rss

Test Drive cu Isuzu D-Max 1.9 DDi 165 CP 2018! Ultimul pick-up veritabil de pe piata

De fiecare data cand avem in teste un model pick-up, fanii Toyota urmeaza sa se contreze cu cei de la Ford si cei de la Nissan.

Test Drive cu Isuzu D-Max 1.9 DDi 165 CP 2018! Ultimul pick-up veritabil de pe piata

Toate bune si frumoase, insa in acest segment unul dintre cele mai bune modele pick-up este unul prea putin raspandit in Romania, respectiv gama Isuzu D-Max.




Despre acest pick-up fanii stiu totul, adica Isuzu ramane unul dintre cei mai apreciati constructori de modele pick-up, japonezii ramanand si in prezent cel mai mare producator de motoare diesel din lume.


DESIGN


Pentru a intelege mai bine un D-Max, trebuie sa ne uitam si la modelele sale concurente precum Toyota Hilux sau Ford Ranger, japonezii oferind unul dintre cele mai versatile modele din acest segment, in Europa.



Design-ul caroseriei aduce mari avantaje habitabilitatii, iar accesul la interior sau dimensiunea benei sunt best in class.


Modelul de fata este unul complet diferit, pentru ca acum vorbim de un D-Max care a primit un amplu facelift in urma cu ceva vreme, schimbarile oferind masinii o latura relativ premium fata de generatiile precedente.


UNDE SE CLASEAZA D-MAX VS CONCURENTA?




La aceasta intrebare toata lumea urmeaza a spune ca cel mai bun pick-up din lume ramane Toyota Hilux, in ciuda faptului ca cea mai vanduta masina din acest segment se numeste Ford F-150 construit in SUA.


Singura problema a lui Hilux este ca japonezii ofera doar o motorizare diesel de 2.4 litri, cu o putere maxima de 150 CP, in timp ce un model Isuzu ofera inca de la cel mai mic nivel de echipare un motor diesel cu o cilindree mai mica (taxe extrem de mici anuale) care si dezvolta o putere maxima de 164 CP.



Mai mult decat atat, un model Hilux entry level costa in versiunea Cabina Dubla Comfort 2.4L Diesel, 34.000 euro cu toate taxele incluse, in timp ce un Isuzu D-Max Classic Cabina Dubla, porneste de la suma de 24.931 euro cu toate taxele incluse.


Adica Isuzu este mai ieftin inca din start cu peste 9.000 euro, diferenta pentru care fanii D-Max pot sa-si configureze o versiune Premium Double Cab cutie automata si mai raman si cu o diferenta de 3.357 euro in favoarea clientului de Isuzu.


Lansand la o parte aceste calcule, vedem ca masinile de fata sunt complet diferite din punct de vedere al conceptiei, pentru ca, pentru un Hilux sa fie placut la condus trebuie echipat cu o transmisie automata, care implica nivelul de echipare  Style, respectiv un pret de achizitie de peste 37.000 euro, in timp ce Isuzu ofera toate echipamentele optionale la Hilux, inca de la un nivel de echipare de baza si pentru un pret de achizitie mult mai mic.



DE CE SA ALEGEM UN D-MAX IN DEFAVOAREA UNUI HILUX?


Aici trebuie spus ca ambele masini sunt modele pick-up veritabile, insa doar Isuzu se adreseaza si laturii comerciale a segmentului, adica D-Max este un pick-up care are o caroserie mult mai mare, un spatiu interior best in class si o motorizare de baza de peste 164 CP.


Daca vrei un grad de confort superior, trebuie sa te indrepti spre un Amarok V6 sau Navara 2.0 TwinTurbo, insa cei care merg pe santiere si pe drumurile forestiere, vor alege tot timpul un D-Max pentru robustetea sa.


MOTORUL 1.9 DDI de 165 CP PARE MIC INSA ESTE CU ADEVARAT SURPRINZATOR




Putina lume stie ca marca japoneza Isuzu este cel mai mare fabricant de motoare diesel din lume, acestia realizand sute de versiuni a celebrului motor cu aprindere prin compresie inventat de catre R Diesel.


Motorul de fata este unul de generatie noua si se numeste RZ4E-TC, motor cu 4 cilindri in linie supraalimentat cu o singura turbina si care are o cilindree reala de 1.898 cmc.




Propulsorul de fata vine sa inlocuiasca in gama un mai vechi 2.5 diesel TwinTurbo, extrem de agreat de fanii Isuzu, insa noua motorizare ofera din start un consum in medie chiar si cu 20% mai mic decat cel al precedentului motor pe D-Max.


In comparatie cu motorizarea Toyota de 2.4 litri, acest propulsor Isuzu ofera o putere maxima mai mare si un timp de raspuns in utilizare mult mai bun.


Un exemplu clar unde motorul celor de la Isuzu este superior, este atunci cand suntem in off-road si momentul motor dezvoltat de 360 Nm este oferit inca de la o turatie de 1.800 rpm.




CONCLUZII


Noul D-Max ramane o solutie clara pentru cei care nu vor doar un pick-up de oras, adica pentru cei care chiar pun la treaba pe santiere aceste masini, loc unde masina japonezilor exceleaza in fata tuturor concurentilor sai directi.


Are cel mai bun pret de achizitie, o motorizare diesel de ultima generatie si o retea de service peste media importatorilor.



PRO


Imagine de marca


Pret bun de achizitie


Motor nou de cilindree mica puternic si extrem de economic


Transmisie automata clasica cu 6 trepte rafinata si economica


Garda la sol si sarcina maxima atat in bena cat si capacitate de tractare


Calitatea asamblarii superioara


Sistem multimedia elegant si usor de folosit


 


CONTRA


Suspensie inca rigida pe puntea spate cand masina nu este in sarcina





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Isuzu D-Max 1.9 DDi, autolatest Isuzu D-Max 1.9 DDi, drive test Isuzu D-Max 1.9 DDi, test ro Isuzu D-Max 1.9 DDi, consum Isuzu D-Max 1.9 DDi, cutie manuala Isuzu D-Max 1.9 DDi, review Isuzu D-Max 1.9 DDi, consum Isuzu D-Max 1.9 DDi, pret Isuzu D-Max 1.9 DDi, oferta pret Isuzu D-Max 1.9 DDi, discount Isuzu D-Max 1.9 DDi

CAUTA IN TESTDRIVE