rss

Test Drive cu Land Rover Discovery III/ 2.7 diesel, automat, editie speciala, pachet facelift

Despre aceasta masina putem sa spunem in egala masura multe lucruri negative dar si multe pozitive, insa cea mai importanta caracteristica a sa este aceea ca actualul Discovery III nu se compara cu aproape nicio alta masina de pe piata la ora actuala.

Test Drive cu  Land Rover Discovery III/ 2.7 diesel, automat, editie speciala, pachet facelift
Pur si simplu Discovery place sau displace din primul moment.

Acesta nu este impunator si neechilibrat precum un Audi Q7, sau plin de istorie si faima precum un Land Cruiser V8.

Discovery este exact cum numesc pilotii americani bombardierul strategic B52-BUFF (Big Ugly Fat Fello). In traducere, Discovery cu ale sale 2.770 kg la gol si dimensiunule exagerate ale caroseriei, reprezinta tot ceea ce este mai bun in segmentul off-road veritabil.

Un astfel de Land Rover nu va putea sa atinga coarda sensibila a domnisoarelor iubitoare de Range Rover Sport sau latura rafinata si eleganta a domnilor iubitori de lux al actualului Range Rover, ci se doreste a fi un automobil care sa fie capabil sa poarte 7 pasageri intr-un confort deplin pe cele mai neprielnice suprafete ale mapamondului.

TEHNICA

La acest capitol Discovery vine sa ofere standard posesorilor, tot know-how-ul britanicilor in constructia de automobile de teren, respectiv o suspensie pe perna de aer reglabila automat si un sistem de transmisie integrala Terrain Response, care nu are egal in acest moment in lume.

CAROSERIE

Asemenea bombardierului american amintit mai sus, noul Discovery ofera tot ce este mai bun pentru pasagerii sai, fie ca este vorba de spatiu gigantic pentru 7 pasageri, fie ca este vorba de un sistem de climatizare automata de ultima generatie.

Portbagajul are spatiu pentru toate bagajele din lume si pe deasupra se deschide si din doua bucati, detaliu specific pietei din Marea Britanie iubitoare de partide de vanatoare.

MOTOR

In ciuda dimensiunilor foarte mari, sub capota se gaseste un motor doar de 2.7 litri in configuratie V6.

Acesta are doar o singura turbina si dezvolta o putere maxima de 190 CP. De origine franceza (PSA Peugeot-Citroen)
propulsorul diesel trage fara prea mari eforturi cele 2.7 tone ale britanicului, totul in schimbul unui consum de motorina de 10 litri.

Pentru a arata ca si un asemena gigant al soselor poate sa fie economic am reusit pe parcursul test-ului o medie a consumului de 8.3 litri.

Acesta poate fi considerat un adevarat record, insa intorsi din muntii patriei, stradutele inguste ale Bucurestiului au facut ca acest consum sa atinga chiar si 17 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.

CONCURENTA

Discovery se gaseste in clasa sa datorita transmisiei integrale inteligente si a trenului de rulare reglabil automat.

Chiar si pretul de achizitie, nu exagerat de mare, face din aceasta masina un automobil extrem de capabil si dorit.

Autor: AL
Sursa: Autolatest


CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 2.12.2009 | 06:08 EET

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 2.12.2009 | 06:08 EET

  Discoverypct
MOTOR/ENGINE MOTORV6 Diesel
CAPACITATE (cmc)2720
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)190/4000
Moment motor (Nm/rpm)440/1900
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4829
LATIME C(mm)1915
INALTIME(mm)1887
GREUTATE (kg)2486
PERFORMANTE V Max (km/h)180
0-100 km/h (secunde)12.7
Consum Mediu (litri)10.2
PRET fara TVA (euro)
cu TVA (euro)
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard8
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/10
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor8
Reprize5
Consum7
Tractiune10
Franare5

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 18.11.2019 | 12:00 EET