volkswagen, lucru care anunta performante de top.




In mod normal intr-un Bucuresti aglomerat cu sistemul AC activat masina consuma in medie doar 6.8 litri pentru fiecare 100 de km, iar cand mergem pe drumurile extraurbane consumul poate ajunge fara prea mare efort chiar si in zona de 4 litri.


Surpriza cea mare pe care noul S-Cross o ofera clientului este mersul pe autostrada unde la o viteza de croaziera de 150 km/h turatia motorului nu depaseste 2.500 rpm, iar consumul mediu este de 5.5 litri.


De fapt cu un singur rezervor de motorina poti parcurge cu noul S-Cross DDis peste 1.400 km.



PRO


Imagine de marca


Motor DDis foarte puternic si economic


Autonomie foarte mare


Cutie de viteze cu trepte etajate foarte bine


Valoare de revanzare ( fiabilitate recunoscuta)


Cea mai buna tractiune integrala din segment


Comportament rutier mai bun decat al lui Vitara


Spatiu interior mai mare decat la Vitara


Motor diesel cu distributie pe lant


 


CONTRA


Pret de achizitie mai mare decat al lui Vitara


Lipsa transmisie automata motorizare diesel


 




Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Suzuki S-Cross 1.6 DDiS, drive test Suzuki S-Cross 1.6 DDiS, test in ro Suzuki S-Cross 1.6 DDiS, premiul Suzuki S-Cross 1.6 DDiS, test consum Suzuki S-Cross 1.6 DDiS, 0-100 km/h Suzuki S-Cross 1.6 DDiS, garda la sol Suzuki S-Cross 1.6 DDiS, consum real Suzuki S-Cross 1.6 DDiS, motor multijet Suzuki S-Cross 1.6 DDiS, pret Suzuki S-Cross 1.6 DDiSm, oferta pret Suzuki S-Cross 1.6 DDiS, retea suzuki Suzuki S-Cross 1.6 DDiS, nivel de echipare Suzuki S-Cross 1.6 DDiS, calitate fabricatie Suzuki S-Cross 1.6 DDiS

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 29.06.2015 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 29.06.2015 | 12:00 EEST

  S-Crosspct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1598
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)120/3750
Moment motor (Nm/rpm)320/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4300
LATIME C(mm)1765
INALTIME(mm)1585
GREUTATE (kg)1280
PERFORMANTE V Max (km/h)185
0-100 km/h (secunde)13
Consum Mediu (litri)4.4
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/9
Climatizare9
Zgomote9
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum10
Tractiune10
Franare9

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 10.02.2020 | 12:00 EET