Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu cea mai puternica masina Dacia! Noul Duster 4×2 1.3 TCe de 150 CP 2019

Si da, spunem surprinzator, pentru ca vorbim de o masina 100% romaneasca, care este capabila sa ofere o putere maxima de 150 CP, cai de origine Renault-Nissan-Mercedes, care ofera un rafinament de top masinii.


Acum, daca te-ai gandit sa-ti cumperi un Ford, Opel sai Volkswagen, nu uita ca trebuie sa te uiti la modele de peste 150 CP pentru a merge pe sosea mai rapid decat masina celor de la Dacia.

CUM SE CONDUCE UN DUSTER DE 150 CP?

Inca din primii km trebuie spus ca avem de fata un model SUV extrem de sportiv, masina noastra nationala atingand 100 de km/h in doar 10.4 secunde, iar viteza sa maxima reala este de 200 km/h.

Cu aceste informatii trebuie reamintit faptul ca vorbim totusi de un SUV compact, putin sportiv, insa care ofera o plaja de putere ce face din acest Duster un SUV mai rapid decat un VW Tiguan 1.5 TSI 130 CP, Ford Kuga 1.5 EcoBoost 120 CP sau Opel Grandland X 1.2 PureTech 130 CP cu motorizari pe benzina!

TOTUL DESPRE NOUA MOTORIZARE 1.3 TCE DE 150 CP

Motivul pentru care acest Duster se comporta realmente dinamic pe sosea este noua motorizare pe benzina de 1.3 litri, din seria Renault-Nissan-Mercedes.

Cum era de asteptat, fanii Dacia credeau ca modelul Duster primeste doar versiunea de 130 CP, insa cei de la Dacia au dorit sa ofere si aceasta versiune de top, pentru a permite masinii un parcurs elegant chiar si cand vitezele sunt peste limita legala.

Cu o cilindree de 1330 cmc, noul propulsor ofera un cuplu de 250 Nm incepand cu o turatie de 1.700 rpm, cifre mult mai bune decat cele ale vechii motorizari 1.2 TCe de 125 CP gasita pe vechiul Duster.

CONSUM REAL DE BENZINA PENTRU DACIA DE 150 CP


O mare surpriza a fost consumul real de benzina al modelului testat, consum situat in zona de 9 litri pentru mediul urban din Bucuresti si 6.5 litri pentru atunci cand mergem in afara oraselor.

In regim de autostrada trebuie sa ne asteptam la un consum de 7.5 litri pentru fiecare 100 de km, cifra care se poate remedia atunci cand modelul o sa primeasca cutia Getrag EDC cu 7 trepte.

Cu cei 50 de litri, poti merge pe soselele din Romania mult mai multi km decat cu vechea motorizare aspirata 1.6 SCe de 114 CP, detaliu care favorizeaza achizitia unui motor pe benzina in detrimenul celui diesel 1.5 dCI.

Un alt motiv important pentru care aceasta Dacie a reusit sa consume atat de putin, este noua transmisie manuala cu o demultiplicare lunga a ultimelor doua rapoarte.

Acum trebuie sa uitam vechea cutie manuala Dacia a lui Duster I, care avea primul raport foarte scurt, raport imposibil de utilizat in mediul urban. 

CE REPREZINTA DUSTER ORANGE EDITION 2019?


Si ca sa nu uitam, trebuie mentionat faptul ca masina de fata se numeste Duster Orange, model care beneficiaza standard, din partea producatorului roman, de o tableta Huawei MediaPad T3 si de un modem prin care se pot conecta la internet până la 10 utilizatori simultan, cu un abonament de 40 GB trafic de date lunar.

Adica, vrei un Duster nou si primesti gratis o tableta de ultima generatie si un modem eficient, extrem de bun atunci cand mergi la drum lung cu doi copii in spate.

Tableta are un suport special care se integreaza in zona tetierelor, pentru o ergonomie cat mai mare.

PRO

Imagine de marca

Motor rafinat de 150 CP

Cutie noua cu 6 trepte bine sincronizate

Consum mult mai mic decat vechiul motor 1.6 SCe

Reprize si viteza maxima pentru un SUV compact

Valoare mare de revanzare

4 camere video ideale in off-road

Sistem de navigatie cu o harta exacta a Romaniei ( chiar si drumuri forestiere!)

 

 

CONTRA

Lipsa transmisie integrala

Lipsa sistem de franare imbunatatit pentru putere de 150 CP

Lipsa cotiera centrala in fata

Sustinere laterala precara si scaune fata cu sezut scurt


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente