rss

Test cu noul 3 de la BMW! Test Drive BMW 320d xDrive M Sport ZF8 Plus G20 2019

BMW Seria 3 este cel mai important model al bavarezilor, din toate punctele de vedere.

Test cu noul 3 de la BMW! Test Drive BMW 320d xDrive M Sport ZF8 Plus G20 2019

Daca credeai ca Seria 5 sau chiar X5 sunt cele mai bune masini BMW, in realitate cea mai importanta masina construita sub brandul BMW, este gama Seria 3.


Acum vorbim de o generatie complet noua care poarta numele de cod G20, masina extrem de importanta pentru viitorul marcii BMW, pe toate pietele unde aceasta marca are dealeri.



CAROSERIE


De fiecare data cand vorbim de Seria 3, vorbim, de fapt, de CEL MAI IMPORTANT BMW DIN ISTRORIE, pentru simplul fapt ca aceasta masina are cele mai mari vanzari BMW. Adica este si BMW-ul care aduce cel mai mare profit marcii, pe toate pietele.


Asa cum spuneam mai sus, acum testam in premiera noua generatie G20, care trebuie sa fie fara doar si poate cel mai bun 3 din istorie, adica trebuie sa fie si cel mai bine vandut model pana in anul 2025.



Planurile BMW pentru aceasta masina sunt extrem de ambitioase, pentru ca vedem un 3 complet modificat tehnic, o masina care este gandita ca platforma tehnica sa fie chiar si full electrica in anii care urmeaza.


Caroseria masinii ofera un design tipic marcii, fara prea multe excese, pentru ca modelul 3 se adreseaza unei parti mari de clienti BMW, si o eventuala schimbare radicala a masinii nu poate decat sa aduca dezavantaje in timp.


INTERIOR




Un pas mare realizat de BMW, pe acest nou G20, este schimbarea completa a plansei de bord, care acum ofera doua display-uri mari cu un sistem IOS realizat de BMW, pentru a se putea reactualiza online fara ca proprietarul sa treaca pe la service.


Gama de baza primeste cadrane traditionale, iar consola centrala foloseste, in mare parte, aceeasi arhitectura a butoanelor asemenea modelelor precedente de Seria 3.




Adica avem o plansa de bord revolutionara ca tehnologie integrata, insa ergonomia sa este una traditionala pentru o masina premium de volum.


CALITATE DE FABRICATIE


Fata de precedentul model F30, acest nou Seria 3 G20 ofera materiale la interior mult mai bune calitativ, adica in general aceasta masina este un salt calitativ fata de ceea ce cunoasteam noi pana acum.


Noile fete de usi sunt regandite la aceasta generatie, pentru a da o latime mai mare celor din fata, iar pozitia la volan este fara doar si poate, best in class, fie ca o comparam cu un Audi A4 sau cu un Mercedes Clasa C.


 




Noul 3 2019 se prezinta drept cea mai buna masina de clasa medie, din lume, iar trenul de rulare Pachet M si sistemul de franare, arata faptul ca BMW nu se joaca cand vorbim de sportivitate si dinamism rutier.


MOTORIZARE DIESEL IUBITA DE ROMANI


Sub capota de mari dimensiuni a masinii de fata se acunde un motor diesel extrem de apreciat de catre fanii BMW din Romania, clasicul diesel B47 de doi litri si 4 cilindri in linie.


Dupa realizarea a catorva sute de km la bordul masinii, putem spune ca intreg habitaclul este mult mai bine antifonat fata de generatie F30, iar motorizarea diesel a lui 320xd trage corespunzator si este ajutata foarte mult de cutia ZF8 Plus.



De fapt, puterea maxima a motorului este relativ modica ( doar 190 CP), pentru o masina de peste 40.000 euro, iar aceste lucru este sesizabil atunci cand dorim sa mergem sportiv.


Noi, cei de la Autolatest, spunem ca modelele BMW Seria 3 cu reale pretenii de masini sport, sunt cele pe benzina 330xi de 256 CP sau viitoarele motoare 325 xd de 231 CP, care au in plus o dubla supraalimentare.




Cine vrea totusi ceva de top, poate alege gama cu 6 cilindri, care reprezinta fara discutii cea mai buna optiune cand vorbim de motorizari premium BMW.


CONCLUZII




In afara de faptul ca motorul diesel nu are o putere maxima laudabila, putem spune despre noul 3 ca este cea mai buna masina de clasa medie premium. Calitatea de fabricatie de top, pozitia la volan, setarile trenului de rulare M Sport si celebra cutie automata ZF8 Plus, fac ca aceasta masina se se claseze pe prima pozitie, fie ca o comparam cu Audi, Lexus sau Mercedes.


Recomandarea noastra este sa mergeti cu masina si daca se poate, sa alegeti o motorizare de peste 200 CP, pentru ca doar atunci te poti bucura complet de comportamentul rutier al noulul 3 G20 2019.



PRO 


Imagine de marca


Valoare de revanzare


Model extrem de economic


Cea mai buna transmisie integrala din segment


Cea mai buna cutie automata din segment


Calitate de fabricatie



CONTRA


Motor diesel zgomotos 


Pret foarte mare de achizitie






Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive BMW 320d xDrive M Sport ZF8 Plus G20 2019, drive test BMW 320d xDrive M Sport ZF8 Plus G20 2019, consum BMW 320d xDrive M Sport ZF8 Plus G20 2019, review BMW 320d xDrive M Sport ZF8 Plus G20 2019, test ro BMW 320d xDrive M Sport ZF8 Plus G20 2019, consum BMW 320d xDrive M Sport ZF8 Plus G20 2019, pret BMW 320d xDrive M Sport ZF8 Plus G20 2019, automobile bavaria BMW 320d xDrive M Sport ZF8 Plus G20 2019, #bavaria, #testdrivebmwseria3

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 12.06.2019 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 12.06.2019 | 12:00 EEST

  Serie 3pct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1995
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)190/4000
Moment motor (Nm/rpm)400/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4709
LATIME C(mm)1827
INALTIME(mm)1442
GREUTATE (kg)1515
PERFORMANTE V Max (km/h)233
0-100 km/h (secunde)6.9
Consum Mediu (litri)4.5
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard7
Portbagaj8
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/7
Climatizare10
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor8
Reprize8
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 24.06.2019 | 12:00 EEST