rss

Test de anduranta cu noul Renault Master 2.3 dCI 125 CP facelift 2012

De fiecare data cand echipa Autolatest si Whattruck testeaza un vehicul autoutilitar principala cerinta este realizarea a cat mai multor km in sarcina. De aceasta data am decis ca este timpul sa punem la treaba si primul amplu facelift operat modelului Re

Test de anduranta cu noul Renault Master 2.3 dCI 125 CP facelift 2012

Schimbari pentru gama Master


Reanult este de mai bine de 14 ani cel mai important constructor de automobile utilitare din Europa, iar modelul sau Master este cel mai perfectionat pentru transportatori. Noua generatie care si-a facut aparitia pe piata in urma cu doi ani a ajuns la maturitate prin acest minor facelift prin simplu fapt ca bolile copilariei au fost remediate.


In prezent noul Renault Master este o utilitara completa prin simplu fapt ca francezii sunt specialisti in acest segment iar noua generatie de Master este o masina care prezinta mai multe avantaje decat dezavantaje.


Spunem asta pentru ca fanii Mercedes Sprinter sau Ford Transit vorbesc in continuare despre fiabilitatea modelelor concurente insa cei care au flote de Master cunosc performantele masinii frantuzesti si nu in ultimul rand de eficienta la capitolul menetenata.


Comportament rutier


Noul Master 2012 a primit cateva modificari de substanta pentru acest an 2012 si cel mai bine acestea se observa atunci cand masina parcurge distanta apreciabile goala. Suspensia spate a fost usor modificata si ofera acum un comportament rutier mai exact. Aceeasi senzatie este observabila si atunci cand masina este in sarcina, respectiv gradul de inclinare este usor mai mic decat pana in trecut.


Sub capota se ascunde aceelasi motor diesel din gama noua de 2.3 litri dCI care dispune de o putere maxima de 125 CP. Acest trage bine indiferent de situatia rutiera si ofera cel mai bun consum de motorina din segment. Noi am reusit sa parcurgem peste 600 de km cu jumatate de rezervor, parte din acesti km fiind realizati chiar si in sarcina.


Pentru cei care nu cunosc trebuie sa spunem ca rezervorul unui Renault Master de serie este de 80 litri, optional francezii oferind si un rezervor de 120 litri. Consumul mediu afisat de computerul de bord al masinii din acest test a fost de 7.3 litri (traseu in sarcina), valoare identica cu ceea ce ne spune Renault in fisa tehnica.


CITESTE TEST-UL COMPLET AICI!



Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive, drive test, renault master 2012, 2.3 dci, consum motorina, propulsie, tractiune, roti duble, pret achizitie, oferte renault romania, pro plus, retea service, master vs crafter, 2.0 tdi vs 2.3 dci, 150 cp, distributie lant, test whattruck

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 31.08.2012 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 31.08.2012 | 12:00 EEST

  Masterpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)2299
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)125/3500
Moment motor (Nm/rpm)310/1450
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)-
LATIME C(mm)-
INALTIME(mm)-
GREUTATE (kg)2190
PERFORMANTE V Max (km/h)165
0-100 km/h (secunde)-
Consum Mediu (litri)6.8
PRET fara TVA (euro)
cu TVA (euro)
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie5
Echipare Standard9
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/0
Climatizare9
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize8
Consum10
Tractiune9
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 22.05.2020 | 12:00 EEST