rss

Test de consum cu noul SUV Nissan X Trail Tekna si motorizarea diesel 1.6 dCI de 130 CP 2017

Masina din acest test drive a trecut prin cateva probe unde multe alte modele concurente au mari sanse sa cedeze.

Test de consum cu noul SUV Nissan X Trail Tekna si motorizarea diesel 1.6 dCI de 130 CP 2017

Si cand spunem probe ne referim la celebrele teste de consum marca Autolatest care implica parcurgearea a peste 1.400 de km cu masina testata, distanta in care vedem toate tipurile de suprafete de rulare din Romania.


Asa cum am mai spus, sa testezi o masina doar 300 de km intr-un oras aglomerat precum Bucurestiul poate sa-ti dea o idee in mare doar despre comportamentul urban, loc unde majoritatea masinilor exceleaza pentru ca nu implica peste 5 ore de condus fara oprire sau viteze de peste 60 de km/h.


Un test de consum Autolatest reprezinta dovada de top al actului jurnalistic din domeniul auto pentru ca atat soferul cat si masina petrec peste 15 ore impreuna, moment care duce cu siguranta la o cunoastere mai aprofundata a masinii din test.




NOUL X TRAIL TRECE CU BRIO PROBA DE PESTE 1400 DE KM RULATI IN ROMANIA


Masina de fata este un model cunoscut de cititorii Autolatest pentru ca acest model a fost testat de noi in urma cu ceva vreme AICI!


Acum a venit timpul sa vedem clar cum sta treaba cu noul X Trail pe distante lungi, acolo unde o masina extrem de buna de oras poate sa-ti schimbe complet perceptia datorita unor detalii precum fie puterea prea mica, trenul de rulare putin confortabil sau chiar si habitabilitatea si vizibilitatea caroseriei.



Noul X Trail a trecut cu brio cei peste 1.400 de km pentru ca are in continuare una dintre cele mai mari caroserii din clasa sa, clasa unde mai gasim un VW Tiguan sau o Honda CRV care sunt vizibil mai mici.


COMPORTAMENT RUTIER




Noul X Trail este o masina conceputa din start de catre Nissan USA, adica este o masina dedicata parcurgerii distantelor foarte mari. In Romania noul X Trail este un adevarat cruiser al soselelor, masina japonezilor fiind extrem de bine asezata pe sosea chiar daca este un SUV cu o greutate la gol nu tocmai mica.


Intr-o zona muntoasa precum Dealul Negru puntea spate multilink si-a dovedit eficienta, X Trail fiind capabil sa parcurga virajele cu o viteza peste limita unu SUV banal.



In Regim de autostrada motorul dCi se pozitioneaza la o turatie de 2.300 rpm cand viteza este de 130 km/h, detaliu care ne aduce aminte de mai vechiul 2.0 dCI al precedentei generatii care dezvolta 175 CP.


Habitabilitatea lui X Trail primeste note maxime pentru ca aceasta masina are un interior vast cu mult spatiu pentru toti pasagerii, insa cea mai buna pozitie se afla in spatele volanului unde vizibilitatea este extrem de buna indiferent de conditiile de trafic.


MOTORIZARE DCI EXTREM DE ECONOMICA




Sub capota masinii din acest test drive se afla un diesel de origine Renault care si-a castigat faima pe modele precum Renault Megane sau Mercedes Clasele A si C.


Pe noul Nissan motorizarea dCi de 1.6 litri dezvolta tot 130 CP, insa setarile Nissan permit masinii sa parcurga distante mult mai confortabil. De vina este cutia de viteze cu ultimele doua rapoarte extrem de lungi si timoneria sa facil de utilizat.




Dupa realizarea a peste 1.400 de km computerul de bord ne arata un consum mediu de 5.4 litri, insa trebuie sa tinem cont si de faptul ca au fost parcursi peste 700 de km in regim de autostrada cu viteza legala de 130 km/h.



Intr-un oras aglomerat precum Bucurestiul noul X Trail consuma in medie 7-8 litri de motorina, iar pe un drum europen cu o viteza de 90 km/h in treapta a 5-ea consumul scade pana undeva in zona de 4.8 litri.


De fapt cu un rezervor plin poti merge pana la Timisoara fara probleme si cu siguranta dupa ce ajungi mai ramane combustibil pentru inca 300 de km.



PRO

Imagine de marca


Consum foarte bun in modul 2WD


Interior bun calitativ


Distributie lant


Cel mai mare spatiu interior din clasa sa


Cea mai buna transmisie integrala din clasa sa


Suspensie confortabila


Valoare mare de revanzare



CONTRA


Lipsa unei transmisii automate ( aici nu amintin de CVT 5)


Pret de achizitie pentru versiunea de top 


Caroserie putin protejata impotriva zgarieturilor urbane


 


CUMPARA ACEST MODEL CU UN DISCOUNT AUTOLATEST DOAR PRIN TRIMITEREA UNUI EMAIL PE ADRESA: autolatest@gmail.com.


 


CONSULTANTA AUTOLATEST ESTE GRATUITA IN ALEGEREA ORCARUI MODEL OPEL, KIA, FORD, DACIA, RENAULT, ISUZU SAU SUZUKI.






Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive nissan xtrail 2017, test consum test drive nissan xtrail 2017, autolatest test drive nissan xtrail 2017, whattruck test drive nissan xtrail 2017, consum real test drive nissan xtrail 2017, 1.6 dci test drive nissan xtrail 2017, garda la sol test drive nissan xtrail 2017, pret discount test drive nissan xtrail 2017, drive test test drive nissan xtrail 2017, test ro test drive nissan xtrail 2017, review romania test drive nissan xtrail 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 4.11.2016 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 4.11.2016 | 12:00 EET

  X-trailpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1598
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)130/4000
Moment motor (Nm/rpm)320/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4640
LATIME C(mm)1820
INALTIME(mm)1710
GREUTATE (kg)1600
PERFORMANTE V Max (km/h)190
0-100 km/h (secunde)11.0
Consum Mediu (litri)5.3
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare9
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize9
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 19.04.2017 | 12:00 EEST