rss

Test Drive cu noua KIA Sportage 2.0 DSL HP GT Line AT8 4x4 MILD HYBRID 48V 2019

KIA Motors este singurul brand de volum care introduce tehnologia Mild Hybrid pe o masina diesel SUV, cu un pret de achizitie sub 30.000 euro!

Test Drive cu noua KIA Sportage 2.0 DSL HP GT Line AT8 4x4 MILD HYBRID 48V 2019

KIA Motors a devenit anul trecut primul si singurul constructor de automobile din Europa, care ofera standard, pentru clientii sai, noua tehnologie Mild Hybrid, pentru modelul SUV Sportage.



Fanii Renault vor spune ca Renault este primul cu al lor Scenic 1.5 BlueDCI MildHybrid, insa noi vorbim de o masina SUV cu tractiune pe toate cele patru roti. Adica nici chiar Kadjar nu poate concura cu acest Sportage pentru ca nu este oferit decat in versiunea 2WD.


CAROSERIE


Noua KIA Sportage este una dintre cele mai de succes masini KIA in Europa, pentru ca brandul asiatic a venit in intampinarea clientilor cu o masina cu foarte multe dotari tehnice si cu un pret de achizitie mult sub cel al unui VW sau Opel concurent.



Adica Sportage ofera mult mai multe pentru mult mai putin si are si o garantie reala de 7 ani bumper-to-bumper, imposibil de atins de catre o masina VW, Ford sau Peugeot in Europa!


La interior, modelul Sportage de fata are acum un sistem de navigatie de top cu un display de mari dimensiuni, care afiseaza o harta a Romaniei, cu foarte multe detalii.



Tot o surpriza este si nivelul de echipare GT Line care ofera clientului cam tot ceea ce se doreste la interiorul unui BMW X3 sau Mercedes GLC de ultima generatie. Pe scurt, vorbim de echipamente premium montate pe o masina non-premium, care la germani costa cel putin 10.000 euro in plus la pretul de achizitie de baza.



DE CE SPORTAGE MILD HYBRID 2019?


La aceasta intrebare fanii motoarelor mici vor spune ca este suficient un diesel 1.6 CRDI de 136 CP, insa cine doreste o masina premium, trebuie neaparat sa-si cumpere versiunea de top.


Pentru a intelege motivul algerii unui Sportage 2.0 CRDI MildHybrid, trebuie neaparat sa mergi cu un diesel de baza de 1.6 litri sau chiar si cu fratiorul sau mai mare Sorento 2.2 CRDI si vei intelge repede de ce KIA ofera aceasta motorizare unica pe piata  din Europa.



Aceasta este unica in segmentul SUV, pentru ca are in plus un alternator de forta MHSG si un acumulator in portbagaj, care ofera in mod real o crestere a puterii pana undeva in zona de 200 CP, pentru cateva secunde. Adica exact cat este nevoie pentru a efectua o depasire in siguranta, pe un drum national din Romania.


SPORTAGE PRIMESTE CUTIA AUTOMATA A LUI STINGER


Un alt mare avantaj al lui 2.0 CRDI MildHybrid este echiparea masinii cu cea mai buna cutie automata a marcii, deja faimoasa cutie AT8 care este echipare standard pe gama Stinger sau Genesis, in SUA.



Aceasta cutie este una de factura 100% KIA si ofera un rafinament in utilizare la nivelul celor mai bune cutii automate de la BMW sau Mercedes. Singura diferenta este ca aceasta cutie automata cu 8 trepte este singura din Europa garantata 7 ani sau 150.000 de km.


Pe sosea, masina se comporta la nivelul unui model SUV premium, adica transmisia duce turatia motorului aproape tot timpul undeva in zona de 1.200 rpm, iar cand este nevoie, motorul electric ajuta transmisia AT8 pentru un timp de raspuns mult mai dinamic fata de cel al unei transmisii secventiale cu dublu ambreiaj. 



