rss

Test cu noua KIA Sportage facelift 2.0 CRDI 2015-Un SUV complet

KIA a demonstrat in ultimii ani ca a devenit un constructor de automobile de talie mondiala, iar masina din acest test este cu adevarat un real perfromer.

Test cu noua KIA Sportage facelift 2.0 CRDI 2015-Un SUV complet

Nu exista persoana impatimita de industria auto sa nu fi vazut pe soselele din Romania cel putin odata un Sportage al celor de la KIA.


Aceasta masina a dus marca din Coreea pe un plan superior in ochii europenilor pentru simplu fapt ca arata bine, merge bine si este comercializata la un pret de achizitie mai mult decat corect.



Cheia succesului pentru cei de la KIA este realizarea unei masini care atrage inca din primele momente, design-ul realizat in centrul din SUA a dovedit ca si o marca care acum 15 ani nu exista realmente pe o piata poate da nastere unor modele atragatoare care au sanse mari sa detroneze marile nume deja consacrate.


SPORTAGE ESTE UN SUCCES MONDIAL KIA 


In urma cu cativa ani cand masina a fost prezentat publicului scepticii au declarat ca modelul arata ok insa nu are mari sanse in fata unor nume precum VW Tiguan sau Ford Kuga pe Batranul Continent.



Realitatea a fost exact invers, adica cererea de Sportage a fost atat de mare incat clientii au fost nevoiti sa astepte acest model chiar si 6 luni pana in momentul livarii.


In Romania situatia a fost la fel precum cea din SUA sau Europa de Vest, adica masina a fost si inca este un model de succes, clientii cumparand fara menajamente un Sportage in detrimentul unui Tiguan sau Kuga.



In prezent masina de fata este un Sportage care a primit un amplu facelit pentru acest an, detaliu care anunta o prelungire fericita a vietii masinii celor de la KIA pana anul viitor cand apare noua generatie.


DE CE SPORTAGE 2015 in DETRIMENTUL TIGUAN SAU KUGA?




Aici trebuie sa trecem putin in componenta subiectiva unde putem spune fara nici o problema ca masina celor de la KIA arata bine chiar si dupa cativa ani de la lansare, design-ul sau fiind mult mai atragator si modern decat ceea ce ofera Ford sau VW.


Pe langa acest lucru, la interior masina ofera un spatiu mai mult decat reusit, plansa de bord fiind ergonomica si dispune de toate comenzile amplasate extrem de intuitiv.




Pozitia la volan este mai buna decat cea a multor modele consacrate cu sigle pompase pe capota, iar nivelul dotarilor de serie este cu mult peste ceea ce ofera concurenta.


Aceste detalii au facut din modelul Sportage un real succes pe plan mondial pentru KIA, clientii traditionali de VW, Opel sau Ford trecand fara probleme in curtea celor de la KIA. Un punct forte este si garantia reala de 7 ani sau 150.000 de km pentru toate modelele comercializate, garantie care este in continuarea cea mai mare din Europa pentru o masina noua.


MOTORIZARE CRDI Euro 6 extrem de rafinata




Sub capota SUV-ului de la KIA se ascunde o motorizare CRDI de 2.0 litri care dezvolta o putere maxima de 184 CP si care este capabil sa dezvolte un moment motor de 392 Nm incepand cu o turatie de 1.800 rpm.


Cu aceasta motorizare noul Sportage se comporta de-a dreptul sportiv in comparatie cu modelel concurente limitate in versiunile de baza la o putere medie de 150 CP.


De asemenea un alt punct forte pentru KIA este si cutia de viteze automata cu 6 trepte care este conceputa de KIA USA pentru motoare cu puteri maxime de peste 250 CP.




In mod normal cutia schimba rapoartele mult mai elegant decat o face o transmisie secventiala precum DSG sau Powershit, exact acest lucru fiind dorit de clientii KIA pentru un SUV.


Avantajele unei transmisii automate cu covertizor traditional sunt un rafinament superior si nu in ultimul rand o fiabilitate mult peste cea a unei transmisii secventiale ( la baza toate transmsiiile secventiale sunt derivate din transmisii manuale cu comanda electronica).



PRO

Imagine de marca


Calitate de fabricatie de top


Cea mai mare garantie din Europa


Motor CRDI extrem de puternic si rafinat ( distributie lant!)


Cutie de viteze automata clasica rafinata si fiabila


Comportament rutier dinamic pentru un SUV


Spatiu interior foarte bine realizat


Pret de achizitie imbatabil in comparatie cu VW, Opel si Ford


 


CONTRA


Optionalele de top sunt platite extra


Versiune de baza 1.7 CRDI mai economica insa mai slaba ca performante


Valoare relativ mica de revanzare ( versiune de baza)




Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive kia sportage 2015, drive test kia sportage 2015, test in ro kia sportage, consum kia sportage, test consum kia sportage 2015, garda la sol sportage, pret achizitie kia sportage 2015, 0-100 km/h sportage 182 cp, viteza maxima kia sportage, oferta kia sportage 2015, test autolatest kia sportage, test whattruck kia sportage, review kia sportage 2015

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 22.07.2015 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 22.07.2015 | 12:00 EEST

  Sportagepct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1995
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)184/2000
Moment motor (Nm/rpm)392/1800
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4440
LATIME C(mm)1855
INALTIME(mm)1630
GREUTATE (kg)1576
PERFORMANTE V Max (km/h)200
0-100 km/h (secunde)9.8
Consum Mediu (litri)7.2
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard9
Portbagaj9
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum8
Tractiune9
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 15.07.2019 | 12:00 EEST