Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test cu Chevrolet Epica 2.0 VCTDI 150 CP Diesel Auto

Ce a urmat reprezinta o poveste de succes atat pentru piata din Coreea de Sud cat si pentru cea americana, respectiv o coalitie de proportii care a da nastere unei identitati europeane unei marci total americane.

Aceasta se numeste Chevrolet si reprezinta in prezent un jucator de proportii pe Batranul Continent.

Chevrolet Epica 2.0 VCTDI, test drive, drive test, consum, probleme Chevrolet Epica 2.0 VCTDI, autolatest, review, teste auto 2008

Prince,Leganza si Epica

Aceste masini reprezinta gama de top a vechiului Daewoo si a actualului Chevrolet Europe. Totul a pornit la sfarsitul anilor 80 cand Daewoo a decis ca trebuie sa aibe o masina de prestigiu pentru piata interna. Rezultatul s-a numit Prince si a reprezentat un Opel Rekord substantial imbunatatit.

Dupa o mai buna asezare pe piata Daewoo a inlocuit vechiul Prince cu modelul Leganza, o berlina de clasa medie superioara desenata de italieni, si echipata inca de la un nivel de baza cu o multime de echipamente.

Succesul Leganzei a fost mediu insa marca a reusit sa arate lumii bune ca si Daewoo poate sa realizeze masini care sa aiba o perioada de viata de peste 300.000 km.

Chevrolet Epica 2.0 VCTDI, test drive, drive test, consum, probleme Chevrolet Epica 2.0 VCTDI, autolatest, review, teste auto 2008

Succesorul sau Evanda nu a avut zile lungi pentru ca Daewoo a intrat in lichidare financiara, insa dupa preluarea fraielor de catre GM la scurt timp a fost lansata noua Epica.

Epica vs Concurenta

Pentru inceput trebuie sa spunem ca Epica este o masina de clasa mare, adica o berlina in trei volume cu dimensiuni care concureaza mai bine vazutele Hyundai Sonata, Mercedes Clasa E si Renault Vel Satis.

Diferenta masinii fata de aceasta concurenta este aceea ca Chevrolet a realizat o masina extrem de spatioasa in detrimentul unui pret de achizitie foarte mare.

Din contra masina este in realitate cea mai ieftina Berlina de clasa mare din Europa, caracteritica care fara prea mult efort creeaza probleme tuturor marcilor de renume eruopene.

Chevrolet Epica 2.0 VCTDI, test drive, drive test, consum, probleme Chevrolet Epica 2.0 VCTDI, autolatest, review, teste auto 2008

De ce Epica?

Masina din acest test a fost echipata cu noua transmisie automata cu 6 rapoarte realizata de GM, iar sub capota am fost incantati de un diesel de doi litri produs de italienii de la VM. Rezultatul este o masinina extrem de confortabila pe drumurile lungi, insa in egala masura una foarte performanta si economica.

Epica este singura masina din Europa care vine echipata cu un diesel economic si performat, cu o transmisie automata cu 6 rapoarte si multe echipamente de lux, totul in schimbul unui pret de achizitie de 20.000 euro cu TVA inclus.

Transmisie

Motivul testarii acestei masini in acest moment este noua cutie de viteze cu 6 rapoarte, o transmisie cinstita care favorizeza o viteza maxima de croaziera cu mult peste ce spune constructroul si faciliteaza un condus fara probleme.

Chevrolet Epica 2.0 VCTDI, test drive, drive test, consum, probleme Chevrolet Epica 2.0 VCTDI, autolatest, review, teste auto 2008

Noua cutie de viteze este de tipul Steptronic si beneficiaza de asemenea si de un program special de iarna.

Pentru a arata cat de eficienta este aceastac cutie trebuie sa spunem ca plaja medie de turatie pe drumurile noastre europene este de 1.700 rpm, fapt care permite masinii sa afiseze un consum mediu de 7 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.

Si ca un bonus trebuie sa spunem de asemenea ca cea de-a 6-a treapta are o demultiplicare specifica cruisere-lor germane si permite atingerea unei viteze maxime de 230 km/h fara probleme.

Chevrolet Epica 2.0 VCTDI, test drive, drive test, consum, probleme Chevrolet Epica 2.0 VCTDI, autolatest, review, teste auto 2008

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente