rss

Test Drive cu cel mai luxos model Renault Talisman 1.6 dCI TwinTurbo 160 CP EDC6 2018

In ciuda faptului ca modelul Talisman nu mai este o noutate, astazi ne aflam in prezenta versiunii sale de top, echipata cu diesel-ul dCI, gasit si pe gama Mercedes Benz 2018.

Test Drive cu cel mai luxos model Renault Talisman 1.6 dCI TwinTurbo 160 CP EDC6 2018

In urma cu mai putin de un an, testam in premeira pe atunci, succesorul lui Vel Satis sau mai bine spus succesorul lui Safrane si 25.


Fanii Renault stiu cat de mult au fost apreciate modelele din anii 80 Renault 25, insa si modelele Sfarane sau Vel Satis, masini premium realizate fie impreuna cu Volvo, fie impreuna cu Nissan-Infiniti.




Acum ne aflam in fata celei mai apreciate masini Renault a momentului, berlina de clasa mare Renault Talisman.


DESIGN TALISMAN


Asemenea predecesorilor sai si aceasta masina are o caroserie de mari dimensiuni, pentru ca trebuie sa duca intr-un confort deplin cel putin patru pasageri si bagajele lor aferente.



De aceasta data, noul Talisman vine pe piata din Europa cu un design mult mai atragator decat cel al unui Peugeot 508, Ford Mondeo sau Opel Insignia, masina aceasta degajand o prestanta prin designul caroseriei si noile blocuri optice greu de intalnit la un model cu un pret de achizitie sub 22.000 euro.


INTERIOR INITIALE


Inca din primii km, observam faptul ca noul Talisman, cand este condus intr-un nivel de echipare de top, ofera mult mai mult bun gust si tehnologie decat multi concurenti directi.



Plansa de bord imbina perfect o insertie de furnir de cea mai buna calitate cu materiale din piele aplicate cu doua cusaturi, detalii intalnite doar la masinile premium cu preturi de peste 60.000 euro.


Scaunele electrice cu masaj si multiple setari, sunt imprumutate de la gama Infiniti a Aliantei Renault-Nissan si ofera o sustinere laterala buna si un confort deplin chiar si atunci cand mergem peste 1.000 de km intr-o singura zi.




In spate, spatiul pasagerilor este foarte bun, in ciuda faptului ca poate linia plafonului se apropie parca prea mult de capul pasagerilor in partea din spate.


Despre portbagaj nu mai are rost sa vorbim, pentru ca are o capacitate indentica cu cel al lui Mercedes Clasa S sau BMW Seria 7.


CUM SE CONDUCE NOUL TALISMAN 1.6 dCI EDC6?




La aceasta intrebare, cei care iubesc masinile germane urmeaza sa fie suprinsi, pentru simplul fapt ca la capitolul dinamica, noul Talisman este la nivelul lui BMW Seria 5 si chiar mai bun decat un Audi sau Mercedes Benz.


Acest succes este datorat fara doar si poate puntii spate 4Control cinematice, adica in mers masina utilizeaza si rotile din spate pentru a avea un dinamism greu de inteles la prima vedere.


Sistemul este unul extrem de fiabil, pentru ca este construit de catre japonezii de la Aisin, acesta echipand si gama Megane GT si viitorul Megane RS 2018.



Pe drumurile cu denivelari scurte, trenul de rulare preia foarte elegant socurile, multi soferi avand impresia ca se afla cu o siguranta de 100% intr-o masina premium germana.


MOTOR ENERGY dCI SI CUTIE EDC GETRAG GERMANIA


Sub capota de mari dimensiuni a noului Talisman se ascunde un motor diesel din generatie Energy cu 1.6 litri si o supraalimentare dubla.



Acest motor dezvolta o putere maxima de 160 CP si un moment motor de 370 Nm, care impreuna cu transmisia secventiala a germanilor de la Getrag fac o figura buna indiferent de viteza.


Pe autostrada, noul Talisman poate merge lejer cu 150 de km/h, cu un consum mediu de 5.8 litri pentru fiecare 100 de km, insa cand se opteaza modul ECO al transmisiei si viteza nu depaseste granita a 100 de km/h, consumul real scade pana undeva in zona de 4 litri.




Intr-un Bucuresti extrem de aglomerat, noi am reusit sa afisam un consum mediu de 7.0 litri, consum record in aceasta clasa auto.


Tehnologia TwinTurbo aduce un moment motor de 300 Nm incepand cu o turatie de 1.250 rpm, detaliu care face acest propulsor mult mai eficient si mai puternic in comportament decat multe motoare de generatie noua Made in Germany.


Acesta este si motivul pentru care modelele Mercedes Benz utilizeaza cu succes acest motor pe versiunile Clasa A, B, Vito, CLA si Clasa C.




PRO


Imagine de marca


Calitate de fabricatie foarte buna


Motor 1.6 dCI cu distributie pe lant


Cutie EDC6 semnata de germanii de la Getrag


Suspensie foarte confortabila


Sistem R Link II eficient cu posibilitate de update Waze


 


CONTRA


Rezervor de combustibil prea mic


Lipsa transmisie EDC7 pentru gama diesel


Valoare de revanzare





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Renault Talisman 1.6 dCI TwinTurbo 160 CP EDC6 2018, drive test Renault Talisman 1.6 dCI TwinTurbo 160 CP EDC6 2018, test ro Renault Talisman 1.6 dCI TwinTurbo 160 CP EDC6 2018, consum Renault Talisman 1.6 dCI TwinTurbo 160 CP EDC6 2018, autolatest Renault Talisman 1.6 dCI TwinTurbo 160 CP EDC6 2018, review Renault Talisman 1.6 dCI TwinTurbo 160 CP EDC6 2018, 0-100 km/h, max speed Renault Talisman 1.6 dCI TwinTurbo 160 CP EDC6 2018, fuel consumption Renault Talisman 1.6 dCI TwinTurbo 160 CP EDC6 2018, pret achizitie Renault Talisman 1.6 dCI TwinTurbo 160 CP EDC6 2018, testauto Renault Talisman 1.6 dCI TwinTurbo 160 CP EDC6 2018

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 20.01.2018 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 20.01.2018 | 12:00 EET

  Talismanpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1598
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)160/4000
Moment motor (Nm/rpm)370/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4848
LATIME C(mm)1869
INALTIME(mm)1463
GREUTATE (kg)1497
PERFORMANTE V Max (km/h)215
0-100 km/h (secunde)9.4
Consum Mediu (litri)4.5
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize9
Consum10
Tractiune9
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 4.02.2018 | 12:00 EET