rss

Test Drive cu cea mai buna utilitara compacta din Europa! Noul Volkswagen Caddy 2.0 TDI Facelift DSG 2017

Volkswagen Caddy este o masina care nu mai necesita nici o prezentare pentru ca este una dintre cele mai bine vandute utilitare compacte din lume.

Test Drive cu cea mai buna utilitara compacta din Europa! Noul Volkswagen Caddy 2.0 TDI Facelift DSG 2017

Aici spunem lume pentru ca in ciuda faptului ca francezii si italienii au inventat acest segment, germanii de la VW au reusit cu prima generatie de modele Caddy sa devina cea mai bine vanduta utilitara de clasa compacta din Europa.



 


Istoria VW Caddy a inceput relativ timid cu un Caddy I bazat tehnic pe prima generatie de modele de clasa mica Polo.


Pe atunci germanii au inteles ca francezii si italienii detin suprematia in acest segment si pot sa vina cu un model concurent doar daca acesta are o componenta tehnica fara rival.




Acest detaliu se numea 1.9 SDI si 1,9 TDI motoare care in continuare functioneaza fara probleme pe aceste masini chiar daca unele au inregistrat la bord chiar si peste 1.000.000 de km.


NOUL CADDY 2017 RIDICA STAFETA SI MAI SUS!




Masina din acest test drive este una care demonstreaza ca brand-ul Caddy a ajuns la un nivel atat de ridicat incat pur si simplu acest model inca nu are un rival in segmentul sau.


Calitativ VW a rezolvat toate micile probleme odata cu aparita versiunii facelift in urma cu un an, iar masina de fata este fara doar si poate cea mai buna din clasa sa in prezent.


De vina este motorizarea diesel 2.0 TDI de 102 CP care are acum AdBlue si care este extrem de rafinata, iar punctul culminant la acest Caddy facelift 2017 este dotarea sa cu celebra transmisie DSG cu 6 trepte.


MOTORIZARE 2.0 TDI EURO 6 COMPLET REVIZUITA


Sub capota masinii din acest test drive se ascunde aceeasi motorizare diesel cunoscuta pe toate modelele grupului VAG, respectiv motorizarea 2.0 TDI.



De aceasta data motorul lui VW a fost revizuit complet pentru a corespunde normelor de poluare Euro 6 acesta primind sistemul de anulare poluarii AdBlue care dispune separat de un rezervor special.


Pe langa aceste solutii tehnice de reducere a poluarii motorizarea lui VW a devenit acum mult mai rafinata, cei 102 CP fiind suficienti pentru o convietuire fara probleme cu masina.



Cutia de viteze DSG6 este la randul sau o solutie optima de top pentru a masina din clasa utilitarelor compacte, aceasta fiind in prezent cea mai rafinata din clasa.


Renault si Mercedes au de ceva vreme cutia EDC pe motorizarea pe benzina, transmisie care din pacate nu se ridica la nivelul lui DSG atat la capitolul schimbari al treptelor cat si al rafinamentului in utilizare.


CITESTE CONCLUZIILE WHATTRUCK AICI!







Autor: Whattruck & Autolatest
Sursa: Whattruck & Autolatest

Tags:
test drive Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, drive test Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, test premiera Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, test ro Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, whattruck Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, autolatest Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, consum Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, pret Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, renault kangoo vs Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, mercedes citan vs Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, fiat doblo vs Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, opel combo vs Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, lista preturi Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, discount Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017, consum cutie dsg6 caddy, pret second hand Volkswagen Caddy 2.0 TDI 102 CP DSG 6 2017

CAUTA IN TESTDRIVE