rss

Test drive cu cea mai economica masina de oras! De ce noua Toyota Yaris Hybrid Bi Tone 2017 BATE ORICE DIESEL

In aceasta saptamana avem in test una dintre cele mai bune masini dedicate marilor aglomeratii urbane din Europa.

Test drive cu cea mai economica masina de oras! De ce noua Toyota Yaris Hybrid Bi Tone 2017 BATE ORICE DIESEL

Este vorba de noul Yaris Hybrid al celor de la Toyota, masina care vine sa le arate europenilor cum trebuie sa arate o masina realmente economica in traficul aglomerat.


DE CE YARIS HYBRID SI NU DIESEL?




La aceasta intrebare se raspunde simplu si eficient, respectiv de fiecare data cand vorbim de o masian hibrid a celor de la Toyota, vorbim de fapt de cea mai avansata tehnologie in reducerea de emisii in cele mai aglomerate orase din lume.


Evident nu putem sa vorbim de o masina 100% electrica, pentru ca NU AVEM INFRASTRUCTURA necesara unui parc auto electric, insa totusi vorbim de cea  mai economica masina a momentului din Romania.


Fanii motoarelor diesel vor spune ca acest tip de motoare inca nu poate sa fie combatut de un model hibrid, insa realitatea devine din ce in ce mai crunta pentru aceste motoare diesel pentru simplul fapt ca Yaris Hybrid consuma MAI PUTIN intr-un Bucuresti extrem de aglomerat si emite emisii de noxe cel putin cu 80% mai mici decat cele ale unui diesel modern Euro 6.



YARIS PRIMESTE TEHNOLOGIA HYBRID A LUI PRIUS


Noul Yaris Hybrid 2017 se prezinta drept un succes al celor de la Toyota, care au indraznit in urma cu ceva ani sa integreze tehnologia lui Prius pe o masina de clasa mica precum acest Yaris.


La inceput carcotasii au ras la vederea lui Yaris Hybrid, insa multi au ales sa-si cumpere acest model pentru ca este mai ieftin in comparatie cu un VW Polo TDI, consuma mai putin decat un Clio dCI si merge mai bine ca ambele, in orice plaja de turatie.




Fanii Prius stiu ca masina de fata nu are motorizarea pe benzina de 1.8 litri, insa motorul lui Yaris de 1.5 litri a mai echipat prima generatie de Prius si a demonstrat o fiabilitate in timp incredibila.


Chiar si taximetristii din Germania care au rulat cu primul Prius, au ramas placut suprinsi cand au vazut ca masinile acestea merg lejer peste 600.000 de km, fara prea mari interventii la componenta tehnica.


SISTEMUL HIBRID TOYOTA INVINGE LA FIABILITATE ORICE DIESEL MODERN?




Acest statement este greu de "inghitit" de catre fanii motoarelor diesel de ultima generatie, care se vad pusi in fata unor facturi astronomice cand masinile lor ies din garantie.


In mod real, un diesel are in cele mai multe cazuri, o distributie pe curea costisitoare cand se inlocuieste, trei sau patru injectoare de motorina care au o viata mediocra in Romania si un sistem turbo care va avea probleme indiferent de marca auto.


De partea cealalta, un Yaris Hybrid are un motor pe benzina clasic FARA TURBO, care dispune de o DISTRIBUTIE PE LANT si un motor electric recunoscut ca avand o rezistenta in timp, extrem de mare.


Motorul pe benzina dezvolta 75 de CP si 111 Nm, iar cel electric 61 de CP si 169 Nm, insa ambele duc putere maxima cumulata la roata de 100 CP si undeva in jur de 200 Nm.




Chiar si garantia de 10 ani pentru sistemul de acumultori, oferita de catre Toyota Romania, si  garantia de 6 ani sau 200.000 de km pentru motor si transmisie, reprezinta noi motive pentru care diesel-ul nu are nici o sansa in fata unei asemenea masini.


CARE ESTE CONSUMUL REAL IN BUCURESTI?


La aceasta intrebare, foarte multi s-au asteptat ca noul model sa consume NIMIC pentru ca este hibrid, insa putini stiu ca Toyota ofera un sistem hibrid care se bazeaza pe un management inteligent al motorizarii pe benzina.


Intr-un trafic aglomerat precum cel din Bucuresti, trebuie sa ne asteptam la un consum mediu de 5.4 litri de benzina, adica cu o autonomie reala de 580 km cu doar 36 litri de benzina.


Cand iesim in afara orasului, intr-un trafic normal de drum european, consumul scade pana undeva in zona de 3.5-4.0 litri de benzina, iar cand mergem pe autostrada, cu o viteza constanta de 140 km/h consumul real este de 5.8 litri benzina.


Media consumului este conform celor de la Toyota de 3.6 litri, cifra extrem de apropiata de cea din realitate.



PRO


Imagine de marca


Cel mai economic automobil de oras


Sistem hibrid rafinat si elegant in utilizare


Putere maxima suficienta chiar si pentru un mers alert


Autonomie mare cu doar 36 de litri de benzina


6 ani sau 200.000 de km garantie Toyota Romania


Valoare mare de revanzare


Pret foarte bun de achizitie cu dotarile standard


 


CONTRA


Imaginea problematica intr-o tara fanatica cu motoarele diesel


Tren de rulare zgomotos pe denivelarile scurte


Lipsa sistem de navigatie standard chiar si pe cea mai scumpa versiune Yaris





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Toyota Yaris Hybrid Bi Tone 2017, drive test Toyota Yaris Hybrid Bi Tone 2017, consum Toyota Yaris Hybrid Bi Tone 2017, test autolatest, testeauto Toyota Yaris Hybrid Bi Tone 2017, test ro Toyota Yaris Hybrid Bi Tone 2017, consum bucuresti Toyota Yaris Hybrid Bi Tone 2017, oferta Toyota Yaris Hybrid Bi Tone 2017, pret achizitie Toyota Yaris Hybrid Bi Tone 2017, 0-100 km/h Toyota Yaris Hybrid Bi Tone 2017, review Toyota Yaris Hybrid Bi Tone 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 30.09.2017 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 30.09.2017 | 12:00 EEST

  Yarispct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina + E
CAPACITATE (cmc)1497
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)75+61
Moment motor (Nm/rpm)111+169
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)3945
LATIME C(mm)1695
INALTIME(mm)1510
GREUTATE (kg)1060
PERFORMANTE V Max (km/h)170
0-100 km/h (secunde)11.8
Consum Mediu (litri)3.6
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie8
Echipare Standard10
Portbagaj9
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum10
Tractiune9
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 29.11.2017 | 12:00 EET