rss

Test Drive cu noua Dacia Logan Facelift SL Prestige Plus 1.5 dCi 90 CP Easy-R! Prima cutie automata Dacia dedicata mersului in oras

Masina din acest test drive este una controversata pentru clientii traditionali de Logan in Romania.

Test Drive cu noua Dacia Logan Facelift SL Prestige Plus 1.5 dCi 90 CP Easy-R! Prima cutie automata Dacia dedicata mersului in oras

Spunem controversata, pentru ca Dacia ofera de ceva vreme in premiera si pentru piata din Romania o versiune speciala a modelului Logan.


 

Este vorba de modelul Logan echipat cu transmsia robotizata Easy-R, o cutie care nu ofera un rafinament tipic unei transmisii automate clasice cu convertizor sau precum cea a unei transmisii secventiale EDC care se gaseste pe gama Duster.


Pur si simplu, noua cutie reprezinta in acest moment, o solutie destul de eleganta pentru o masina care are fara doar si poate cel mai bun nivel de echipare din Europa raportat la pretul de achizitie real.


CUM MERGE NOUL LOGAN EASY-R 2017?




Fanii masinilor cu transmisii automate clasice, vor spune ca orice fel de cutie robotizata este un compromis nefericit, noi testand in urma cu cativa ani modelul Citroen Picasso care avea in mare parte o cutie asemanatoare cu cea a noii Dacia.


CITESTE TESTUL AICI PICASSO CUTIE ROBOTIZATA!


Si atunci spuneam ca, la capitolul rafinament, o cutie robotizata este fara doar si poate o solutie de buget pentru o masina cu un pret de achizitie de peste 25.000 euro, insa cand vorbim de cea mai ieftina masina NOUA din segmentul sau din Europa, lucrurile se schimba.


DACIA EASY-R IN ORASELE AGLOMERATE




Noul Logan echipat cu motorul diesel 1.5 dCi de 90 CP si 220 Nm, reprezinta din start cea mai buna alegere in marile orase, pentru ca motorul acesta al lui Renault, ramane lider cand vorbim de consumul real de motorina.


Cand avem acest motor cuplat la cutia robotizata, vedem ca in afara de lentoarea clasica a schimbarilor de viteze, motorul este setat a raspunde incredibil de eficient cu Easy R.


Pe langa plaja de turatie optima a motorizarii diesel si transmisia Easy-R are rapoartele sincronizate ideal.



De fapt, vorbim pentru prima data de o cutie cu 6 trepte pe o masina Dacia Logan, cutie care nu are probleme de sincronizare tipice transmisiei cu 6 trepte gasite la gama Duster ( prima treapta recomandata doar in mediul off-road).


In momentele de trafic extreme dintr-un oras precum Bucurestiul, nu poti decat se te bucuri ca mergi cu un Logan Easy-R, iar celebra lentoare a sistemului hidraulic dispare cu desavarsire.


Noi aici recomandam fara discutie cutia Easy-R, daca masina urmeaza sa mearga 90% din viata sa intr-un oras aglomerat!


DACIA EASY-R IN AFARA ORASELOR!




In momentul cand iesim in afara oraselor, vedem din nou aceeasi lentoare cand se schimba vitezele, insa datorita turatiei mai mare Easy-R face aici o figura mult mai buna, pentru ca de fiecare data schimba viteze mai eficient si mai rafinat decat in mersul din marile aglomeratii.


Un punct forte al lui Easy-R in fata oricarei transmisii manuale cu 5 viteze Dacia, este ca aici avem o treapta in plus cu o demultiplicare exemplara, care ne ofera pentru prima data pe gama Dacia o viteza medie de croaziera de 150 km/h cu 2.600 rpm. Adica ultima treapta este ideala pentru momentele cand mergem pe autostrazile din Europa de Vest.




Pe scurt, vorbim de cel mai economic model Dacia Logan cand mergem pe autostrada, turatia mai mica oferind in medie un consum cu pana la 1-2 litri mai putin decat daca am conduce un Logan 1.5 dCi cu transmisie manuala cu 5 viteze.


RAPORT PRET-CONFORT-PERFORMANTE DE TOP


Multi vor spune ca o Dacia Logan ramane o Dacia, adica o masina ieftina recomandata celor cu un buget mic, insa cand conduci un Logan SL Prestige 2017, aceste remarci dispar in zare.



In primul rand, avem o masina cu un sistem de navigatie Media Nav II, extrem de eficient, o masina cu senzori spate plus camera video pentru mersul inapoi si un sistem de aer conditionat automat, indentic cu cel al lui Clio IV.


Pe scurt, conducem o masina cu o transmisie automatizata cu extrem de multe dotari, care fac viata soferului una cu reale pretentii premium.


Cei carcotasi vor spune tot timpul ca Logan este un low-cost, insa cand masina asta low-cost are dotari din segmentul premium, atunci lucrurile se schimba complet.



PRO

Imagine de marca


Cea mai buna valoare de revanzare din Romania


Cutie Easy-R economica atat pe autostrada cat si in orasele aglomerate


Nivel de echipare SL Prestige de top


Camera video pentru marsarier plus senzori de parcare


Cel mai mic consum pentru o masina diesel din segmentul sau


Easy-R disponibil si pentru 0.9 TCe


 


CONTRA


Chiar si in versiune de top se platesc anumite dotari


Lentoarea transmisiei Easy-R





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
dacia logan SL Prestige Plus 1.5 dCi 90 CP Easy-R, test drive dacia logan SL Prestige Plus 1.5 dCi 90 CP Easy-R, drive test dacia logan SL Prestige Plus 1.5 dCi 90 CP Easy-R, consum dacia logan SL Prestige Plus 1.5 dCi 90 CP Easy-R, 0-100 km/h dacia logan SL Prestige Plus 1.5 dCi 90 CP Easy-R, viteza maxima dacia logan SL Prestige Plus 1.5 dCi 90 CP Easy-R, easy r schimbare rapoarte, cum schimba easy r?, cutie 6 viteze easy r 2017

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 8.10.2017 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 8.10.2017 | 12:00 EEST

  Loganpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1461
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)90/4000
Moment motor (Nm/rpm)220/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4346
LATIME C(mm)1733
INALTIME(mm)1517
GREUTATE (kg)1100
PERFORMANTE V Max (km/h)180
0-100 km/h (secunde)12
Consum Mediu (litri)3.7
PRET fara TVA (euro)
cu TVA (euro)
CAROSERIE Habitaclu10
Calitate de Fabricatie7
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate9/9
Climatizare10
Zgomote8
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize7
Consum10
Tractiune8
Franare8

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 29.11.2017 | 12:00 EET