rss

Test Drive cu noua Toyota Camry 2.5i Hybrid de 218 CP Exclusive 2019-Cutia CVT este un dezastru

Japonezii de la Toyota au de ceva vreme in Europa pentru a doua oara o noua generatie de modele Camry.

Test Drive cu noua Toyota Camry 2.5i Hybrid de 218 CP Exclusive 2019-Cutia CVT este un dezastru

Spunem pentru a doua oara pentru ca Toyota Camry a mai fost comercializata in Europa in anii 90, modelul neavand un succes demn de mentionat chiar daca pe atunci masina avea un pret de achizitie mediu.




Marele avantaj al lui Camry I vandut in Europa era motorizarea V6 de trei litri si excelenta transmisie AT4 semnata de Aisin. Cu acest motor Camry V6 putea concura nu doar un Opel Vectra B 2.5 V6 sau Ford  Mondeo V6 cat si modele premium precum BMW 528i sau Mercedes E280 cu transmisii automat.


CUM SE PREZINTA NOUL CAMRY IN 2019?


La aceasta intrebare putem raspunde ca foarte bine pentru ca avem o caroserie indentica cu cea din SUA sau Australia, insa marea problema se regaseste sub capota cu motorizarea Hybrid.


Inca din primii km am observat faptul ca noul Camry nu este decat o berlina extrem de confortabila atat in oras cat si in regim de autostrada, si cam atat!




Este extrem de ciudat sa vezi o masina care arata aproape premium de peste 200 CP sa se comporte precum o compacta entry-level. Adica de fiecare data cand vorbim de performante vorbim de o masina SLABA daca nu chiar enervat de lenta.


Toyota spune ca acest Camry este destinat celor care merg preponderd in mediul urban extrem de aglomerat.



CUM SE CONDUCE NOUL CAMRY DE EUROPA?


Pe drumurile din marile orase europene noul Camary exceleaza pentru ca sistemul hibrid ofera un rafinament de top, adica ofera o turatie josa pentru un consum cat mai mic de benzina.



Insa cand iesim in afara oraselor vedem de fapt ca masina de fata are o mare problema tehnica pentru simplul fapt ca transmisia sa este una CVT integrata cu sistemul hibrid, detaliu care face ca masina aceasta sa devina o problema cand vrem sa facem o depasire normala in Romania pe un drum national.


Repriza de la 0-100 de km/h este atinsa in doar 9 secunde ( Dacia Logan 0.9 TCe de 90 CP ajunge in 10 secunde!), iar schimbarea rapoartelor prestabilite ale cutiei CVT ofera un soc pentru cei care au condus o masina cu transmisie automata clasica cu convertizor.


Exact pentru acest lucru acest Camry se vinde pe toate celelalte piete si cu un V6 de 280 CP cuplat la o cutie automata clasica care din pacate nu vine si in Europa!



PRET ACHIZITIE SI CONCURENTA SA DIRECTA


Inca din start trebuie spus ca masina in versiunea Exclusive plus cateva dotari optionale ajunge sa coste aproape 39.000 euro, pret extrem de mare pentru o masina de clasa medie Toyota.


De fapt cu acesti bani poti sa-ti cumperi un model KIA Stinger de 255 CP si cutie automata clasica AT8 testata de echipa Autolatest AICI.



De fapt cu aceasta suma de bani poti sa-ti cumperi de la Automobile Bavaria chiar si un BMW Seria 3 2019, masina care are un pret de pornire de la 35.000 euro cu toate taxele incluse.


Pe scurt vorbim de o masina foarte buna daca vrem un hibrid insa extrem de scumpa daca ne gandim ca pentru aceeasi suma de bani romanii pot acum sa-si cumpere masini mult mai puternice si chiar din segmentul premium unde nici o Toyota nu are ce sa caute!




Mai mult decat atat gama Camry Lounge nu este vanduta in Romania pentru ca atunci pretul de achizitie depaseste 44.000 euro cu toate taxele incluse.



