rss

Test Drive cu Mitsubishi Outlander PHEV 2015- Baby Lexus RX hybrid sau cel mai bun model hybrid plug-in 4x4

Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ este una dintre masinile care a fost asteptata de toata lumea pe piata din Europa.

Test Drive cu Mitsubishi Outlander PHEV 2015- Baby Lexus RX hybrid sau cel mai bun model hybrid plug-in 4x4

Spunem aceasta pentru ca japonezii de la Mitsubishi sunt printre ultimii care fac pasul in realizarea de masini hibride, iar raspunsul lor este unul care merita toata laudele.


In primul rand trebuie sa spunem ca masina de fata Outlander PHEV este un automobil care suprinde inca din primii km si te face repede sa uiti de fapt ca aceasta piata auto este dominata clar de motorizarile diesel.



Inca din primii km realizati la bordul lui PHEV am fost surprinsi sa vedem faptul ca Mitsubishi nu a realizat o masina compromis, adica nu a pus un motor clasic alaturat de unul electric pentru a avea in gama sa o masina hibrid.


Noul Outlander PHEV este o mica revolutie in segmentul sau pentru ca avem de fata primul SUV de volum care dezvolta o putere maxima mai mult decat decenta si in plus este si capabil sa fie incarcat la orice priza prin sistemul Plug-In complet traditional.


CUM VEDE MITSUBISHI SISTEMUL HYBRID?




La aceasta intrebare se raspunde simplu si eficient, respectiv se anuleaza din start conceptul hybrid cu o motorizare diesel pentru ca este galagios, este complicat ( turbo + EGR+SCR+Adblue Euro 6) si nu ofera un randament tocmai la nivelul asteptarilor.


Japonezii de la Mitsubishi au montat sub capota lui Outlander PHEV un motor pe benzina clasic de doi litri complet aspirat care dezvolta o putere maxima de 121 CP si 190 Nm.




Acest motor functioneaza cu o injectie clasica multipunct pentru ca este cea mai fiabila injectie dezvoltata de industria auto si nu este necesara una complicata precum cea directa de benzina.


Celalalt motor este unul electric care dezvolta o putere maxima de 163 CP la peste 10.000 rpm si un moment motor de 332 Nm incepand cu ZERO rpm.



Impreuna cele doua motoare transfera la roata o putere maxima combinata de 203 CP suficienta pentru a propulsa marele Outlander pana la o viteza maxima de 180 km/h. Repriza de la 0-100 de km/h este atinsa in doar 11 secunde, cifra eleganta daca tinem cont de faptul ca masina cantareste la gol peste 1.8 tone.


CUM SE CONDUCE UN OUTLANDER PHEV 2015?




Asa cum spuneam la inceput masina aceasta merita toata laudele noastre pentru ca este prima masina de volum care reuseste sa ofere un feeling soferului asemenea celui intalnit in mare marele si mult mai scumpul Lexus RX450h.


In oras masina merge alterantiv cu cele doua motorizari insa cand acumulatorii sunt incarcati consumul real de benzina este de 2.2 litri intr-un Bucuresti extrem de aglomerat. Masina a mers in acest test drive cu sistemul AC complet activat.


Cand iesim in mediul extraurban motorul de baza este cel pe benzina care functioneaza extrem de silentios. Consumul mediu afisat de masina a fost de 7 litri pentru fiecare 100 de km.



PRO


Cel mai avansat tehnologic SUV de volum din Europa


Motorizare pe benzina rafinata si economica


Sistemul hibrid plug-in reusit si realmente functional


Mult mai economic decat orice diesel in oras


Pret de achizitie mic daca se achitioneaza masina cu ajutorul oferit de stat pentru masinile electrice


Transmisie integrala eficienta


Placerea de a conduce nealterata de sistemul hibrid


Masina echipata standard cu toate optiunile pentru gama Outlander


 


CONTRA

Lipsa chargere de incarcare de forta in Romania


Timp mare de incarcare la o priza normala de 220 v





Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Mitsubishi Outlander PHEV, drive test Mitsubishi Outlander PHEV, test in ro Mitsubishi Outlander PHEV, consum Mitsubishi Outlander PHEV, 0-100 Mitsubishi Outlander PHEV, 0-60 mph Mitsubishi Outlander PHEV, pret achizitie Mitsubishi Outlander PHEV, rabla taxa Mitsubishi Outlander PHEV, pret oferta Mitsubishi Outlander PHEV, viteza maxima Mitsubishi Outlander PHEV, timp incarcare Mitsubishi Outlander PHEV, priza 220v Mitsubishi Outlander PHEV, charger station Mitsubishi Outlander PHEV, test drive romania Mitsubishi Outlander PHEV, review romania Mitsubishi Outlander PHEV

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 18.05.2015 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 18.05.2015 | 12:00 EEST

  Outlanderpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Benzina+ E
CAPACITATE (cmc)1998
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)203/0
Moment motor (Nm/rpm)300/0
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4655
LATIME C(mm)1800
INALTIME(mm)1680
GREUTATE (kg)1810
PERFORMANTE V Max (km/h)180
0-100 km/h (secunde)11
Consum Mediu (litri)1.9
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard10
Portbagaj9
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize9
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 15.07.2019 | 12:00 EEST