rss

Test cu noua Honda Accord 2008 2.4 i-VTEC 200 CP transmisie automata

Pentru ca asa este frumos, testul din aceasta saptamana are in prim plan o masina care este concurenta de moarte cu o alta masina...testata de noi.

Test cu noua Honda Accord 2008 2.4 i-VTEC 200 CP transmisie automata

Aceasta se numeste noua Honda Accord si se doreste sa reprezinte un model care va plasa marca japoneza intr-un segment auto superior in comparatie cu cel detinut de modelul precedent.

Astfel, noul Accord se doreste sa se diferentieze de vechiul printr-o aura premium, caracteristica care va aduce multe critici dar si multe aprecieri daca ne uitam putin si la modelel concurente de factura germana.

Accord, a new age


 

Vechiul model a reprezentat pentru japonezi un model nisa, masina care a facut o impresie mai mult decat buna pe batranul continent.

Daca doriti putem sa mentionam ca antepenultima generatie ( cea comercializata in anii 90) a fost o berlina spatioasa si extrem de bine realizata drept un concurent pentru modele precum Renault Laguna I, Peugeot 406 sau Volvo 850.


Din acel moment generatia urmatoare care a iesit in aceste zile la pensie, a fost o mica revolutie pentru Honda, deoarece avea de spus mai multe lucruri in fata unei concurente care parca s-a plafonat la capitolul design si calitate de fabricatie.

Penultima Honda Accord a venit pe piata cu un tren de rulare deosebit de sportiv, si nu in ultimul rand cu o imagine mult mai rafinata. Gama de motorizari a fost de top. Pentru a continua acest trend pozitiv din punctul de vedere al evolutiei spre segmentele superioare, Honda Accord 2008 se prezinta drept o masina mult mai rafinata atat din punct de vedere al designului exterior cat si al imaginii de marca promovate la interior.
 
Interior




Vechiul Accord nu a stabilit nici un record de frumusete la capitolul plansa de bord, insa ca mentalitate nici nu era nevoie pentru Honda deoarece placerea de a conduce a fost un deziderat mai mare decat placerea atingerii materialelor din interior.


Chiar si asa, noua generatie a trebuit sa evolueze si adevarul este acela ca a evoluat. Curios este faptul ca aceasta evolutie este asa de mare incat orice posesor de Accord va fi surprins placut de nivelul de gadget-uri din interior. Consola centrala aminteste foarte mult de interiorul fratiorului mai mare Legend.

Motor

Sub capota masinii de culoare rosie testate a fost montat un propulsor cu patru cilindri in linie de 2.4 litri si 201 CP. Acesta se deosebeste de celelalte modele din gama prin simplu fapt ca este cel mai puternic si suna cel mai Honda. Injectia i-VTEC este la datorie si aduce aceelasi zambet pe buzele celui de la volan asemenea tuturor modelelor i-VTEC.


Modelul de fata a fost echipat cu o transmisie automata cu 5 rapoarte care in ciuda faptului ca pare lenesa, are si o trapta sport de unde se pot schimba vitezele chiar cu ajutorul unor padele montate pe volan. Daca activa functia sport motorul isi schimba complet tonalitatea si reprizele devin cu adevarat interesante. Turatie medie a functionarii pe modul sport este de 5.000 rpm.

Concluzie




Chiar daca incepeam articolul cu o posibila concurenta japoneza numita Mazda 6, trebuie sa va spuhnem ca aceasta Honda Accord este clar mai buna decat Mazda 6 sau chiar noua Laguna III.


In ciuda faptului ca vom avea multe critici, trebuie sa spunem ca noua Honda Accord are o unda verde sa concureze si modele mai bine vazute ca de exemplu Mercedes Clasa C, Audi A4 sau Volco S60, insa totul daca este echipata top of the line.


Mazda 6 sorry!

VEZI EMISIUNEA AUTOLATEST


 





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive honda accord, test in ro, primele impresii accord, drive test accord, motor ivtec, 2.4 200 cp, cel mai bun motor honda, 0-100 km/h, consum benzina, accord automatic, viteza maxima,

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 13.06.2008 | 01:34 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 13.06.2008 | 01:34 EEST

  Accord 2007pct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina
CAPACITATE (cmc)2354
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)201/7000
Moment motor (Nm/rpm)234/4300
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4720
LATIME C(mm)1840
INALTIME(mm)1440
GREUTATE (kg)1488
PERFORMANTE V Max (km/h)227
0-100 km/h (secunde)9.7
Consum Mediu (litri)10.0
PRET fara TVA (euro)
cu TVA (euro)
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard8
Portbagaj9
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize9
Consum8
Tractiune8
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 18.08.2019 | 12:00 EEST