rss

Test Drive cu cea mai vanduta masina electrica din lume! Noul Nissan Leaf II 40kwh 2018

Nu de putine ori suntem in fata unei masini care poarta titlul de cea mai bine vanduta in intreaga lume.

Test Drive cu cea mai vanduta masina electrica din lume! Noul Nissan Leaf II 40kwh 2018

Evident nu vorbim de un model care are cele mai mari vanzari din lume, pentu ca acela este al lui Toyota cu modelul lor Corolla, ci vorbim de cea mai bine vanduta masina electrica din lume.



Nu, Tesla Motors nu produce cele mai multe masini electrice din lume in ciuda aparentelor, Nissan castigand acest titlu, fara prea multe probleme.


DE CE LEAF ESTE NR 1?


La aceasta intrebare specialistii spun ca o masina primeste prima pozitie pentru ca are cele mai mari vanzari din segmentul sau, insa, in realitate vedem faptul ca o masina castiga aceasta prima pozitie pentru simplul fapt ca un model reuseste sa depaseasca traditionalele limitari ale unei masini electrice, pe o piata cu 99% dintre masini pe benzina si motorina.



Japonezii de la Nissan au ales in urma cu 10 ani ca este timpul ca cineva sa-si dea silinta a realiza o masina electrica care sa devina o solutie pentru cei care sunt nonconformisti, atunci cand aleg propulsia unei masini noi.


De atunci si pana in prezent, Nissan Leaf I, a demonstrat ca este numarul 1 in lume, pentru ca are o autonomie buna, un spatiu interior mare si capacitatea de a se integra in trafic fara a atrage atentia.


DE LA EV1 la LEAF II




Toata aceasta poveste a masinilor electrice de mare serie a inceput in 1995, cand GM a dat nastere modelului EV1, masina 100% electrica, care, din pacate a fost "UCISA" de catre GM pentru ca devenea o mare problema a industrieie petroliere din anii '90, pe intreaga planeta.



In anul 2010, prima generatie de Leaf avea un acumulator de doar 24 kwh, iar in anul 2016, acesta avea sa creasca la o capacitate de 30 kwh. In total, primul Leaf putea merge cu o singura incarcare, doar 175 km NDEC.


In anul 1996, primul EV1 al lui GM avea un acumlator cu acid si plumb de 16.5 kwh, care permitea o autonomie de 160 km, iar cu acumlatorul mai mare din 1997 de 26.4 kwh, autonomia era de 257 km.


Acum, sub caroseria lui Leaf II, se ascunde un acumulator de 40 kwh care, in ciuda greutatii mari si a sumedeniei de sisteme electrice consumatoare de energie, permite masinii sa atinga o autonomie de 270 km WLTP.



Anul viitor, vine in premiera si un acumulator de 66 kwh, care permite cresterea autonomieie la peste 360 de km in regim WLTP.


CUM SE CONDUCE?


La aceasta intrebare se raspunde simplu si elegant, foarte usor! De ce? Pentru ca masina are un motor electric care ofera o putere maxima de 150 CP si un moment motor de 320 Nm, oferiti incepand cu ZERO rpm.



Adica masina aceasta a lui Nissan, este capabila a atinge 100 de km/h in doar 8.1 secunde. Cine crede ca Leaf II este o masina lenta, nu trebuie sa uite ca aceasta atinge repriza de la 0-60 de km/h in doar 3.8 secunde! 


Intr-un Bucuresti aglomerat de iarna, relatam ca un Leaf II se comporta admirabil in ciuda vitezei mici de rulare, insa iarna cu orice masina electrica trebuie activata incalzirea care este 100% electrica, si care consuma destul de mult din resursele acumulatorului.



Noi am reusit sa afisam o autonomie maxima de 220 km, cu sistemul de incalzire activat, insa in modul ECO si fara incalzire masina aceasta chiar poate sa mearga peste 260 de km, cu o singura incarcare a acumulatorului.


DE CE LEAF SI NU ALTCEVA?


In primul rand vorbim de cea mai bine vanduta masina electrica din lume, adica si masina cu cea mai mare retea de unitati service din lume, detaliu important de stiut.


Toata lumea cunoaste faptul ca Nissan impreuna cu Totyota sunt cei mai mari producatori de automobile hibride si electrice, deci avem garantia cand alegem un Leaf ca suntem la volanul celei mai bune masini electrice din segmentul sau.



Si spunem Leaf II, pentru ca aceasta masina urmeaza sa primeasca in curand un nou acumulator de 60 kwh care permite o autonomie reala de peste 370 km cu o singura incarcare.


Si daca este incarcata la o statie de putere CHAdeMO, avem 80% capaciatate in doar 45 de minute.


CONCLUZII


Noul Nissan Leaf a ajuns la cea de-a doua generatie, adica cel mai bine vandut model electric din lume, ajunge la generatia II.


Evolutia este clara fata de predecesorul sau, pentru ca acum avem de fata o masina electrica cu un acumulator mult mai mare, o masina cu o calitate de fabricatie superioara si un comportament rutier mult mai elegant.



Multi au comparat ZOE400 cu acest Leaf II, insa aceasta comparatie este atipica pentru ca cele doua masini se adreseaza unei clientele diferite.


De fapt, poti compara un BMW I3 cu acest Leaf II, pentru ca la acelasi nivel de pret, Nissan ofera o masina mult mai spatioasa si mult mai confortabila in utilizare.



PRO


Imagine de marca


Cel mai bine vandut model electric din lume


Autonomie buna cu acumulatorul de 40 kwh


Calitate foarte buna de fabricatie


Valoare mare de revanzare


 


CONTRA


Lipsa unei retele de chargere dezvoltata in Romania


Lipsa acumulator de 60 kwh






Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
Nissan Leaf II 2018 40 kwh, pret Nissan Leaf II 2018, test drive Nissan Leaf II 2018, drive test Nissan Leaf II 2018, autonomie Nissan Leaf II 2018 40kwh, baterie Nissan Leaf II 2018 60 kwh, lansare autolatest Nissan Leaf II 2018, timp incarcare Nissan Leaf II 2018, testeauto Nissan Leaf II 2018, consum bucuresti Nissan Leaf II 2018, timp incarcare Nissan Leaf II 2018 priza 220v, unde incarc in bucuresti Nissan Leaf II 2018

CAUTA IN TESTDRIVE