rss

Test Drive cu cel mai sportiv crossover din Europa! Nissan Juke Nismo 1.6 DIG-T 214 CP RS All Mode 2018

Despre Nismo Motorsport putini stiu in Romania, insa cu siguranta romanii cunosc BMW Motorsport sau AMG Line.

Test Drive cu cel mai sportiv crossover din Europa! Nissan Juke Nismo 1.6 DIG-T 214 CP RS All Mode 2018

Incepem acest test drive despre Juke Nismo pentru a arata faptul ca in afara de marcile germane de renume care ofera pachete sport unor modele de mare serie, exista si marci japoneze care nu uita de trecutul glorios al masinilor lor.




Un astfel de exemplu palpabil pe piata din Romania este modelul Juke Nismo, despre care putina lume stie faptul ca este realizat chiar de catre Nismo si ca este in realitate o masina complet diferita fata de un Juke 1.5 dCI de volum.


CAROSERIE NISMO 2018


Inca din primele momente la volanul lui Juke Nismo observam faptul ca Nissan a dat mana libera tunerului de casa, rezultatul fiind unul extrem de competitiv chiar si cand masina aceasta este comparata cu un hot-hatch made in Germany.



Schimbarile aplicate de catre cei de la Nismo modelului Juke se vad cel mai bine la capitolul design, unde acest Juke special are un design exterior extrem de agresiv chiar si cand este comparat cu un 3070Z.


Spilerele fata-spate, pragurile ranforsate si evacuarea finala de mari dimensiuni te pregatesc pentru o incursiune in lumea motorsportului japonez veritabil.


Pe sosea, un Juke Nismo se conduce la fel de agresiv precum un Megane RS, insa are o stabilitate pe sosea greu de atins de catre un VW Golf cu tractiune intergrala.




Noul sistem AWD Nismo este calibrat atat de exact incat in modul 4WD-V, soferul masinii se poate afla in situatia de a lua viraje pe soselele din Romania cu o viteza mult peste limita legala si fara nici cel mai mic moment de panica.


Sistemul functioneaza atat de bine incat pana si pe zapada, un Juke Nismo performeaza mult mai bine decat concurenta sa din clasa compacta hot-hatch.


MOTORIZARE PE BENZINA AGRESIVA SI EFICIENTA




Versiunea din acest test drive se numeste Juke DIG-T 214 Nismo RS All Mode si reprezinta fara doar si poate cel mai bun model crossover din Europa, cand vorbim de nivelul performantelor si feeling-ul de masina sportiva.


In gama japonezilor mai exista un Nismo Juke dar cu transmisie manuala, insa cand vorbim de versiunea All Model cu tractiune integrala vorbim de fapt si de noua cutie CVT X-Tronic de ultima generatie, care este capabila a afisa in modul manual nu mai putin de 8 trepte.



Motorul este unul clasic Nissan, adica un 4 in linie de 1.6 litri turbo DIG-T care are o injectie de benzina multipunct clasica si care ofera o putere maxima de 218 CP si 250 Nm.


Cuplat la transmisia X-Tronic de ultima generatie, masina merge extrem de bine in mediul urban, unde consumul real este situat undeva in zona de 11 litri pentru fiecare 100 de km parcursi, insa care scade pana la o valoare de 6 litri in zonele extraurbane.



Cand se doreste un comportament sportiv nu trebuie decat trecut sistemul de managament al motorului in modul Sport, moment cand transmisia este capabila a schimba rapoartele in zona rosie a turometrului fara nici cea mai mica problema.


Aderenta este, cum spuneam mai sus, unul dintre punctele forte ale masinii de fata, pentru ca nici un alt concurent din Europa nu ofera un crossover de peste 200 CP cu o transmisie integrala.



DE CE JUKE NISMO 2018?


La aceasta intrebare fanii masinilor sport germane vor spune ca un Juke este realizat pentru domnisoare pentru ca are un design exterior mult prea "happy", insa cand conduci un exemplar Nismo uiti repede de alte brand-ui GTI europene.


Chiar si scaunele sport si volanul imbracat in alcantara te duc intr-o atmosfera de racing pur japoneza, masina oferind senzatii la inaltime indiferent de suprafata pe care se ruleaza.




Sistemul de franare este agresiv in functionare si nu permite aparitia fading-ului, nici chiar cand masina este condusa in regim de competitii.


Masina aceasta se adreseaza celor care vor sa iasa in evidenta pe o piata dominata de modele europene fade, o masina cu un motor exploziv si care are pe deasupra si cea mai buna transmisie integrala a momentului!



PRO


Imagine de prestigiu in lumea motorsportului


Motor DIG-T puternic si fiabil 


Injectie multipunct tipica motoarelor motorsport


Jante Nismo unice care ascund un sistem de franare de top


Cutie X-Tronic cu 8 trepte economica in mediul urban


Cea mai buna transmisie integrala din segment


Valoare mare de revanzare chiar si in fata unui VW Golf GTI


Roata de rezerva normala


 


CONTRA


Sport hatch doar pentru 2 persoane


Portbagaj minuscul


Comportament lent al transmisiei CVT in anumite momente


Sistem multimedia depasit tehnologic





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Nissan Juke Nismo 1.6 DIG-T 214 CP RS All Mode 2018, drive test Nissan Juke Nismo 1.6 DIG-T 214 CP RS All Mode 2018, test ro Nissan Juke Nismo 1.6 DIG-T 214 CP RS All Mode 2018, autolatest Nissan Juke Nismo 1.6 DIG-T 214 CP RS All Mode 2018, testeauto Nissan Juke Nismo 1.6 DIG-T 214 CP RS All Mode 2018, review Nissan Juke Nismo 1.6 DIG-T 214 CP RS All Mode 2018, 0-100 km/h, max speed, consum Nissan Juke Nismo 1.6 DIG-T 214 CP RS All Mode 2018, pret Nissan Juke Nismo 1.6 DIG-T 214 CP RS All Mode 2018, Nissan Juke Nismo 1.6 DIG-T 214 CP RS All Mode 2018 zapada, pret gama nismo romania

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 4.02.2018 | 12:00 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 4.02.2018 | 12:00 EET

  Jukepct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina
CAPACITATE (cmc)1618
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)214/6000
Moment motor (Nm/rpm)250/2400
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4165
LATIME C(mm)1765
INALTIME(mm)1565
GREUTATE (kg)1446
PERFORMANTE V Max (km/h)210
0-100 km/h (secunde)8.0
Consum Mediu (litri)7.3
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu8
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard10
Portbagaj7
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/8
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum8
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 3.07.2018 | 12:00 EEST