rss

Test Drive cu Ford Mustang FastBack 2.3 EcoBoost 317 CP si cutie automata 2018

Masina din acest test drive este una dintre cele mai importante pentru marca Ford.

Test Drive cu Ford Mustang FastBack 2.3 EcoBoost 317 CP si cutie automata 2018

Numele sau este Ford Mustang, model incon pentru Ford, care vine in prezent si in Europa, dupa multe generatii de succes in SUA.


DESIGN


Inca din primele momente observam faptul ca Mustang-ul lui Ford este un coupe de mari dimensiuni, o masina care poate sa parcurga sute de km cu patru pasageri, fara prea mari probleme.



Latimea considerabila a lui Mustang este un avantaj pe soselele largi din SUA, insa cand ajungem intr-un oras extrem de aglomerat precum Bucurestiul, observam faptul ca in nici un caz un Mustang poate sa fie numita o masina facil de manevrat pe soselele extrem de inguste de aici.


Trecand peste acest mic inconvenient ( Ford nu a realizat acest Mustang cu gandul infrastructurii penibile a Romaniei), avem de fapt un coupe din serie GT, adica un Grand Tourer care este extrem de confortabil pe autostrazi la viteze considerabile.


TEHNICA


Sub capota de mari dimensiuni a masinii din acest test drive, nu se acunde un V8 de cinci litri, ci un micut 2.3 EcoBoost cu doar 4 cilindri, care ofera o putere maxima de 317 CP.



Acest propulsor face fata cu brio masinii lui Ford chiar si cand este condusa la limita, pentru ca motorizarea EcoBoost iubeste turatiile inalte si are un rafinament greu de atins de un motor precum 2.0 EcoBoost gasit pe Mondeo.


Puterea maxima de 317 CP este acompaniata de un moment motor generos de 434 Nm, care este disponibil incepand cu 4.000 rpm, insa daca ne uitam la configuratia transmisiei automate AT6, observam ca plaja de cuplu este mult mai buna pentru aceasta cutie, decat pentru cea manuala.



De fapt, Autolatest nu recomanda achizita unui Mustang cu transmisie manuala, pentru ca aceasta cutie are probleme cu timoneria ( nu se ridica la nivelul unui Getrag BMW) si condusul masinii devine greoi, intr-un oras aglomerat.


DINAMICA




Pur si simplu am vorbit pana acum de faptul ca Mustang este un GT veritabil, adica iubeste parcurgerea unor distante mari intr-un confort foarte bun. Daca am putea compara aceasta masina cu un 4 de la BMW observam faptul ca masina germanilor are o directie mult mai rafinata asemenea sistemului de franare.



CONSUM


In urma a cateva sute de km in zona Bucuresti, am avut un consum mediu de 20 mpg sau 14 litri pentru fiecare 100 de km, adica cu cativa litri mai mult decat mult laudatul 1.0 EcoBoost de 100 CP al lui Focus.



Momentul motor generos si setarile foarte bune ale transmisiei automate clasice cu convertizor, sunt principalele motive pentru care acest Mustang reueseste sa consume bine intr-un circuit oras-extraurban tipic romanesc.


DE UNDE COMPAR ACEST MUSTANG?




Ei bine acum nu mai trebuie sa mergi la reprezentante pentru a astepta cateva luni bune masina ta Ford Mustang, pentru ca exista serviciile celor de la AutoConcept.


De fapt, acest Mustang, din acest test drive, costa chiar mai putin decat un Focus de generatie noua cu motor de 150 CP si cutie manaula!




Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
ford mustang 2018, test drive ford mustang 2018, ford mustang autoconcept, autoconcept otopeni 2018, test ro ford mustang 2018, autolatest ford mustang 2018, interior ford mustang 2018, consum ford mustang 2018, pret ford mustang 2018, 0-100 ford mustang 2018, at10 ford mustang 2018, cutie automata ford mustang 2018

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 9.05.2018 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 9.05.2018 | 12:00 EEST

  Mustangpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina
CAPACITATE (cmc)2253
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)317/5500
Moment motor (Nm/rpm)434/4000
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4784
LATIME C(mm)1916
INALTIME(mm)1381
GREUTATE (kg)1553
PERFORMANTE V Max (km/h)234
0-100 km/h (secunde)5.9
Consum Mediu (litri)9.9
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie8
Echipare Standard9
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum7
Tractiune9
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 20.05.2018 | 12:00 EEST