Adica, acum putem spune pentru prima data, ca exista o solutie pentru cei care erau fascinati de aceste transmisii DSG si timpii lor de de schimbare foarte mici.


CONSUM REAL DE MOTORINA IN ROMANIA


Pe soselele de la noi, noul Sportage GT Line se comporta admirabil, pentru ca trenul de rulare este setat mult mai dinamic decat cel al unei versiuni de baza GDI, iar motorul electric MHSG care ajuta propulsorul diesel, aduc in realitate un consum mediu foarte mic.



Surpriza cea mare este ca masina aceasta consuma in medie cu pana la 3 litri mai putin in oras decat vechiul Sportage AT6 de 185 CP, iar in mediul extraurban sistemul Mild Hybrid afiseaza o medie de 5.5 litri, pentru fiecare 100 de km parcursi.


Pe autostrada, la un regim de viteze de peste 130 km/h, consumul se stabilizeaza undeva in zona de 7.5 litri, cifra foarte buna pentru un SUV cu o putere maxima de 200 CP.



SFATURILE AUTOLATEST


Masina din acest test primeste note maxime din partea noastra, pentru ca vedem o evolutie fericita comparand motorizarea Mild Hybrid cu vechiul Sportage 2.0 CRDI 185 CP AT6. Comportamentul masinii este mult mai elegant si datorita transmisiei automate clasice cu 8 trepte, iar consumul real este surprinzator de mic pentru puterea dezvoltata.



Concurenta sa directa, precum Peugeot 3008 2.0 BlueHDI, nu are tractiune integrala si are un pret de achizitie mult prea mare, iar europeanul VW Tiguan 2.0 TDI nu are decat o transmisie secventiala cu 7 trepte DSG, care nu este a fel de rafinata precum una automata AT8 clasica.


Ultimul si poate cel mai important detaliu, este garantia reala de 7 ani sau 150.000 de km Bumper-to-Bumper, cea mai buna pentru o masina noua pe piata din Romania!



PRO


Performante reale Mild-Hybrid


Consum mai mic de motorina


Cutie automata clasica AT8 cu convertizor


Cea mai mare garantie din Romania


Pret bun de achizitie coroborat cu dotarile oferite


Valoare foarte mare de revanzare


Garantie transmisibila urmatorului cumparator


Dinamica sasiu GT Line


 


CONTRA


Suspensie GT Line rigida


Jante pe 19 inch frumoase insa putin recomandate in Romania





Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
test drive KIA Sportage 2.0 DSL HP GT Line AT8 4x4 MILD HYBRID 48V 2019, drive test KIA Sportage 2.0 DSL HP GT Line AT8 4x4 MILD HYBRID 48V 2019, test ro KIA Sportage 2.0 DSL HP GT Line AT8 4x4 MILD HYBRID 48V 2019, autolatest, testeauto, pret KIA Sportage 2.0 DSL HP GT Line AT8 4x4 MILD HYBRID 48V 2019, review KIA Sportage 2.0 DSL HP GT Line AT8 4x4 MILD HYBRID 48V 2019, consum bucuresti, pret oferta KIA Sportage 2.0 DSL HP GT Line AT8 4x4 MILD HYBRID 48V 2019, 0-100 km/h, viteza maxim a KIA Sportage 2.0 DSL HP GT Line AT8 4x4 MILD HYBRID 48V 2019

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 25.04.2019 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 25.04.2019 | 12:00 EEST

  Sportagepct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Diesel
CAPACITATE (cmc)1995
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)185+16
Moment motor (Nm/rpm)400/1750
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4485
LATIME C(mm)1855
INALTIME(mm)1645
GREUTATE (kg)1647
PERFORMANTE V Max (km/h)202
0-100 km/h (secunde)9.0
Consum Mediu (litri)5.7
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie10
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/9
Climatizare10
Zgomote10
DINAMICA Rafinament Motor10
Reprize10
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 18.08.2019 | 12:00 EEST