rss

Test Comparativ Renault Talisman TCe 225 GPF EDC7 Intens 2019 vs Peugeot 508 GT 2.0 BlueHDI AT8 2019

Batalia din segmentul belinelor de clasa medie Made in France tocmai a ajuns la un nivel asemantor cu cel din anii 90.

Test Comparativ Renault Talisman TCe 225 GPF EDC7 Intens 2019 vs Peugeot 508 GT 2.0 BlueHDI AT8 2019

Spunem aceasta pentru ca atunci Renault avea in gama un Safrane echipat cu motoare pe benzina Volvo iar Peugeot avea un 605 destul de vechi insa cu o tehnica suplimentata de o transmisie foarte buna ZF4.




De atunci si pana in prezent au mai existat batalii ale celor doua marci in segmentul premium precum gama Peugeot 607 acompaniata de Citroen XM si gama Renault VelSatis.


CONCURENTA FRANCEZA DEVINE DIN CE IN CE MAI INTENSA





Echipa Autolatest a testat in ultimii ani cam toate versiunile de echipare si motorizare ale modelului de top produs de catre Renault, adica elegantul Talisman.


In acest inceput de an Renault a operat cateva modificari berlinei sale prin introducerea a noi motorizari de ultima generatie si setari diferite ale transmisiei germane Getrag.


De partea cealalta se afla si mai noul Peugeot 508 care se vine de ceva vreme si pe piata auto din Romania. 


Despre aceste model nu putem spune prea multe pentru ca inca nu se afla pe sosele de la noi, vanzarile din Europa de vest fiind mult mai importante pentru marca PSA.




Insa chiar si asa, noul 508 se prezinta acum sub o forma compelet noua care trebuie sa "fure" din clientii lui Talisman fara ca cei de la Renault sa poata face ceva.


DIFERENTE MAJORE DE MENTALITATE TALISMAN vs 508 2019


Spunem aceasta pentru ca cele doua masini sunt destul de diferite pentru simplul fapt ca noul 508 este o masina mult mai mica la capitolul dimensiuni ale caroserieie, si are si un pret in medie cu pana la 10.000 euro mai mare decat cel al lui Talisman.


Talisman cantareste in medie cu 100 de km mai putin decat 508 si ofera un volum al portbagajului cu 100 de litri mai mare decat masina lui Peugeot.





La interior gasim aceeasi poveste, adica Talisman se vede ca a trecut cu brio audit-ul celor de la Mercedes Benz care a crescut considerabil calitatea de fabricatie si a materialelor, in timp ce gama 508 este usor dezavantajata la acest capitol.


In noul 508 inca gasim butoane de la gama 208 sau sistemul multimedia de la 3008, detalii care nu sunt chiar foarte bune pentru o masina premium a marcii.


TEHNOLOGIE RENAULT+MERCEDES+NISSAN vs TEHNOLOGIE PEUGEOT SI OPEL


La capitolul tehnica masina celor de la Renault este cu o clasa peste 508 pentru ca are sub capota un motor pe benzina de 1.8 litri TCe de ultima generatie realizata de catre japonezii de la Nissan impreuna cu cei de la Mercedes Benz.


 




 


Tot un element de tehnica imposibil de gasit la o masina Peugeot este puntea spate 4CONTROL care este realizata de catre japonezii de la Aisin si care se regaseste si pe multe modele japoneze.


Peugeot nu se mandreste decat cu un diesel de doi litri care ofera o putere maxima de 180 CP, in timp ce motorul Renault are o putere maxima de 225 CP.


Unii se vor intreba de ce comparam un motor pe benzina si unul diesel si raspunsul este simplu, respectiv comparam cele mai puternice motorizari ale masinii disponibile pe piata din Romania.




Chiar si la capitolul transmisie trebui spus ca Renault foloseste o transmisie EDC7 construita de catre germanii de la Getrag, aceeasi care fac si cutia 7DCT de la Mercede Benz.


Peugeot utilizeaza o cutie cu 8 trepte cu convertizor care nu ofera reprize la fel de rapide precum o transmisie secventiala Getrag.


CONCLUZIILE AUTOLATEST


Despre cele doua masini putem spune ca sunt exemplare de top ale celor doua marci, insa doar Renault castiga prima pozitie pentru ca este MAI IEFTIN CU APROAPE 10.000 DE EURO DECAT PEUGEOT, are un motor japonez si o cutie secventiala germana iar suspensia sa 4Control Aisin ofera un dinamism mult mai bun decat cel al lui Peugeot 508.


Acesta din urma pierde prima prozitie pentru ca nu are o motorizare pe benzina de top pe aceasta piata, iar dimensiunile mai mici ale caroseriei si motorizare diesel mult mai slaba nu sunt ingrediente pentru a castiga o lupta cu un Talisman 2019.


Suprinzator este si faptul ca Peugeot ofera acest 508 cu un pret extrem de mare de achizitie al versiunii GT cu elemente optionale, iar valoare de revanzare a masinii este chiar mai mica decat cea a unui Renault Talisman.



Poate de vina este faptul ca noul Talisman este cu adevarat prima masina Renault construit de catre francezi impreuna cu germanii de la Mercedes Benz despre care nu prea avem multe de criticat cand vorbim de automobile premium.


Configureaza noul Renault Talisman 2019 AICI!


 






Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest & Foto Google & TesteAuto

Tags:
Renault Talisman TCe 225 GPF EDC7 Intens 2019 vs Peugeot 508 GT 2.0 BlueHDI AT8 2019, imagini Renault Talisman TCe 225 GPF EDC7 Intens 2019 vs Peugeot 508 GT 2.0 BlueHDI AT8 2019, test comparativ, review Renault Talisman TCe 225 GPF EDC7 Intens 2019 vs Peugeot 508 GT 2.0 BlueHDI AT8 2019, consum Renault Talisman TCe 225 GPF EDC7 Intens 2019 vs Peugeot 508 GT 2.0 BlueHDI AT8 2019, 0-100 km/h, probleme, pret achizitie Renault Talisman TCe 225 GPF EDC7 Intens 2019 vs Peugeot 508 GT 2.0 BlueHDI AT8 2019, oferta rabla Renault Talisman TCe 225 GPF EDC7 Intens 2019 vs Peugeot 508 GT 2.0 BlueHDI AT8 2019

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 2.04.2019 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 2.04.2019 | 12:00 EEST

  Talisman508
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina TurboL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)17981997
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)225/5600180/3750
Moment motor (Nm/rpm)300/2500400/2000
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)48484750
LATIME C(mm)18691859
INALTIME(mm)14631403
GREUTATE (kg)14621510
PERFORMANTE V Max (km/h)245235
0-100 km/h (secunde)7.58.7
Consum Mediu (litri)7.34.7
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)34.60043.615
CAROSERIE Habitaclu98
Calitate de Fabricatie108
Echipare Standard108
Portbagaj108
CONFORT Confort Rulare98
Scaune fata/spate10/99/8
Climatizare108
Zgomote106
DINAMICA Rafinament Motor108
Reprize107
Consum810
Tractiune109
Franare108

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 16.04.2019 | 12:00 EEST