Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul BMW 218 d Active Tourer F45 150 CP si cutie automata cu 8 trepte

Ei bine, cine cunoaste bine gama BMW, face diferenta dintre un Seria 2 si ATAT si un Seria 2 Active Tourer sau, mai noul Seria 2 Grand Active Tourer.

Raspunsul corect este ca, ultimele doua modele sunt, de fapt, masini complet diferite fata de un Seria 2 Coupe, pentru ca sunt, de fapt, primele modele MPV a celor de la BMW.

CAROSERIE

BMW Seria 2 Active Tourer se prezinta drept un model care a trecut de prima tinerete, adica masina din acest test este una facelift sau LCI cum o mai spun fanii BMW.

Diferentele sunt de detaliu, fata de predecesorul sau, acum modelul avand o calitate de fabricatie si mai buna si o caroserie mult imbunatatita la capitolul antifonare.

Pur si simplu feeling-ul de model premium este la cel mai inalt nivel, cand conduci un asemenea model, BMW reusind sa dea nastere celui mai performant MPV compact din lume.

Spatiul interior este foarte bine gandit, in ciuda faptului ca montantii A si B obstructioneaza oarecum vizibilitatea in fata, insa echipat cu un sistem de senzori de parcare de ultima generatie, noul 2 Active Tourer devine o masina extrem de facil de utilizat in mediul urban.

MOTORIZARE BMW B47 2019

In urma cu ceva vreme am testat versiunea 218i in configuratia Grand AT si pe atunci spuneam ca masina ofera performante corecte pentru un motor pe benzina cu doar 3 cilindri in linie supraalimentat.

Masina de fata este un 218d si asta insemna ca sub capota se gaseste un motor cu 4 cilindri de doi litri diesel din generatia B47, adica un motor identic cu cel montat pe 320d sau 520d.


Pe “micutul” 218 d, acest propulsor ofera un dinamism superior versiunii pe benzina, pentru ca motorul diesel ofera din start un cuplu de 350 Nm, incepand cu o turatie de 1.750 rpm, adica o putere suficienta pentru a face depasiri fara probleme in zona 90-140 de km/h.

 


TRANSMISIE AUTOMATA CLASICA PENTRU DIESEL

Un detaliu care nu este amintit de catre BMW, este ca acest model diesel a lui Seria 2, are o transmisie automata clasica cu 8 trepte semnata de japonezii de la Aisin, in timp ce versiunea pe benzina 218 i, are o cutie secventiala cu 7 trepte a celor de la Getrag.

Pe scurt, aici vorbim de un comportament rutier mult mai rafinat, pentru ca aceasta cutie automata clasica are convertizor de cuplu si schimba rapoartele exemplar, in ciuda faptului ca vorbim totusi de un model MPV.

Insa, daca te-ai gandit vreodata ca aceasta cutie se poate compara cu cea longitudinala ZF8 gasita pe restul de masini BMW cu tractiune standard pe punte fata, trebuie sa te gandesti de doua ori.

CONCLZIILE AUTOLATEST


Monovolumul lui BMW a prins pe piata din Europa, pentru ca este fara discutii cel mai sportiv model MPV din acest segment. Concurentul sau direct este doar Mercedes Clasa B care, din pacate, are prea multe elemente imprumutate de la gama Renault si Dacia.

Plus ca este in medie cu pana la 30% mai scump in comparatie cu un BMW Seria 2 Active Tourer.

PRO

Imagine de marca

Cea mai buna calitate de fabricatie

Cel mai bun diesel MPV din segment

5 ani garantie si revizii gratuite Automobile Bavaria

Cea mai mare valoare de revanzare 

Cel mai dinamic tren de rulare

Optional exista si versiunea hybrid

Se poate alege si transmisia xDrive

 

CONTRA

Vizibilitate precara 

Dotarile interesante sunt toate pe lista de optionale

Rezervor mic de motorina

 

Autolatest recomanda achizitia de masini BMW doar de AICI!

 

 


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente