rss

Test drive cu cel mai bun Renault Clio din gama 2016- Clio SL Iconic 1.5 dCI 90 CP EDC 6 trepte

Test drive in premiera cu noul Renault Clio Iconic 2016 echipat cu motorul dCI de 90 CP si cutie semiautomata EDC cu 6 trepte.

Test drive cu cel mai bun Renault Clio din gama 2016- Clio SL Iconic 1.5 dCI 90 CP EDC 6 trepte

Masina din acest test drive se numeste Renault Clio, insa fanii marcii vor observa faptul ca modelul de fata este unul special in comparatie cu modelele de volum.




DESIGN

De fapt aici este vorba de noul Clio Iconic care reprezinta cea mai noua versiune speciala a modelului Clio comercializat pe piata din Romania.


Fata de un model de serie in echiparea de baza noul Clio Iconic reprezinta de fapt o masina cu un design atipic segmentului din care face parte, respectiv noi jante pe 17 inch cu anvelope sport si un tren de rulare setat la fel de dinamic precum cel al versiunii Clio GT Line.


 

La interior masina este echipata standard cu multe elemente gasite la modelele de baza doar in lista de optionale precum sistemul de aer conditionat automat si sistemul de navigatie cu harta Romaniei.



O alta echipare gasita doar pe acest Iconic sunt scaunele sport care ofera o sustinere laterala demna de o masina sport pur-sange.


MOTORIZARE SI TRANSMISIE


Versiunea de fata este un Clio echipat cu motorizarea diesel 1.5 dCI de 90 CP care este cuplata la o transmisie germana secventiala EDC.



Noua cutie a masinii a primit la randul sau modificari la capitolul soft pentru ca acum noua cutie EDC cu 6 trepte schimba rapoartele extrem de rafinat in comparatie cu primele versiuni de acum 3 ani.


Conform testului realizat de echipa Autolatest consumul mediu afisat cu noua transmisie EDC Getrag este cu pana la 0.5 litri mai mic decat cea a versiunii echipate cu transmisia manuala cu 5 trepte.




Daca mergi normal pe soselele europene din Romania consumul mediu afisat in acest test drive a fost de 3.5 litri pentru fiecare 100 de km parcursi, iar in mediul urban consumul real este de 6.6 litri.


Cu un rezervor de 45 de litri acest Clio dCI EDC poate parcurge fara probleme chiar si 1.000 de km, o cifra record pentru o masina din aceasta categorie echipata cu o transmisie automata.



CARE SUNT ECHIPAMENTELE STANDARD PE MODELUL CLIO ICONIC:


Aer conditionat cu reglare automata


Badge specific "Iconic"


Carcase oglinzi exterioare negru lucios cu stripping specific


Geamuri spate si luneta cu tenta inchisa


Jante de aliaj 17" "Drenalic" negru diamantat



Ornament contur geamuri cromat


Ornamente interioare aeratoare/ baghete usi specifice "Iconic"


Scaune fata cu incalzire


Stripping de acoperis specific "Iconic" Tapiterie de piele "Iconic"



PRO


Imagine de marca


Motor diesel puternic si extrem de economic


Sistem multimedia R Link best in class


Tren de rulare setat asemenea modelului Clio GT Line


Pret foarte bun de achizitie ( costa cat o Dacia Sandero Stepway!!!!!)


Valoare mare de revanzare


 


CONTRA


Motor puternic insa tot ne asteptam la o versiune 1.5 dCI de 110 CP


Tren de rulare dinamic insa mai putin comfortabil




Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
renault clio iconic 2016, clio ICONIC, renault clio 15XAE6, test drive renault clio iconic 2016, drive test renault clio iconic 2016, pret renault clio iconic 2016, test ro renault clio iconic 2016, consum renault clio iconic 2016 edc, clio dci edc 2016, review renault clio iconic 2016, essai renault clio iconic 2016, design renault clio iconic 2016

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 24.04.2016 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 24.04.2016 | 12:00 EEST

  CLIO IVpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 diesel
CAPACITATE (cmc)1461
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)90/4000
Moment motor (Nm/rpm)220/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4062
LATIME C(mm)1732
INALTIME(mm)1448
GREUTATE (kg)1127
PERFORMANTE V Max (km/h)9
0-100 km/h (secunde)9
Consum Mediu (litri)10
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie8
Echipare Standard10
Portbagaj9
CONFORT Confort Rulare8
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize9
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 2.12.2019 | 12:00 EET