rss

Test cu noul Ssangyong Rexton 2014 dotat cu transmisia automata Mercedes Benz 5G-Tronic

Ssangyong este din nou prezent pe piata auto din Romania cu o gama complet noua de masini.

Test cu noul Ssangyong Rexton 2014 dotat cu transmisia automata Mercedes Benz 5G-Tronic

Marea noutate a gamei Ssanyong pe piata de la noi este de fapt ultimul facelift aplicat modelului Rexton 2013.


Noua masina are un design complet schimbat care aduce multe elemente rafinate in acest segment de automobile 4x4 de clasa medie.


SCHIMBARI TEHNICE REXTON W




Noul Rexton 2014 este din punct de vedere tehnic aceeasi masina cu prima generatie de Rexton lansata in urma cu multi ani pentru ca dispune de aceeasi platforma tehnica semnata Mercedes Benz W140, si dispune de aceleasi configuratii tehnice cand vorbim de trenul de rulare.


Ca si in trecut noul Rexton poate sa primeasca o punte spate rigida daca optam pentru o transmisie manuala, sau o punte spate multilink pentru transmisia automata.




Versiunea din acest test drive se numeste Rexton W 2.0 e-XDI LET 155 CP si dispune de o configuratie de top care este reprezentata de nivelul de echipare DLX Plus 4WD.


MOTORIZARE 2.0 e-XDI LET 155 CP


Sub capota lui Rexton se gaseste o motorizare noua care si-a facut aparitia in urma cu cativa ani pe modelul Korando de 175 CP. Acum pentru Rexton si Rodius fabricantul ofera o noua versiune de putere, respectiv motorul dezvolta o putere maxima de 155 CP incepand cu o turatie de 1400 rpm.



Noua versiune se numeste 2.0 e-XDI LET si reprezinta de fapt un motor diesel modificat sa ofere o putere de tractiune cat mai mare la o turatie cat mai joasa. Cei de la Ssangyong se mandresc ca noul motor ofera 190 de Nm chiar la zero rotatii pe minut.


In viata de zi cu zi motorul acest misca elegant noul Rexton W de peste doua tone la gol, insa si de aceasta data trebuie sa reamintim faptul ca nu suntem in prezenta unei masini sport.


Pur si simplu pentru un model off road veritabil motorul 2.0 e-XDI LET se descurca fara probleme, iar consumul afisat a fost in medie cu pana la 4 litri mai mic decat pentru vechiul agregat Mercedes de 2.7 litri si 165 CP.



REXTON ARE CEA MAI BUNA CUTIE AUTOMATA DIN LUME IN ANII 90


Da este corect! Noul Rexton 2014 este o masina care inca foloseste cu succes cutia automata semnata de Mercedes Benz si care a primit neoficial titlul de cea mai buna cutie automata din lume in anii 90. Aceasta este de fapt o transmisie automata clasica cu 5 trepte pentru mersul inainte si doua trepte pentru mersul in marsarier.



Convertizorul de cuplu schimba atat de rafinat cele 5 rapoarte incat putem spune fara nici un regret faptul ca Rexton W este una dintre cele mai rafinate masini cu transmisie automata de pe piata in acest moment.


De fapt modul in care schimba aceasta cutie Mercedes raportele ne face sa ne gandim la masini echipate cu transmisii mult mai avansate tehnologic precum ZF8 sau 7G-Tronic. 


Evident din orice punct de vedere privim aceasta transmisie nu putem sa nu obervam faptul ca motorul lui Rexton este mai economic, mai rafinat si de ce nu mai puternic decat vechiul 2.7 CDI , insa chiar si asa nu avem de fapt o  masina cu o motorizare puternica.


Greutatea foarte mare a lui Rexton nu permite soferului un comportament dinamic.


CONCLUZII




Daca nu te intereseaza imaginea masinii pe care o conduci insa vrei un comfort deplin, un diesel economic si cea mai buna cutie automata Mercedes din anii 90 atunci raspunsul este Rexton.


Insa daca vrei o masina care sa mearga fara probleme in mediul off road si sa dispuna de o caseta de reductie poti sa te uiti la un Nissan Pathfinder sau VW Touareg, insa aceste masini costa peste 55.000 euro pe piata din Romania. 


De fapt pretul de achizitie al lui Rexton de 22 490 Euro TVA inclus rivalizeaza cu cel al modelelor SUV compacte insa performantele si rafinamentul masinii face parte din segmentul premium.


Versiunea din acest test drive dotata cu transmisia automata Mercedes Benz E-Tronic are un pret de achizitie care porneste de la suma de 26.490 Euro cu toate taxele incluse.



PRO


Cea mai buna cutie automata din anii 90Elemente tehnice Mercedes Benz W140


Interior spatios


Masina off road veritabila pentru ca are caseta de reductie si sasiu separat


Printre putinele masini din acest segment cu 7 lucuri


Ce mai mic pret de achizitie de pe piata


Diesel nu foarte puternic insa economic


5 Ani garantie fara costuri pentru revizii in Romania


 


CONTRA


Putere relativa a motorului de doi litri diesel


Lipsa optiune motorizare pe benzina ( asemenea lui Rexton W in Asia)


Suspensie spate independentă cu 8 brațe și arcuri elicoidale doar pentru versiunea cu transmisie automata


VEZI CATALOG OFICIAL PDF AICI!





Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive ssangyong rexton w, noul rexton w 2014, drive test rexton w 2014, rexton cutie automata, rexton mercedes 5g tronic, 0-100 km/h, motor ssangyong 2.0 e-XDI LET 155 CP, consum motorina rexton w, oferte ssangyong romania, 5 ani garantie autocobalcescu, service ssangyongm retea ssangyong romania, noul korando facelift 2014

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 11.12.2013 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 11.12.2013 | 12:00 EET

  REXTONpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1998
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)155/4000
Moment motor (Nm/rpm)360/1400
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4755
LATIME C(mm)1900
INALTIME(mm)1840
GREUTATE (kg)1980
PERFORMANTE V Max (km/h)175
0-100 km/h (secunde)12
Consum Mediu (litri)7.8
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)22 490
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/10
Climatizare8
Zgomote9
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize8
Consum9
Tractiune10
Franare8

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 18.11.2019 | 12:00 EET