rss

Test Drive cu noua generatie Nissan X-Trail 2015-Motorizare 1.6 dCi 130 CP

Nissan ofera in acest inceput de an o noua generatie de modele X-Trail 2015.

Test Drive cu noua generatie Nissan X-Trail 2015-Motorizare 1.6 dCi 130 CP

Noua masina prezenta si in acest test drive este una realmente revolutionara pentru acest segment pentru ca aduce intr-un singur loc o calitate de fabricatie de top, o motorizare diesel best in class si un tren de rulare care are reale capacitati off road.


CAROSERIE


 

Fanii modelului X-Trail vor spune ca noua generatie este de fapt un SUV dedicat soselei, iar incursiunile in afara sa fiind din ce in ce mai greu de atins de noul model.


Intr-o oarecare masura si noi suntem de acord cu ei, insa venim si spunem ca noul X-Trail este o masina care a crescut in segmentul SUV, adica aceast model are acum sansa de a concura de la egal la egal si modelele premium precum BMW X4, Mercedes GLK sau Audi Q5.



Caroseria sa este mai mare si este gandita pentru a da un grad al comfortului mult peste ceea ce reprezenta vechea generatie, calitativ modelul fiind clar superior.


Acum este foarte greu sa diferentiem la capitlul calitate-performante si gadget-uri un BMW X4 de 60.000 euro si acest Nissan X-Trail pentru ca masina japonezilor este mult superioara precedentei generatii.


INTERIOR




Vechiul X-Trail inca mai avea o plansa de bord cu elemente optice gasite inca de la prima generatie precum consola centrala masiva si spatiul interior best in class. Acum in anul 2015 noul X-Trail se dovedeste in echiparea sa de top din acest test drive o masina realmente premium, o masina care aduce mult cu ceea ce gasim in segmentul automobilelor de lux.


Acum pozitia la volan este mai joasa iar plansa de bord realizata conform gandirii intalnite la Qashqai II aduce mult la capitolul comfort rutier.



Mai mult decat atat sistemele multimedia si cele de asistare pasiva si activa reprezinta un salt imens fata de X-Trail II, aceste echipamente permitand masinii sa concureze cum spuneam mai sus si masinile premium germane in ciuda faptului ca X-Trail nu a fost nicioadata considerat o masina de lux.


Ei bine acum daca ne uitam putin la lista de dotari si la prezentarea generala a masinii nu avem decat sa uitam modelul mult indragit de europeni.


MOTORIZARE dCI RENAULT




Sub capota mare a lui X-Trail III se regaseste motorul dCi de 1.6 litri care echipeaza toate masinile de top Renault insa si anumite modele Mercedes Benz.


Este vorba de motorul dCI de 130 CP, motor care a fost desemnat de echipa Autolatest in urma cu trei ani drept cel mai bun motor de aceasta cilindree din lume.




Sub capota masivului X-Trail acesta pare ca este submotorizat, insa chiar si asa unitatea diesel Renault este puternica si la fel de economica.


Momentul motor de peste 300 de Nm este suficent pentru a misca elegant noul Nissan, iar consumul real de motorina de 7.5 litri intr-un Bucuresti agomerat reprezinta un adevarat record.


Cand am iesit in afara orasului consumul afisat a fost de 5.5 litri, de asemenea o cifra care nu poate decat sa fie de top.



PRO

Motor diesel puternic si economic


Caroserie noua spatioasa si extrem de bine realizata


Gadget-uri de ultima generatie asemenea masinilor premium


Pret de achizitie corect


Tren de rulare comfortabil si exact


 


CONTRA


Pret mare al versiunii de top


Lipsa cutie automata


Valoare mica de revanzare 


 


 


CUMPARA ACEST MODEL CU UN DISCOUNT AUTOLATEST DOAR PRIN TRIMITEREA UNUI EMAIL PE ADRESA: autolatest@gmail.com.


CONSULTANTA AUTOLATEST ESTE GRATUITA IN ALEGEREA ORCARUI MODEL OPEL, KIA, FORD, DACIA, RENAULT, ISUZU SAU SUZUKI.





Autor: Lucian Dumitrescu
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive nissan xtrail 2015, imagini nissan x-trail 2015, date tehnice nissan x-trail 2015, consum dci nissan x-trail 2015, garda la sol nissan x-trail 2015, oferte nissan x-trail 2015, discount nissan x-trail 2015, 0-100 km/h nissan x-trail 2015, distributie lant nissan x-trail 2015, test drive nissan x-trail 2015, drive test nissan x-trail 2015, test in ro nissan x-trail 2015

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 1.04.2015 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 1.04.2015 | 12:00 EEST

  X-trailpct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1598
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)130/4000
Moment motor (Nm/rpm)320/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4640
LATIME C(mm)1820
INALTIME(mm)1710
GREUTATE (kg)1555
PERFORMANTE V Max (km/h)186
0-100 km/h (secunde)11.0
Consum Mediu (litri)5.3
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard8
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare10
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize9
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 8.12.2019 | 12:00 EET