rss

Test Drive cu cea mai importanta compacta Made in France! Noul Peugeot 308 Facelift 2018 1.6 BlueHDI 120 CP

Grupul PSA a ajuns in ultimii trei ani, printre cei mai mari constructori de automobile din lume.

Test Drive cu cea mai importanta compacta Made in France! Noul Peugeot 308 Facelift 2018 1.6 BlueHDI 120 CP

Spunem aceasta pentru ca PSA inseamna acum nu doar Citroen si Peugeot, ci si marca germana Opel. Pe scurt, vorbim acum de unul dintre cei mai importanti constructori de automobile din lume.


CARE SUNT SCHIMBARILE PSA DUPA ACHIZITIA OPEL?




Peugeot este marca de top a celor de la PSA, deci cele mai noi modele si tehnologii apar in premiera pe modelele Peugeot, dupa care acestea sunt vizibile pe modelele Citroen si mai nou Opel.


Masina din acest test drive, se numeste Peugeot 308 si este fara doar si poate cel mai bine vandut model Peugeot al ultimilor ani, pentru simplul fapt ca PSA a facut un salt imens cu aceasta noua generatie de compacte, in comparatie cu oferta germanilor de la VW sau chiar si a celor de la Renault, cu modelul Megane.




308 place inca de la inceput, pentru ca este o masina extrem de bine gandita tehnologic (platforma noua si motorizari de ultima generatie extrem de fiabile in timp), iar calitativ, acest 308 inca rivalizeaza cu VW Golf indiferent de ipostaza.


Fanii Opel trebuie sa stea linistiti, pentru ca PSA nu a preluat nici un element al vechilor modele Opel, construite pe vremurile cand germanii erau sub tutela GM. Acum toate masinile Opel au elemente tehnice 100% PSA!


308 PRIMESTE UN FACELIFT MERITAT!



Exemplarul de fata este unul de ultima generatie pentru ca este un 308 facelift, compacta ajunsa acum la maturitate.


Fata de modelul precedent, noul 308 are un design usor schimbat la exterior, marile diferente sunt sesizabile doar pentru versiunile GT Line sau GT.



Modelul de fata este unul de volum, adica unul echipat cu un diesel clasic 1.6 BlueHDI si un nivel de echipare mediu, care ofera cam tot ceea ce are nevoie o masina clasica din acest segment.


Calitativ, noua masina are cateva elemente imbunatatite, precum faimoasa cotiera fata culisanta sau EGR-ul motoarelor diesel. Aceste probleme au fost acum remediate pentru actualul 308 facelift, masina primind note maxime la capitolul fiabilitate in timp.



MOTORIZARE BLUE HDI DE GENERATIE VECHE INSA EXTREM DE ACTUALA!


Sub capota masinii se ascunde un motor clasic PSA, adica venerabilul 1.6 BlueHDI care a echipat toate masinile PSA si Ford din ultimul deceniu.


Despre acest motor nu putem spune decat lucruri bune, pentru ca este in continuare singurul cu o distributie care se schimba la 10 ani sau 160.000 de km indiferent de utilizare, sau ca acest motor are un rafinament in utlilizare mult peste oferta celor de la Ford, VW, chiar si Opel.



Puterea maxima dezvoltata este de 120 CP si 300 Nm, adica aceasta masina este creditata cu emisii reale de 82 g/km CO2, cifra chiar mai mica decat a noii motorizari PSA 1.5 BlueHDI de 130 CP.


Consumul masinii intr-un mediu de iarna a fost unul mult sub media segmentului, PSA reusind in acest fel a concura celebrul propulsor VW 1.6 TDI care nu se mai produce, insa si concurentul sau din Franta 1.5 dCI 110 CP!



PRO


Masina de succes a celor de la PSA


Calitate de fabricatie foarte buna


Sistem de navigatie extrem de eficient


Tren de rulare setat exemplar pentru drumurile din Romania


Motor diesel clasic foarte fiabil si economic


Valoare de revanzare mare


Fiabilitate dovedita in timp


In continuare cel mai ergonomic interior din segment


Autonomie mare pentru ca are un rezervor de 53 litri


 


CONTRA


Lipsa elemente tehnice de top pentru ca toate sunt optionale


Lipsa cutie automata Aisin EAT8






Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Peugeot 308 Facelift 2018 1.6 BlueHDI 120 CP, drive test Peugeot 308 Facelift 2018 1.6 BlueHDI 120 CP, test ro Peugeot 308 Facelift 2018 1.6 BlueHDI 120 CP, autolatest Peugeot 308 Facelift 2018 1.6 BlueHDI 120 CP, testeauto, review Peugeot 308 Facelift 2018 1.6 BlueHDI 120 CP, consum Peugeot 308 Facelift 2018 1.6 BlueHDI 120 CP, 0-100 km/h Peugeot 308 Facelift 2018 1.6 BlueHDI 120 CP, viteza maxima Peugeot 308 Facelift 2018 1.6 BlueHDI 120 CP, distributie 1.6 bluehdi 120 cp, cost revizii 1.6 bluehdi

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 7.04.2018 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 7.04.2018 | 12:00 EEST

  308pct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1560
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)120/3500
Moment motor (Nm/rpm)300/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4253
LATIME C(mm)1804
INALTIME(mm)1457
GREUTATE (kg)1160
PERFORMANTE V Max (km/h)197
0-100 km/h (secunde)9.7
Consum Mediu (litri)3.1
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard8
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate9/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize9
Consum10
Tractiune9
Franare8

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 8.04.2018 | 12:00 EEST