rss

Test cu noul Mitsubishi Outlander Facelift 2015-Motorizare 2.3 DI-D 4WD A/T 150 CP

Mitsubishi ramane consecutiv si ofera pentru acest an un model Outlander echipat cu o motorizare diesel foarte eficienta.

Test cu noul Mitsubishi Outlander Facelift 2015-Motorizare 2.3 DI-D 4WD A/T 150 CP

Mitsubishi este recunoscut drept pe plan modial drept unul dintre marii constructori specialisti in ralizarea de automobile cu tractiune integrala, iar modelul din acest test drive este un bun exemplu cand vorbim de masinile SUV.


Primele generatii de Outlander au pus bazele unei platforme tehnice ajunsa acum la cea de-a treia generatie, masina de fata oferind atat un design modern cat si o caroserie destul de usoara in comparatie cu modelele concurente.



DESIGN


Outlander 2015 este un SUV clasic pentru Mitsubishi, adica ofera o caroserie spatioasa pentru 5 pasageri si un comportament rutier mult superior unor modele precum VW Tiguan sau Opel Ampera.


Masina japonezilor este construita sa fie cat mai usoara, iar trenul de rulare este setat sa fie utilizat in proportie de 90% pe sosea. Cand iesim in afara sa, noul Outlander ne face sa nu uitam faptul ca aceelasi constructor a dar nastere brand-ului Pajero, o masina off road veritabila.




Evident ca nu putem compara performantele lui Outlander cu cele ale unui Pajero, insa putem spune ca SUV-ul inca are reale capacitati off road detalii care reprezinta un mare avantaj in segmentul auto din care face parte.


MOTORIZARE DIESEL DE TOP


In urma cu ani buni de zile Outlander II avea sub capota o motorizare VW 2.0 TDI, propulsor care era zgomotos si nu foarte economic pe o masina de peste 1.6 tone la gol. Acum in anul 2015 noul Outlander a primit un facelift exterior si o motorizare diesel care ofera performante exceptionale.


In ciuda faptului ca masina are in titulatura prescurtarea de cilindree de 2.2 litri in realitate motorul celor de la Mitsubishi are o capacitate de 2.3 litri pentru simplu fapt ca cilindreea depaseste 2.250 cmc.



La prima vedere cei 150 CP par putini insa daca ne uitam la momentul motor dezvoltat de acest diesel de 380 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm, realizam faptul ca japonezii nu sunt interesati de conceptul de downsizing cand vine vorba de o masina performanta.




Exact aceeasi pozitie o gasim si la modelul Honda CR-V, respectiv motorul i-CTDI de 2.2 litri si 150 CP, insa modelul Honda concureaza cu fratiorul mai mare al lui ASX care se numeste Outlander.


De fapt masina de fata este singura din clasa sa care primeste un asemenea motor de cilindree mare care este capabil a da soferului o sportivitate reala pe sosea putin banuita de ceilalti in trafic.


CUTIE DE VITEZE AUTOMATA 6 TREPTE EXTREM DE RAFINATA




Unul dintre cele mai importante puncte forte ale lui Outlander 2.3 DID este echiparea sa cu o transmisie automata cu 6 trepte de factura clasica, adica cutia aceasta este una cu convertizor de cuplu, respectiv foarte rafinata in utilizare.


Daca cautati schimbari rapide ale treptelor precum o face un Tiguan DSG atunci trebuie sa spunem ca o sa fiti usor dezamagiti, insa VW nu reuseste sa afiseze un rafinament mai bun decat aceasta cutie automata Aisin.


CONCLUZII


Mitsubishi ramane consecutiv in acest segment si ofera o masina despre care nu se pot spune lucruri rele.


Motorizarea diesel de fata este clar superioara unui TDI de 177 CP semnat VW sau Audi, cutia automata este una clasica adica si extrem de fiabila, iar caroseria masinii ofera un spatiu interior foarte bun.


Pe langa acestea calitativ modelul primeste note bune prin utilizarea din abundenta a spumei poliuretanice, material din ce in ce mai putin folosite de europeni pe masinile sub 30.000 euro.



PRO

Imagine de marca


Motor diesel de 2.3 litri extrem de bun


Cutie de viteze clasica rafinata si economica in modul ECO


Garda la sol peste media clasei


Calitate de fabricatie foarte buna


Sistem multimedia eficient



CONTRA


Pret de achizitie al versiunii de top


Anumite detalii de finisaj ale consolei centrale


Valoare de revanzare a versiunii de top 





Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
mitsubishi outlander facelift 2015, test drive outlander 2.3 did, outlander 2.2 did at, cutie automata outlander 2015, drive test outlander 2015, test consum mitsubishi outlander 2015, test in ro outlander facelift 2015, calitate, off road outlander 2015, oferta outlander 2015, garda la sol outlander, test drive noul outlander 2016, date tehnice outlander 2016, consum diesel 2.2 did outlander

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 24.04.2015 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 24.04.2015 | 12:00 EEST

  Outlanderpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)2268
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)150/3500
Moment motor (Nm/rpm)380/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4655
LATIME C(mm)1800
INALTIME(mm)1680
GREUTATE (kg)1585
PERFORMANTE V Max (km/h)200
0-100 km/h (secunde)11.1
Consum Mediu (litri)5.8
PRET fara TVA (euro)
cu TVA (euro)
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard8
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare8
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum10
Tractiune10
Franare9

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 8.12.2019 | 12:00 EET