CONCLUZIILE AUTOLATEST ROMANIA


Noul Camry Hybrid este o masina pentru cei cu o varsta inaintata, adica pentru cei pentru care nu conteaza daca nu prea poti face o depasire pe Valea Oltului, respectiv pentru cei care nu se grabesc.


Sistemul hibrid este extrem de eficient in oras, insa cand iesim in afara sa mergem doar cu motorizarea pe benzina de 2.5 litri si 177 CP si 221 Nm, motor care este zogomotos si care are un consum real de benzina mare.


Mai mult decat atat, masina lui Toyota atinge o viteza maxima doar de 180 km/h, suficienta din punctul de vedere al japonezilor?!!?!?



Astfel, daca vrei un Prius mai incapator si nu te avantajeaza gama Prius V din SUA, atunci cu siguranta trebuie sa-ti cumperi un Camry Hybrid, insa daca vrei si ceva perfrmante rutiere trebuie neaparat sa te gandesti la un model KIA Stinger pentru ca este mai mare, mai bun calitativ si mult mai puternic in orice situatie!


Si da are un impozit chiar mai mic datorita capacitatii sale, iar transmisia AT8 este singura din Europa garantata 7 ani!



PRO


Imagine de marca


Berlina incapatoare


Suspensie confortabila


 


CONTRA


Costa mai mult decat un BMW sau Mercedes


Are cea mai "proasta" transmisie CVT din segmentul sau


Consum mare de benzina in afara orasului


Repriza foarte slabe datorita transmisiei CVT lente


Motor pe benzina cu doar 177 CP la o capacitate de 2487 cmc ( Duster 150 CP 1.3 TCe!)


Pret foarte mare de achizitie ( mai scumpa decat noul BMW Seria 3 sau KIA Stinger!)


Valoare mica de revanzare in Romania


Sistem multimedia cu un display foarte mic si lipsa Android Auto sau Apple Car Play


Bancheta spate nu se rabateaza


In Romania nu se vinde versiunea Lounge de 44.500 euro






Autor: Autolatest
Sursa: Autolatest

Tags:
Toyota Camry 2.5i Hybrid 218 CP Exclusive 2019, pret Toyota Camry 2.5i Hybrid 218 CP Exclusive 2019, test drive, drive test Toyota Camry 2.5i Hybrid 218 CP Exclusive 2019, consum real Toyota Camry 2.5i Hybrid 218 CP Exclusive 2019, prrobleme Toyota Camry 2.5i Hybrid 218 CP Exclusive 2019, garantie 3 ani Toyota Camry 2.5i Hybrid 218 CP Exclusive 2019, consum autostrada Toyota Camry 2.5i Hybrid 218 CP Exclusive 2019, Toyota Camry 2.5i Hybrid 218 CP lounge pret, review Toyota Camry 2.5i Hybrid 218 CP Exclusive 2019, test ro Toyota Camry 2.5i Hybrid 218 CP Exclusive 2019

CAUTA IN TESTDRIVE

GALERIE FOTO TESTDRIVE

Test efectuat la: 16.08.2019 | 12:00 EEST

SPECIFICATII TEHNICE TEST DRIVE

Test efectuat la: 16.08.2019 | 12:00 EEST

  Camrypct
MOTOR/ENGINE MOTORL4 Hibrid
CAPACITATE (cmc)2487
PUTERE MAXIMA (cp/rpm)178/5700
Moment motor (Nm/rpm)221/3500
DIMENSIUNI LUNGIME (mm)4885
LATIME C(mm)1840
INALTIME(mm)1445
GREUTATE (kg)1650
PERFORMANTE V Max (km/h)180
0-100 km/h (secunde)9.0
Consum Mediu (litri)6.0
PRET fara TVA (euro)-
cu TVA (euro)-
CAROSERIE Habitaclu9
Calitate de Fabricatie9
Echipare Standard10
Portbagaj10
CONFORT Confort Rulare9
Scaune fata/spate10/9
Climatizare9
Zgomote7
DINAMICA Rafinament Motor7
Reprize5
Consum10
Tractiune10
Franare10

Alte teste

Ultimul test efectuat la: 10.11.2019 | 12:00 EET