rss

Test Drive cu noua Honda e Advance! Prima Honda 100% electrica vanduta si in Romania

Una dintre cele mai asteptate masini electrice din Romania devine si un real soc pentru fanii acestor modele eco.

Test Drive cu noua Honda e Advance! Prima Honda 100% electrica vanduta si in Romania

In primul rand cand vorbim de Honda e vorbim de un pret de achiziti de 40.000 euro pentru o masina care in realitate ARE CEA MAI MICA BATERIE din segment si performante reale MODICE.




Nu vorbim de performante tipice unui Model 3 de baza de la Tesla sau chiar o KIA eNIRO de peste 200 CP ci de o Honda care a fost mult laudata si primovata de catre producator care in schimb are foarte multe lacune tehnologice.


CE REPREZINTA HONDA E PENTRU EUROPA?




Aici japonezii vor raspunde ca acest model este revolutionar in segment, insa realitate este vorba de un concuret pentru Renault ZOE II care este fara doar si poate ce mai vanduta masina electrica europeana pana la aparita Tesla 3 in UE.


Modelul benefeciaza de un design retro care din pacate noua europenilor nu de duce cu gandul la nici un predecesor de seama ( aici poate merge noul Fiat 500 electric recent lansat in Europa), adica vedem doar o masina de oras electrica cu un design modern care trebuie sa reprezinte viitorul pentru Honda in Europa.




In realitate noua Honda e nu este decat o masina japoneza foarte buna calitativ care din pacate are un acumulator prea mic, un pret prea mare si performante reala INSUFICIENTE.


DE CE HONDA E VA AVEA VANZARI MICI IN ROMANIA?




In primul rand trebuie spus ca Honda e are sub capota un acumulator cu o capacitate de 35.5 km care ofera maisnii in conditii optime WLTP o autonomie de 222 km.


 




In viata de zi cu zi intr-un oras cum este Capitala Romaniei vei avea o autonimie reala de maxim 190 km cu conditia sa nu iesi cumva in afara sa pentru ca atunci creste consumul de energie si vei avea o autonomie extrem de mica de aproximativ 160 km cu o singura incarcare.



Pe langa aceasta "PROBLEMA" de ordin tehnic vei avea un SOC cand vei merge la un showroom Honda si vei vedea ca masina asta costa de fapt 40.000 euro, pret pentru care poti oricand sa optezi pentru un PHEV premium la BMW de 293 CP.


Motorul lui Honda e afiseaza 136 sau 154 CP si corelat cu o greutate la gol de 1.542 kg duce masina la o repriza de la 0-100 de km/h in doar 8.3 secunde si la o VITEZA MAXIMA DE 143 de km/h!


Adica pe autostrada vei parcurge 140 de km cu o singura alimentare daca mergi cu sistemul AC pornit vara sau cu incalzirea activata iarna!


CARE SUNT CONCURENTII SAI REALI?


Aici luam din start un Renault ZOE R135 care benefeciaza de o putere maxima de 136 CP si un acumulator mai mare care permite modelului sa parcurga WLTP 390 de km, insa si noua KIA eNIRO Long Range care are aceelasi pret de achziitie cu Honda e insa care afiseaza o caroserie mult mai mare, o putere maxima de peste 200 de CP si autonomie WLTP de 500 km.



Plus ca masina celor de la KIA este singura cu 7 ani garantie pentru toate componentele, garantie tip bumper-to-bumper chiar si in Romania!


De asemenea pentru un pret chiar mai mic poti sa-ti cumperi si un Nissan Leaf cu acumulatorul marit pentru un plus de comfort si un portbagaj superior.


CONCLUZIILE AUTOLATEST




Honda e este prima incercare a celor de la Honda de a face o figura buna in Europa, insa tehnologic masina nu poate concura nici marcar cu un Renault ZOE, iar pretul sau de achzitie este mult prea mare chiar si pentru o masina Honda.


Caroseria este cocheta, interiorul este high tech insa accesul in spate este putin facil, iar bancheta spate si volumul portbagajului fac din acest model doar unul 100% citadin.


Acumulatorul Panasonic are o capacitate LA JUMATATE fata de ceea ce ofera KIA eNIRO 2020, iar motorizarea electrica este prea slaba pentru o masina care cantareste la gol aproape 1.6 tone! Daca punem patru pasageri si ceva bagaje vom avea peste 2 tone.



PRO


Imagine de marca


Calitate de fabricatie


Plansa de high tech peste oferta europenilor


 


CONTRA


Acumulator prea mic de 35.5 kwh


Autonomie reala prea mica, este sub 200 de km


Pret foarte mare de achizitiue


Sistem de oglinzi retrovizoare cu care greu te obisnuiesti


Valoare mica de revanzare peste 5 ani datorita performantelor mediocre


Acumulator chiar mai mic si decat al lui VW eUP


Bancheta putin practica pentru cei din spate


Tractiune pe rotile din spate ( senzatii tari iarna pe zapada in Bucuresti)





s



Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive Honda e, cosnum real energie Honda e, probleme Honda e, autonomie reala Honda e, pret Honda e romania, 0-100 Honda e, viteza maxima Honda e, probleme dealeri Honda e 2020

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 26.07.2020 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 26.07.2020 | 12:00 EEST

  Honda epct
MOTOR/ENGINE MOTORElectric
CAPACITATE (cmc)-
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)154
Moment motor (Nm/rpm)315
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)3894
LATIME C(mm)1752
INALTIME(mm)1512
GREUTATE (kg)1600
PERFORMANTE V Max (km/h)144
0-100 km/h (secunde)9.5
Consum Mediu (litri)-
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)40.000
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj5
CONFORT Confort Rulare8
Scaune fata/spate10/6
Climatizare7
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor9
Reprize6
Consum5
Tractiune8
Franare9

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 10.08.2020 | 12:00 EEST